Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Game Of The Year 2011


Siterer blyantkvesser:
Er fortsatt noen spill jeg ikke har fått tak i enda, som AC: Revelations, SR3 og Arkham City, men dette er ihvertfall hittil:


Batman: Arkham City må du få skaffet deg. Et av årets beste spill og tidenes superhelt spill. Du vil ikke blir skuffet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Årets spill: Skyrim, no doubt.
Skuffelse: Crysis 2 fy fffff
Overraskelse:LA Noire
Beste design: Uncharted 3 eller batman
Årets MP: Bf3
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
LittleBigPlanet 2 kom ut i år right? Virker som folk har glemt det helt

Av de spillene jeg har spillt i år er definitivt Gears 3, Skyrim og LBP 2 verdige GOTY-kandidater, men mangler fremdeles en god del av årets storspill (Skyward Sword *sikle*).
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Basert på de spillene jeg har spilt og på min subjektive bedømming av dem så vil jeg si at:

Årets taper = Brink
Årets skuffelse = LA Noire
Årets overraskelse = Litt usikker, kanskje Dark Souls? Overraskelsen var vel hvor godt jeg likte det!
Årets beste design = Deus Ex: Human Revolution
Årets spill = Uncharted 3

Men uten å ha prøvd Syrim, Skyward Sword eller Arkham City, så er min liste neppe perfekt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Årets taper: Rage
Årets skuffelse: La noire
Årets overraskelse: Dark souls
Årets beste design: Uncharted 3
Årets flerspillerdel: BF3
Årets spill:
1.Dark souls
2. Portal 2
3. Skyrim
What is dead may never die
  • 0
Årets spill: Usikker...The Witcher 2 eller Skyrim to ekstremt gode spill!
Årets Flerespiller: Battlefield 3 beste MP i spill historien.
Årets beste design: Uncharted 3 mye bedre en jeg hadde trodd, imponerende!
Årets morsomste: Portal 2 Utrolig morsomme figurer
Årets overraskelse: The Witcher 2 Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å elske det så mye.
Årets skuffelse: Crysis 2 forventningene stor, skuffelsen større!
Årets dårligste: Dragon Age 2 Drit, møkk og bort kastet tid.
Årets tøffeste spill figur: Geralt of rivia eller noe sånt.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Årets sportspill:

Jeg tror GR mener : Fifa 12
Jeg mener : FM 2012

Årets sytepave

Jeg tror GR mener : Treyarch
Jeg mener : Treyarch

Årets Design:

Jeg tror GR mener : Portal 2
Jeg mener : The Legend of Zelda: Skyward Sword

Årets spill

Jeg tror GR mener : The Elder Scrolls V: Skyrim
Jeg mener : The Legend of Zelda: Skyward Sword
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
For meg står det mellom Battlefield 3 og Skyrim som de to største spillene og som jeg regelrett elsker! Er dere spente på Hva Gamereactor kårer som GOTY?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Er dere spente på Hva Gamereactor kårer som GOTY?


Uansett hva den er så har Gr nok en god grunn for det.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Er dere spente på Hva Gamereactor kårer som GOTY?


Not really. Alt er relativt.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Er dere spente på Hva Gamereactor kårer som GOTY?


Selv om det aldri før har kommet så mange gode spill på et år, føler jeg fortsatt at det er ganske opplagt hva som blir Game of the Year. Venter uansett i spenning, det kan fort vise seg at jeg tar feil
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Hehe - nettopp folkens. Vet hvilket spill det blir ja, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Glemte å hente bldet i dag så stikker til Elkjøp etter skolen i morgen. Ser fremt til å se hvem de kårer som årets spill og andre andre ting.

Håper i alle fall Portal 2 får en pris. Det har den fortjent!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har sett på bladet og vis noen vil vite hvilke plasser spillene fikk(som årets spill) skriver jeg de ned under:

1. Skyrim(Selfølgelig)
2. Battlefield 3
3. Batman: Arkham City
4. Uncharted 3: Drake`s Deception
5. Portal 2
6. Zelda: Skyward Sword
7. Crysis 2
8. The Witcher 2

Det var prisene GR ga for årets spill og på førsteplassen kom selfølgelig Skyrim.....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
skyrim<3
  • 0
Tror jeg har bestemt meg hvilke spill som er årets spill for meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Regnet med at Dark Souls aldri ville bli GOTY. Men når det er sagt, jeg koser meg med hardcore undergrunnsspill som viser alle fingern som aldri blir mainstream. AWWWWWWW YEEEEEEAAAAAAAHHHH!!!!!!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Men når det er sagt, jeg koser meg med hardcore undergrunnsspill som viser alle fingern som aldri blir mainstream.


Dark Souls er ikke noe "undergrunnsspill", det er heller ikke mainsteam, men det er ikke Cooking Mama heller så graden av "mainstream" sier vel stort sett lite om spillet er bra eller dårlig. Det er flott at du inbiller deg selv å være en ensom hipster som har en "bedre smak" enn alle andre, men faktum er at du er bare ennå en av de million(er) av mennesker som enten eier eller har spilt Dark Souls.


Siterer albaga:
Det var prisene GR ga for årets spill og på førsteplassen kom selfølgelig Skyrim.....


Hadde du forventet noe annet? GR er vel stort sett som de fleste andre sider. De velger sikre valg som ingen blir sure over, om ingen blir sure mister de ikke noen lesere. Om de ikke mister lesere taper de ikke penger.

Om vi legger inn MW3 på den listen, kunne jeg lett forvekslet den med en liste over hvilke spill som hadde solgt best i 2011.

Alle har rett til å velge et spill de synes er best fra 2011, men om man ikke har spilt mesteparten av årets gode spill har man ikke grunnlag for å velge hvilket spill som er "årets spill". Om man sir "Jeg har ikke spilt så mange spill i år, men det beste jeg har spilt er....," så vil det selvfølgelig bli godtatt at overlegne drittsekker som meg, og mange andre på Internett, uten at dere får en tilbakekommentar som bare skaper kvalme.

Poenget mitt er vel egentlig at veldig få har gunnlaget for å bestemme "årets beste". Derfor kan vi så like godt bare droppe hele diskusjonen og godta at FPS kidza liker BF3 og CoD, RPG kidza liker Bioware og Bethesda, og de mer "sofistikerte gamerne" (og hipsters) vil heller spille gjennom Gemini Rue når de drikker te og ler av de andre 99%.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. Zyrocs. Jeg har spilt inn alle filmene som er på youtube angående Dark Souls.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ja. Zyrocs. Jeg har spilt inn alle filmene som er på youtube angående Dark Souls.


Wat...
  • 0
Overrasket hvis ikke skyrim vinner
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
SKyrim vant GoTY på Spike.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Poenget mitt er vel egentlig at veldig få har gunnlaget for å bestemme "årets beste". Derfor kan vi så like godt bare droppe hele diskusjonen og godta at FPS kidza liker BF3 og CoD, RPG kidza liker Bioware og Bethesda, og de mer "sofistikerte gamerne" (og hipsters) vil heller spille gjennom Gemini Rue når de drikker te og ler av de andre 99%.


Er faktisk ganske enig her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
SKyrim vant GoTY på Spike.


Personlig tror jeg ikke det blir årets favoritt her. Har selv spillet og gikk lei etter 24 timer, har ikke fullført siste main quest ennå. Spillet er bra, men gameplayet er altfor ensformig i lengden, musikken er ikke minneverdig og selve historien er litt for tynn. Er vel egentlig gameplayet som ødelegger mest for meg though, altfor få våpen, spells, armor og fiender i forhold til størrelsen på resten av spillet.

Har ikke spilt Skyward Sword ennå, men det er mest sannsynlig det som vil være årets for meg.
  • 0
Årets sportspill: FIFA 12
Årets taper: Call of Duty: Modern Warfare 3
Årets sytepave: Sledgehammer (pga Metacritic-maset deres)
Årets skuffelse: ?
Årets overraskelse: Rayman Origins
Årets beste design: Batman: Arkham City
Årets flerspillerdel: Battlefield 3
Årets spill: Batman: Arkham City
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!