Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ni No Kuni ~ Offisiell tråd ~

Tok bossen nå. Happy.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da var jeg i level 69! Ikke mye, men det går raskt! Har spilt 47 timer.

Hvor lenge har dere spilt og hvilket level er dere i?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er vel bare i level 24 omtrent. 17 timer i spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg er vel bare i level 24 omtrent. 17 timer i spillet.

En begynnelse.

Nå er jeg i LV 75 og etter å ha spilt i hele natt har jeg 52 timer.
  • 0
Har ikke spilt stort mer enn en times tid. Har ikke tålmodighet til dette spillet akkurat nå, og jeg føler det fortjener at en setter seg skikkelig inn i det, så jeg sparer det til en senere anledning.
Designet er hvertfall fantastisk, så jeg skal definitivt spille gjennom for å se hva mer det har å by på.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har ikke spilt stort mer enn en times tid. Har ikke tålmodighet til dette spillet akkurat nå, og jeg føler det fortjener at en setter seg skikkelig inn i det, så jeg sparer det til en senere anledning.
Designet er hvertfall fantastisk, så jeg skal definitivt spille gjennom for å se hva mer det har å by på.

Høres ut som om du tar riktig valg!
  • 0
Har vurdert Ni No Kuni spillet, men er fortsatt ikke sikker kan noen gi meg noen gode grunner til å kjøpe spillet?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Har vurdert Ni No Kuni spillet, men er fortsatt ikke sikker kan noen gi meg noen gode grunner til å kjøpe spillet?

Det har alt et godt JRPG skal ha. Spennende historie, nydelig musikk, herlig visuell stil og interessant gameplay. Men om du kun er ute etter ETT JRPG og har Nintendo Wii (som jeg har fått inntrykk av at du har (?)), synes jeg virkelig at du skal kjøpe Xenoblade Chronicles
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Siterer thosol01:Har vurdert Ni No Kuni spillet, men er fortsatt ikke sikker kan noen gi meg noen gode grunner til å kjøpe spillet?

Det har alt et godt JRPG skal ha. Spennende historie, nydelig musikk, herlig visuell stil og interessant gameplay. Men om du kun er ute etter et JRPG og har Nintendo Wii (som jeg har fått inntrykk av at du har (?)), synes jeg virkelig at du skal kjøpe Xenoblade Chronicles

Ok takk for beskrivelsen. Jeg legger til begge spillene i min spillvurderingsliste så skal jeg vurdere om jeg kjøper enten begge eller en av dem.
  • 0
Anbefales på det sterkeste, thosol1!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Helt klart. Spillet har vokst en del på meg de siste timene. Nå som en del muligheter er låst opp. Flere enn tidligere i spillet i alle fall.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Helt klart. Spillet har vokst en del på meg de siste timene. Nå som en del muligheter er låst opp. Flere enn tidligere i spillet i alle fall.

Det kan som regel ta litt tid før JRPG's åpner seg ordentlig opp. For min egen del, kan f.eks starten på et spill være litt treg. Deretter er det bare å komme seg over en viss kneik i spillet før jeg blir hekta. Og når jeg først har blitt det, så spiller jeg som regel hele spillet ferdig i et jafs.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Victorfinne:
Anbefales på det sterkeste, thosol1!

• 0
Digger dette spillet! Fy søren så bra det kan være til tider!
  • 0
Nå har jeg også kjøpt spillet. Om jeg klarer å fullføre Okami før jeg begynner på dette, gjenstår å se.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Nå har jeg også kjøpt spillet. Om jeg klarer å fullføre Okami før jeg begynner på dette, gjenstår å se.

Sant. Okami er kjempe digg, men ikke som NI NO KUNI! Så gled deg!!!!
  • 0
Da var jeg i level 80! Hvilket level er dere i?
  • 0
Noooo!!! Ferien er snart ferdig og jeg har enda ikke begynnt på Ni No Kuni! Hva er galt med meg?!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dunno

Dunno
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva slags lag kjører dere? Sliter litt med å finne et godt lag. Kan godt hende at jeg har metamorfet for fort men er rett og slett møkk lei av familiars som ikke gjør skade eller bare bommer.. Er hovedsakelig Oliver og Esthers første familiar som jeg bruker konstant i kamp..
  • 0
Siterer gnyg:
Hva slags lag kjører dere? Sliter litt med å finne et godt lag. Kan godt hende at jeg har metamorfet for fort men er rett og slett møkk lei av familiars som ikke gjør skade eller bare bommer.. Er hovedsakelig Oliver og Esthers første familiar som jeg bruker konstant i kamp..

Jeg byttet ut svært få av de jeg begynte med selv. Mite er nok en du fint kan bytte ut, for han blir ganske middelmådig etterhvert, selv om jeg overtrente han og fikk han rimelig god til slutt allikevel. Esther's starter (Gogo) synes jeg dog er rimelig grei gjennom hele spillet. Jeg brukte også disse "element" typene som Turburn, fordi AoE angrepene deres er gode for å ta ut flere fiender om gangen. Swaine lot jeg også beholde sin starter, helt til siste del av spillet.
  • 0
Dere burde ha denne på laget deres! Her er en video på hvordan du kan fange den og hvor den er!

Håper det er til hjelp!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Dere burde ha denne på laget deres! Her er en video på hvordan du kan fange den og hvor den er!

Håper det er til hjelp!

Jeg kommer over den og tenkte å prøve å skaffe den. I går hadde jeg ikke noe lykke med å finne en. Kommer til å farme for å få tak i en..

Siterer Glorfindel988:
Swaine lot jeg også beholde sin starter, helt til siste del av spillet.

Den gjør mye skade som er bra, problemet er at "psyche up - go wild" angrepet dens bommer altfor mye. Lemuren du får i Ding Dong Dell er mye mer effektiv med "PU-GO" siden den angriper ofte under tiden Go Wild bruker.
  • 0
Gah, jeg har ennå til overs å fullføre spillet. Kom til øyeblikket hvor du først møter dragen, så har jeg bare ikke plukket det opp igjen. Skal ærlig innrømmet det at det mest sannsynligvis var en feil å spille spillet på Japansk
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer gnyg:
Den gjør mye skade som er bra, problemet er at "psyche up - go wild" angrepet dens bommer altfor mye.

Jepp, han bommer mye generelt. Pump i han "accuracy-snacks". Lemuren beholdt jeg også lenge, men han tåler derimot ikke en dritt.

Siterer AndyLonn:
Kom til øyeblikket hvor du først møter dragen, så har jeg bare ikke plukket det opp igjen. Skal ærlig innrømmet det at det mest sannsynligvis var en feil å spille spillet på Japansk

Hehe, jeg pleier aldri å spille JRPG's på japansk. Etter min relativt gode erfaring med sjangeren, er det når du legger spillet i fra deg over lengre tid, at det blir svært vanskelig å ta det opp igjen. Men disse spillene kan være svært seige, så det er nesten bare å bite tennene i sammen og fullføre. Det pleier å være verdt det når du sitter igjen med slutten og Ni No Kuni er intet unntak.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!