Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~


Siterer gnyg:
Burde se å fullføre spillet snart. Er omtrent halvveis men slet med enspillermotivasjonen, flerspilleren er kul. Vurderer å starte på nytt da, siden inntrykkene er borte nå..


Hvor er du? Husk spoilermarkering.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er her: Spoiler:Pennsylvania, de negerne har stikket av fra meg og Ellie.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Er det noen her som spiller The Last of Us på nett? Tok et par runder nå, og det er jo fantastisk morro! Hadde vært kult å spille med noen folk fra GR.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det ingen her som har noen interesse for fjorårets beste spill?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
PS4, FOLKENS!!!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Da fikk jeg i hvert fall forhåndsbestilt Joel Edition for noen dager siden.

Stod mellom Joel/Ellie og jeg måtte spørre en kompis om hvilken han ville tatt.

- Ellie
- Jammen for faen da, må du gni det inn at jeg ble forelsket i en 14 åring?
- Så du vil heller ha en 40 åring på veggen din?
- Well that truly makes sense

Senere...

- Tror jeg går for Joel Edition likevel. Liker brutaliteten hans, dessuten ligner han litt på Nathan Drake!
Joel er 50 ikke 40 og joel er hawt<3 Og Ellie/ellen er bffn min i fantasien haha<3
You are being watched_
  • 0
Siterer Predator:
PS4, FOLKENS!!!


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er det noen som vet forskjellen mellom Nordic Edition og vanlig utgave av The Last of Us Remastered? Skal forhåndsbestille fra Coolshop, men jeg vet hverken om de gir med Survival-Pack eller om det er forskjell på disse utgavene som koster det samme og har samme beskrivelse.
  • 0
Prøvde å forhåndsbestille denne fra PSN, hadde den på download-listen som ga meg en tid på når den skulle ut. Plutselig forsvant den, og PSN har ikke tatt penger fra kortet mitt enda. Wtf
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noen som spiller TLoU Remastered multiplayer? Det hadde vært kult å danne et lag med spillere fra Norge! Legg meg til som venn på PS4: Vankeeer882
  • 0
The Last of Us Part 2! OMG!!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ellie virket litt småsint i traileren. Lurer på hva som ligger bak historien i dette spillet. Bra får man vel tro det blir uansett. Den dagen ND skulle svikte, står vel dommedag for døren.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ellie virket litt småsint i traileren.


No shit, du annonserer vel ikke at du skal Spoiler:drepe dem alle med mindre du er ganske så sint.

Siterer Glorfindel:
Lurer på hva som ligger bak historien i dette spillet.


Ditto. Dette er bare en teori fra min side, men for ekstra hårsåre sjeler kan jeg markere det i spoilertags likevel. Spoiler:Ser ikke bort ifra at Ellie kan ha blitt gruppevoldtatt ved en anledning. Kanskje de tok jomfrudommen hennes.
  • 0
Siterer SirThomas:
Spoiler:Ser ikke bort ifra at Ellie kan ha blitt gruppevoldtatt ved en anledning. Kanskje de tok jomfrudommen hennes.


Ja, det hørtes virkelig ut som et passende plot for The Last of Us.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, det hørtes virkelig ut som et passende plot for The Last of Us.


Hva hørtes egentlig ut som et passende plot for The Last of Us?
  • 0
En fantheory jeg har lest er: Hva om Joel er død? Du ser han i traileren ja, men det ser ikke ut som han har eldes. Pluss at han har rene klær, i forhold til Ellie.

Så hva om Ellie skal hevne Joel?


Syntes det var en interresant teori.
The D' is silent.
Siterer Finalfantasyfrelst:
En fantheory jeg har lest er: Hva om Joel er død? Du ser han i traileren ja, men det ser ikke ut som han har eldes. Pluss at han har rene klær, i forhold til Ellie.

Så hva om Ellie skal hevne Joel?


Syntes det var en interresant teori.

Det var faktisk i slike baner jeg tenkte, hadde vært en interessant ide. Selv hadde jeg foretrukket nye karakterer og slikt men dessverre så liker selskaper å kopiere suksesser fordi det føles mindre usikkert. "Funket det sist gang må det jo funke igjen", skulle nesten ønske at folk sluttet å kjøpe oppfølgere så vi fikk flere nye IP'er.

Sier likevel ikke nei takk til et nytt Last of Us
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer SirThomas:
Ditto. Dette er bare en teori fra min side, men for ekstra hårsåre sjeler kan jeg markere det i spoilertags likevel.


Eeehhhmm... Nei takk? Og jeg tror ikke folk flest hadde reagert så godt på en sånn "twist". Det er greit at tlou prøver å skildre de styggere sidene ved menneskeheten, men noen temaer er veldig vanskelig å skrive om eller skildre i spill på en god måte.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Så hva om Ellie skal hevne Joel?


Spennende teori! Tror ikke vi kommer til å se det heller, men det kunne fungert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Eeehhhmm... Nei takk? Og jeg tror ikke folk flest hadde reagert så godt på en sånn "twist".


Avhengig av når det hadde blitt avslørt, hadde det vel ikke vært mye til twist. Såklart, de var jo innom scenarioet såvidt i første spillet, så spillerne hadde nok fått en følelse av gjentagelse om det hadde skjedd. Likefullt, nå tenkte jeg i de banene på hva som kunne fylt Ellie med hat.

Siterer Crazy Kraken:
Det er greit at tlou prøver å skildre de styggere sidene ved menneskeheten, men noen temaer er veldig vanskelig å skrive om eller skildre i spill på en god måte.


Hvis TLoU hadde gått andre veien og Spoiler:Joel hadde godtatt å ofre Ellie hadde jo det også vært ganske kontroversielt. Men når de nå har hintet til tematikken i Part II, kommer det neppe til å bli særlig pent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!