Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 3 ~ Offisiell tråd ~


Velkommen til AC3 tråden!

Et nytt spill i denne serien skal kanskje annonseres snart og en rykte sier allerede at det neste eventyret skal foregå i Egypt. Denne tråden vil jeg derfor holde åpen inntil videre....Kom gjerne med mange tanker angående spillet.

AC3 har som sagt ikke blir bekreftet ennå så det er bare å vente i spenning.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes de snart kan komme med noe ordentlig nytt, mer enn bare en standalone expansion i disguise. Så jeg ser frem til å høre mer om Assassin's Creed 3.

On another note: Fikset tittelen din ved å erstatte det diakritiske tegnet ditt (en gravis: `) med en apostrof slik at det er mulig å søke etter tråden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Synes de snart kan komme med noe ordentlig nytt, mer enn bare en standalone expansion i disguise. Så jeg ser frem til å høre mer om Assassin's Creed 3.


Ganske enig der. Begynner å bli lei av melking av spill-serier nå, men vi får se hvordan det blir. Har prøvd enern en gang og det var veldig gøy så det blir å kjøpe hele serien snart og siden man få med enern i Revelations så kjøper jeg den først.

Siterer Strategist:
On another note: Fikset tittelen din ved å erstatte det diakritiske tegnet ditt (en gravis: `) med en apostrof slik at det er mulig å søke etter tråden.


Gjort!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Syns det er litt tidlig med en sånn tråd egentlig...
Har ikke blitt annonsert engang. Ikke forvent mye aktivitet før det blir annonsert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Syns det er litt tidlig med en sånn tråd egentlig...
Har ikke blitt annonsert engang. Ikke forvent mye aktivitet før det blir annonsert.


Det stemmer. Vi får vel bare vente til det kommer mer info.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Uansett hva det neste AC spillet blir, så håper jeg på bedre grafikk, nye animasjoner, REGN (et must for den ultimate snikeopplevelsen), og noen andre ting jeg ikke kommer på i farten.. elsker AC, selvom den kanskje blir litt melket nå for tiden
  • 0
Jeg for min del hadde blitt meget fornøyd med om de faktisk kunne komme med en god konklusjon i AC3, i hvertfall på Desmond sin historie, slik at vi ikke ender opp enda en ny trilogi inni trilogien. Når sant skal sies skulle jeg også ønske at hele flerspilleren kunne rykke og reise slik at de holder hele fokuset sitt på enspilleren. Men begge disse er vel nokså usannsynlige...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg for min del hadde blitt meget fornøyd med om de faktisk kunne komme med en god konklusjon i AC3, i hvertfall på Desmond sin historie, slik at vi ikke ender opp enda en ny trilogi inni trilogien. Når sant skal sies skulle jeg også ønske at hele flerspilleren kunne rykke og reise slik at de holder hele fokuset sitt på enspilleren. Men begge disse er vel nokså usannsynlige...


Akkurat sånn jeg også tenker. Ubisoft burde tenke som Rocksteady, for først hadde de tenkt å lage en flerspillerdel, men så sa de at de heller ville holde fokuset på enspillerdelen og resultatet? Fantastisk!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Når sant skal sies skulle jeg også ønske at hele flerspilleren kunne rykke og reise slik at de holder hele fokuset sitt på enspilleren. Men begge disse er vel nokså usannsynlige...


Helt enig. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om flerspilleren blir fjernet, spesielt om det er til fordel for historiedelen. Men som du sier, så er det vel heller usansynlig at de fjerner den. Hadde vel blitt noen klager da tenker jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Når sant skal sies skulle jeg også ønske at hele flerspilleren kunne rykke og reise slik at de holder hele fokuset sitt på enspilleren. Men begge disse er vel nokså usannsynlige...


Kunne ikke vært mer enig. Har så og si ikke rørt flerspilleren i Brotherhood, og kommer ikke til å prøve den i Revelations heller. Spilte betaen på PS3, det var nok.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg for min del hadde blitt meget fornøyd med om de faktisk kunne komme med en god konklusjon i AC3, i hvertfall på Desmond sin historie, slik at vi ikke ender opp enda en ny trilogi inni trilogien. Når sant skal sies skulle jeg også ønske at hele flerspilleren kunne rykke og reise slik at de holder hele fokuset sitt på enspilleren. Men begge disse er vel nokså usannsynlige...


You said it!
Jeg har ikke spilt AC:B MP, begrunn av elendige servere (tror jeg..) og at jeg spiller for historie delen!
Men nå har jo Revelations en story inne i MP!
Ikkje bra, for de som ikke spiller MP!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ubisoft tok nettopp en undersøkelse der fans skulle svare på noen alternativ. Undersøkelsen gikk ut på hvilke "periode" det neste AC-spillet skal foregå i. Her er svaralternativene:

De voldsomme konfliktene mellom dynastiene i middelalder-Kina

Oppbyggingen av det mektige britiske imperiet i Victoria-perioden i England

Slutten på faraoenes makt i Egypt

Spanjolenes invasjon av Amerika

Konfrontasjonen mellom den britiske kolonimakten og de innfødte indianerne under den amerikanske revolusjonen

Kommunistenes seier over tsaren under den russiske revolusjonen

Kampene mellom krigsherrene i føydalsamfunnet i Japan

Oppbyggingen av Cæsars rike i gamle Rom


Vi får se hvilke av de som blir mest populære.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ville gjerne sett Assasins Creed i Russland
mah boi
  • 0
Siterer albaga:
Ubisoft tok nettopp en undersøkelse der fans skulle svare på noen alternativ. Undersøkelsen gikk ut på hvilke "periode" det neste AC-spillet skal foregå i.


Har de ikke begynt med det enda
Da er jeg redd Assassins Creed serien har havnet på en melkefabrikk...

Jeg har selv foretrekket alle plassene i et og samme spill, men siden ubisoft skal være så jævlig selvgod og bare tenke på penger, og at de SKAL gi ut deres siste spill i serien til neste år.
Hvorfor ikke bruk tid på det, hvorfor ikke bare lag det beste i serien, og med ny grafikk motor, dropp multiplayeren og lag en fantastisk Singelpayer som kan måle seg med de to første i serien som faktisk er utrolig gode spill.

Jeg er skuffet Ubisoft!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Citerer albaga:

Ubisoft tok nettopp en undersøkelse der fans skulle svare på noen alternativ. Undersøkelsen gikk ut på hvilke "periode" det neste AC-spillet skal foregå i.


Har de ikke begynt med det enda
Da er jeg redd Assassins Creed serien har havnet på en melkefabrikk...

Jeg har selv foretrekket alle plassene i et og samme spill, men siden ubisoft skal være så jævlig selvgod og bare tenke på penger, og at de SKAL gi ut deres siste spill i serien til neste år.
Hvorfor ikke bruk tid på det, hvorfor ikke bare lag det beste i serien, og med ny grafikk motor, dropp multiplayeren og lag en fantastisk Singelpayer som kan måle seg med de to første i serien som faktisk er utrolig gode spill.

Jeg er skuffet Ubisoft!


Vel jeg har enda ikke prøvd noen av AC spillene, men må si meg enig her. Spilte AC1 på xboxen til onkelen min en gang. Utrolig bra. Så jeg håper de gjør det du sier her..
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
At Ubisoft kun tenker på penger blir vel strengt tatt feil. Føler jeg. Greit, de har hatt årlige utgivelser nå, men det har de klart fantastisk bra.
I tillegg har de faktisk lagt opp fra 2'ern(?) at verden skulle gå under i 2012. Derfor er det naturlig at de prøver å få lagd det siste spillet ferdig før da.
I tillegg har Ubisoft herlige priser på spilla sine. De faller fort i pris, veldig fort og, faktisk. I motsetning til visse andre utgivereSpoiler:Activision og EA
Ubisoft er kanskje favorittutgiveren min sånn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kan ikke akkurat si meg enig The Cookiemonster. Brotherhood var etter min mening en dyr DLC og ikke et nytt spill, Revelations er bedre en Brotherhood, men det betyr ikke at det føles som en DLC.
Assassins Creed 3 er et spill jeg skulle ønske utviklerne tok på alvor, og faktisk lagde et nytt spill i serien og ikke enda en DLC.
Assassins Creed serien har så mye å gi, det blir bare gitt på feil måte de siste to årene. Historien i AC spillene er bra, men resten er AC2 gameplay og grafikk.
Hvorfor ikke prøve å gjøre noe nytt? hvorfor ikke lage noen nye klatre animasjoner og mer aktiviteter..noen nye fiender og mer variert gameplay?
Jeg er bare redd Ubisoft skal melke serien enda mer, med å gi ut AC 2013 eller et MMO spill jeg er bare så redd for at den spille serien jeg kanskje elsker mest skal ende på en melkefabrikk..

Ubisoft ikke skuff meg!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ser ut som dagens lekkinger av bilder har fått Ubi Soft til å få opp dampen når det gjelder annonsering. De har iallefall fått opp en nedtelling på nettet. http://assassinscreed.ubi.com/ac/sv-SE/

Og når man ser på covrene nederst på siden, så ser det ut som det blir satt til den amerikanske revolusjonen, noe som jeg syns er en spennende setting.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Creteck:
http://www.allgamesbeta.com/2012/03/assassins-creed-iii_02.html


*mmmfff*
  • 0
Siterer Creteck:
http://www.allgamesbeta.com/2012/03/assassins-creed-iii_02.html


Helvete, det ser awesome ut! Med masse varierte miljøer og greier! Men det ser litt tåpelig ut at hovedpersonen går med assassin-drakt, men alle de andre går med tidsriktige klær.
Let the voice of love take you higher
  • 0
For å være ærlig Grallen syntes jeg det er drit kult, han skiller seg ut ja..men klærne er awesome
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Knappe halvannen time igjen av nedtellingen nå. Antar at det er en trailer og en nettside som blir annonsert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Blir stas med trailer, spesielt om det viser hvordan treklatringen funker. Det er liksom det eneste jeg ikke greier å se for meg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Synes dette ser fuckings rått ut.
Alt er nytt.
Selv animasjonene er startet fra scratch.

Elsker det! Hater animasjonene i forgjengerne. Det var så mye mer uengesjarende enn det kunne vært. Det var ikke "givende" å hoppe og klatre rundt, som det er i for eksempel Uncharted.

Nedtelling hvor, btw?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!