Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


Angret veldig på at jeg kjøpte Scrolls, det nye spillet fra Mojang.

Det var ikke dårlig, men spilte det bare i noen timer før jeg gikk lei.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Glass Rose på PS2. Det var sikkert ikke dårlig, men interesserte ikke 11 år gamle meg i noen grad.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Brink.. omg for et skuff. Trailere 2 år før spillet kom ut inneholdt mer enn selve spillet, wtf.
The D' is silent.
  • 0
Assassins Creed 3
Ganske enkelt utrolig kjedelig.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Assassins Creed 3
Ganske enkelt utrolig kjedelig.


Damn, det glemte jeg helt. Det angrer jeg også på at jeg kjøpte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer bent_a:
Assassins Creed 3
Ganske enkelt utrolig kjedelig.


Bioshock Infinite.
Alle spill til Ps Vita.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Mass Effect 2 og Dragon Age: Origins. Klarer ikke like dem helt, uansett hvor hardt jeg prøver.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Bioshock Infinite.


Wat?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har nevnt det tidligere, men det kan ikke sies nok ganger, 500 kroner på Brink er det verste kjøpet jeg har gjort noensinne.
  • 0
Black Ops 2. Makkverk.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
FIFA 10. Fysj og fy.
  • 0
Listen min er lang her ass.

Alt jeg har til Wii (utenom Super Mario Galaxy 1 & 2)
Alpha Protocol
Assassin's Creed III
Batman: Arkham City
Crysis
Dead Island
Dead Rising 2
Demon's Souls
Saint's Row: The Third
SSX

Sikkert flere og, men disse her hvertfall har jeg brukt aaaaaltfor mye penger på totalt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det originale Kane & Lynch. Nytt. Rett etter utgivelsen. Har mareritt om bortkastede penger den dag i dag.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det originale Kane & Lynch. Nytt. Rett etter utgivelsen. Har mareritt om bortkastede penger den dag i dag.


Co-op var rimelig gøy, da.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Lang liste, så jeg gidder ikke å skive opp alt...

Alpha Protocol
Aliens: Colonial Marines
Borderlands 1 og 2
Brink
Call of duty Black Ops
Rage
Risen 2
Sniper ghost warrior
Test Driver Unlimited 2
Dead Rising 2
Need For Speed: Most Wanted og The Run
Homefront
Red Faction Guerrilla og Armageddon
Red Orchestra 2
Crysis 2 og 3
Dragon Age 2
Ghost Recon Future Soldiers
Saints Row 3
Star Wars The force unleashed 2
Assassins Creed Brotherhood
Assassins Creed 3: Liberation
Bulletstorm
Syndicate (2012)
Hitman Absolution
Gears of War 3
Dishonored
Dead Island
Arma 2
Transformers revenge of the fallen

Det er mer men jeg gidder ikke skrive det.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Borderlands 1 og 2
Assassins Creed Brotherhood
Dishonored


wat
  • 0
Bioshock Infinite
Tomb Raider
Dishonored.

De er alle gode spill, men ikke noe mesterverk. Hele gjengen er 6-7/10 spill. PC-versjonene gikk så raskt ned i pris (salg) at jeg angrer på at jeg forhåndsbestilte dem.
  • 0
Siterer Creteck:
Hitman Absolution


What?!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer fantomena:
Bioshock Infinite
Tomb Raider
Dishonored.


Det er det ihvertfall første gang jeg har sett.
''eh'' - Link
  • 0
  • RDB
  • RDB
Assassin's Creed 3

Dårlig sniking i det jeg trodde skulle være et snikespill kombinert med at jeg ikke ga faen i storyen... meh. Slutta ganske tidlig i spillet og aldri rørt igjen.

Final Fantasy XIII

The fuck is this shit? Håpte jeg skulle være likegyldig til gameplayet og elske storyen, men viste seg å være omvendt. Storyen var super care og kjedelig, men combat var faktisk litt morro. Alas, slutta på det og ganske tidlig og aldri rørt since.

Far Cry 2

Kafan fo no drit. Fikk heldigvis byttet det inn på gamestop og så tapte jeg kun 200 elns. Also, treern er jo fet, så det er gøy.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Creteck:Borderlands 1 og 2
Assassins Creed Brotherhood
Dishonored
wat


Borderlands serien er en av de kjedeligste spill serien jeg har spilt noen sinne, kjedelige kamper, elendig AI, svak historie og mangel på underholdning igjennom helle spillet. Selv med Coop kjedet jeg meg, jeg klarer ikke å like et spill som har 0 underholdningsverdi.

Assassins Creed Borhterhood, ser jeg på som seriens største lav punkt. Frame drops helle spillet (PS3). Det føltes som AC2.5, bare at det ikke var like interessant karakterer og omgivelser. Brotherhood delen likte jeg, men den ble liksom aldri utforkset nok til at det kunne bli noe ut av. Og multiplayeren kunne jeg ikke spille, fordi det tok opptil 10-15 minutter å komme inn i en match. Skuffende. Det neste jeg likte med det var Desmond Historien, som pushet meg igjennom spillet. Og jeg hater at dette spillet introduserte fulll Sync, det er i dette AC spillet der serien mistet frihets valgene i historie oppdragene og fokuserte på at du måte gjøre alt "perfekt" for å få 100% sync. Mister respekt hver gang jeg ser dette, heldigvis har Black Flag fjernet deler av denne unødvendige funksjonen.

Angående Dishonored så var det også en stor skuffelse, gameplayet var godt, men spillet føltes uinspirert, omgivelsene var en god ide, men low res teksturer ødelegger opplevelsen, samt historien som tapte seg helt midt i. Jeg presset meg igjennom dette spillet, fordi det var så kjedelige å spille igjennom det, med og bane design. også dette spillet har disse straff deg om du ikke gjør rett, ikke drep noen, ikke bli sett, akkurat som Brotherhood. jeg hater det, det mister helle poenget med å ha åpne oppdrag der man kan velge selv hva man skal gjøre.

Siterer Victorfinne:
Citerer Creteck:Hitman Absolution

What?!


Som de to spillene jeg har beskrevet ovenfor, dette spillet har også straffe poeng om du blir sett, spillet mister friheten med å legge dette til. jeg føler meg straffet for at jeg prøver å improvisere igjennom spillet. Omgivelsene er pene, men da altså som et bilde. Spillet i bevegelse er stygt. Animasjonene er forferdelige, det minner meg om et tidlig PS2 spill. gameplayet er også veldig svakt, historien er heller ikke spesielt god og spillet føles ikke ferdig.

Siterer fantomena:
Bioshock Infinite
Tomb Raider
Dishonored.


Jeg forstår Dishonored, men Tomb raider og Bioshock. To av årets største mesterverk? Utdyp deg er du snill?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer fantomena:
Bioshock Infinite


Årets spill for min del. Plz explain.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
fantomena spiller så mange spill at han ikke har tid til å sette seg inn i dype historier eller for mange timer med gameplay. Min teori.

Ikke noe uvanlig fenomen(a) vil jeg si. Kjøper jeg tre spill samtidig og vil fort igjennom dem er det vanskelig å bruke tid på å nyte ett og ett.
''eh'' - Link
  • 0
Bioshock Infinite
Company Of Heros 2
Rome 2
Gears Of War Judgement
Battlefield 3
Ghost Reckon Future soldier
Mass Effect 3
Assasins creed 2
Dishonoured
Red Alert 3
Command And Conquer 4
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Infestation: Survivor Stories.
DARK
Dead Island
Enslaved

De jeg kommer på i farta

Infestation virker jo bare som en DayZ ripoff (og det er det vel? WarZ??)
DARK har et utrolig gøy konsept, men er helt grusomt utført.
Dead Island er sikkert gøy, men jeg ble så utrolig dårlig (motion sick) av å spille det...
Enslaved - dunno..Bare.. likte det ikke.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!