Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Stranglehold!!


jippi .nå funker det ! gleder meg sykt
  • 0
Siterer Kennda J:
Har du lagt merke til at alle de bedre spillene kommer i September. Spill som

Hellgate london
Crysis
Burnout 5
Stranglehold
Turok
BlackSite: Area 51
Juiced 2
Spore
Assassins Creed



Kommer ikke Turok i februar??
Særiøst? Kommer Assassins's Creed i september? Laster ned demoen av Strangelhold nå!!
I feel the Need, the Need for Speed
  • 0
GÅR d an å utelukke Halo 3 herregud.. hehe
Dream Is Destiny
  • 0
Siterer Nitox:
Kommer ikke Turok i februar??


Jo

8. februar faktisk.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
hvor laster jeg ned demoen?

EDIT: finnes demoen bare på xbox marketplace hittil?
  • 0
Endelig heme fra jobb, nå skal det lastes!!!!!!!!
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
demoen var bra
  • 0
Det var dødskult Skal kjøpes!
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Det var dødskult Skal kjøpes!


Agree!
Children of Bodom <3
  • 0
Jeg likte ikke grafikken, men gameplayet var utrolig fett!!!
PS: blir det 18 års aldersgrense?
  • 0
Siterer gamek1ller:
Jeg likte ikke grafikken, men gameplayet var utrolig fett!!!
PS: blir det 18 års aldersgrense?


Jepp;)

Syntes grafikken var bra jeg...
Heihei
  • 0
Jeg har spilt demoen ca. 5 ganger nå.
Og mer blir det nok . Får bare håpe jeg får meg det da, pga. 18 års aldersgrensen.
  • 0
Når jeg har rundet demoen en gang står det at jeg har unlocket hard mode, men etter traileren blir alt bare svart...

Uansett, jeg vurderer seriøst å skaffe meg dette, jeg trenger noe å korte ned ventetiden til Halo 3 med før jeg blir gal.
  • 0
Jeg syns demoen var ganske bra. Har spilt den ganske mange ganger nå. Jeg ble litt skuffet over grafikken, som minnet meg litt om hvordan wii kunne ha vært med litt bedre grafikk. Men vi får håpe det blir litt mer finpussing på det. Ellers var det gøy. Selvom ''Tequila Time'' (Slowmo) fort kan bli kjedelig tror jeg, og det virker ikke som spillet har stort mer å by på enn det. Men variering i våpen og den slags holder kanskje spillet levende nok til slutten.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Synes det er flott at de tok med multiplayer også, men jeg har en stygg følelse av at den kommer til å skuffe...

Men jeg skal ha spillet uansett
Heihei
  • 0
Så mye som jeg likte demoen, så har jeg en følelse av at d blir kjempe moro i en liten stund, men etterhvert blir d bare mer og mer kjedelig og utbrukt... Spillet i seg selv varer ikke for lenge heller...
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Prøvde det nå nettop.

Selv om det var utrolig linært, så var det ganske kult med all skytingen og fysikken.

Så selv om spillet blir bra å runne en gang, kan det hende det blir veldig repetetivt etter flere ganger.
  • 0
Jeg synes demoen var veldig fet, og har spillt den ca. like mange ganger som gamek1ller.
Fysikk var rå og noe av det feteste jeg har sett, masse detaljer, slik at slagmarken ser ut som et kaos når man er ferdig med å slåss.
Og det var som LuXe sa litt linært, men det er flere måter å komme seg gjennom de forskjellige delene av banen, og man oppdager stadig nye ting å slenge seg opp på, sprenge, løpe over etc.

Så for meg gir det spillet en god single player holdbarhet, i tillegg har det, noe som ser ut som en heftig multiplayer.
Men jeg kommer ikke til å skaffe meg det. Er pengemangel hos meg nå, og får akkurat spart opp nok penger til Halo 3 LCE.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vi får be og håpe på at multiplayeren blir bra og ikke flopper, for det er nok det som setter mest pluss på gjenspillbarhet.
  • 0
Det morsomste er jo og slenge seg oppå tralla og kjøre rundt!
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Jeg synes dette var kjempemorsomt! Testa demoen hos jon_melon i dag. Ble ikke skuffa! Minner meg om Max Payne egentlig. Det mest ekstreme var måten absolutt alle ting kunne bli ødelagt på! Det var rått!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Enig der.
  • 0
Jeg har også prøvd demoen, jeg ble mektig imponert av serlig fusikken, men jeg likte også grafikken veldig godt. Gameplayet kan ikke beskrives, så bra var det!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!