Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ni No Kuni ~ Offisiell tråd ~

Demoen var kul, og spesielt musikken var helt rå. Kommer sikkert ikke til å kjøpe det på release da. Må se hvilken kritikk det får og lignende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skal nok skaffes etterhvert, men har aldri vært fan av slike kampsystem som No No Kuni har.
  • 0
Åååå!!! Gleder meg som en liten unge! Er redd ikke spillet kommer til å selge så godt, men da er det opp til oss som liker det å spre ordet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Blir sannsynligvis kjøp etter hvert ved prisfall. Er sikker på at det er mer til kampsystemet enn jeg har sett hittil, men vi får se. Musikken og utseendet fenger derimot veldig.
''eh'' - Link
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ser at den får 9/10 i GR. Ikke værst, ikke værst.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Skal nok skaffes etterhvert, men har aldri vært fan av slike kampsystem som No No Kuni har.

Er ikke mange spill som har et kampsystem som Ni no Kuni. Det jeg har prøvd fra den japanske versjonen føles ganske annerledes enn standard jrpg.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer fantomena kal nok skaffes etterhvert, men har aldri vært fan av slike kampsystem som No No Kuni har.

Er ikke mange spill som har et kampsystem som Ni no Kuni. Det jeg har prøvd fra den japanske versjonen føles ganske annerledes enn standard jrpg.

Likte alt med demoen med unntak av kampsystem, så jeg er fremdeles usikker på om jeg kjøper det.
  • 0
Angrer på at jeg ikke forhåndsbestilte hos Lefdal med en gang siden de hadde Wizard's Edition noe billigere enn andre nettbutikker. Ble jo utsolgt etter en dag eller noe!

Jeg hadde også litt problemer med kampsystemet når jeg prøvde å spille mot bossen på fjellet i demoen, jeg tapte. Men sikkert lettere når man faktisk har spillet og får spilt mer.
  • 0
Noen som vet hvor mange timer med gameplay man kan forvente seg? Leser alt fra 30 til 90 timer både med og uten sideoppdrag.
''eh'' - Link
  • 0
  • 192
  • 192
Lest at man bruker rundt 40 hvis man spiller i "normalt" tempo. Meget fint tall til 2013 å være.
Get ready for a better you
  • 0
Det høres jo bra ut
''eh'' - Link
  • 0
  • 192
  • 192
Da var Wizards Edition bestilt! Bare å vente nå.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kjøper spillet senere tenker jeg. Siden det ikke blir en populær tittel så vil nok prisen falle fort, sa ham på gamestop.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kjøper spillet senere tenker jeg. Siden det ikke blir en populær tittel så vil nok prisen falle fort, sa ham på gamestop.

Samme her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mottok spillet i posten i dag. Skal begynne med det etterpå, mest sannsynlig
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer gnyg:

Ja, men det er en gamble. Husker det var noen andre jrpger jeg gjorde det samme med og før jeg visste ordet av det forsvant de helt fra hyllene. Ni No Kuni skal jeg kjøpe fort sånn at jeg er sikret en kopi sånn at jeg ikke må bestille fra ett eller annet sted.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Laster ned demoen nå. Har ikke fått gjort det før nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer gnyg:

Som Crazy Kraken skrev, ville jeg ikke satset på det. Etter min erfaring er det nettopp slike nisjetitler som Ni no Kuni som ofte holder seg best i verdi.

Jeg tror ihvertfall ikke på noen veldig rask nedgang i pris, ikke noe raskere enn på typiske AAA spill.
This is great banter, it really is.
  • 0
Hvis noen er interesserte, så kan jeg lage en video av de 30 første minuttene eller en "full" walkthrough av spillet, og legge ut på YouTube for dere?
  • 0
Siterer Almost:
Hvis noen er interesserte, så kan jeg lage en video av de 30 første minuttene eller en "full" walkthrough av spillet, og legge ut på YouTube for dere?

Det hadde vært kult.

Spill.no har også lagt ut en videoanmeldelse for de som vil se den.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, jeg liker å leve farlig. Let's gamble. Greia er, jeg har fortsatt brukbar backlogg så kan trygt vente litt egentlig.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Almost:

Nope, de vil jeg oppleve selv. Har ikke lest noen anmeldelser i frykt for spoilers.

Siterer gnyg:

Tror spillet kommer til å selge bedre enn folk tror. JRPGs er faktisk ganske populært. De har sin nisje som faktisk ikke er så liten.
  • 0
Siterer 192:
Tror spillet kommer til å selge bedre enn folk tror. JRPGs er faktisk ganske populært. De har sin nisje som faktisk ikke er så liten.

Nope. Du trenger ikke å jobbe lenge i en butikk som selger spill før du forstår at JRPGs aldri forlatet hylla. Pokemon er unntaket.
  • 0
For de som vil se, så har jeg tatt opp de 38 første minuttene. Her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=6tx1CtPx_vE
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Almost:
For de som vil se, så har jeg tatt opp de 38 første minuttene. Her er linken: http://www.youtube.com/watch?v=4awVqRr1eCo

Hahaha, kødder du med oss nå?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!