DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
gnomely 2007-02-07 18:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva slags situasjon var den skumleste eller mest panikk-givende hendelsen dere har hatt på ett spill? og hvilket spill er det som er skummlest? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 18:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible en gang jeg spillte might and magic faktisk hehe.. var lita og sko prøve pappa sitt spill... starta inni ei hule da.. vassa litt rund.. så plutselig hørte jeg noe bak meg. snur meg rund og der står det noen skjeletter.. jeg ble ikke redd for at det var skjeletter men for at det var noen der i det hele tatt.. stokk sånt at jeg smelte kneea mine rett opp i der hvor tastaturet lå.. tastaturet føk til hæ.... og jeg sprang ut døra lol hehe da var jeg redd da langt i fra det skummleste jeg har splt men stokk så f....Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mitt er...på resident evil code; veronica X i gangen forbi metalldetektoren og jeg hadde ikke våpen mens jeg hørte vinduene ble knust A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 K3nny 2007-02-07 18:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min dreier seg ikke direkte om en hendelse inne i et spill da, men alikevell jeg og en kammerat satt og spilte på hversin pc hjemme hos han ... Husker ikke hva han spilte, men jeg satt og spilte litt half-life. Og det jeg var blitt jævli trøtt ihvertfall, satt og halvsov også plutselig small batteriet i datamusa, aldri opplevd det før, det var en jævlig te smell lyd også. Da ska jeg love deg at jeg skvatt til Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe ok forandrer det litt A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Christinem 2007-02-07 18:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible en gang jeg spillte might and magic faktisk hehe.. var lita og sko prøve pappa sitt spill... starta inni ei hule da.. vassa litt rund.. så plutselig hørte jeg noe bak meg. snur meg rund og der står det noen skjeletter.. jeg ble ikke redd for at det var skjeletter men for at det var noen der i det hele tatt.. stokk sånt at jeg smelte kneea mine rett opp i der hvor tastaturet lå.. tastaturet føk til hæ.... og jeg sprang ut døra lol hehe da var jeg redd da langt i fra det skummleste jeg har splt men stokk så f....Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mitt er...på resident evil code; veronica X i gangen forbi metalldetektoren og jeg hadde ikke våpen mens jeg hørte vinduene ble knust A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 K3nny 2007-02-07 18:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min dreier seg ikke direkte om en hendelse inne i et spill da, men alikevell jeg og en kammerat satt og spilte på hversin pc hjemme hos han ... Husker ikke hva han spilte, men jeg satt og spilte litt half-life. Og det jeg var blitt jævli trøtt ihvertfall, satt og halvsov også plutselig small batteriet i datamusa, aldri opplevd det før, det var en jævlig te smell lyd også. Da ska jeg love deg at jeg skvatt til Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe ok forandrer det litt A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
gnomely 2007-02-07 18:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mitt er...på resident evil code; veronica X i gangen forbi metalldetektoren og jeg hadde ikke våpen mens jeg hørte vinduene ble knust A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 K3nny 2007-02-07 18:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min dreier seg ikke direkte om en hendelse inne i et spill da, men alikevell jeg og en kammerat satt og spilte på hversin pc hjemme hos han ... Husker ikke hva han spilte, men jeg satt og spilte litt half-life. Og det jeg var blitt jævli trøtt ihvertfall, satt og halvsov også plutselig small batteriet i datamusa, aldri opplevd det før, det var en jævlig te smell lyd også. Da ska jeg love deg at jeg skvatt til Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe ok forandrer det litt A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
K3nny 2007-02-07 18:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min dreier seg ikke direkte om en hendelse inne i et spill da, men alikevell jeg og en kammerat satt og spilte på hversin pc hjemme hos han ... Husker ikke hva han spilte, men jeg satt og spilte litt half-life. Og det jeg var blitt jævli trøtt ihvertfall, satt og halvsov også plutselig small batteriet i datamusa, aldri opplevd det før, det var en jævlig te smell lyd også. Da ska jeg love deg at jeg skvatt til Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe ok forandrer det litt A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
gnomely 2007-02-07 18:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hehe ok forandrer det litt A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Æki 2007-02-07 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilte Condemned, også skulle jeg ta bilde av et lik inne i et skap, så jeg zooma in på trynet hans, så våkna han,og jeg skrek som hel**** også falt av stolen In Flames<3 Like Comment Share 0Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Christinem 2007-02-07 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hehe ok forandrer det litt ??? what? har ikke så mye mes spill kanskje.. var på skolen en gang og så skulle en vise meg et rått spill.. sån dere trykke spill.. tok på meg hørepropper (som var stilt på fult noe jeg ikke viste) så starta jeg.. da jeg endelig fant feilen og trykka (i dyp konsentrasjon og knødd trynet mitt opp i pcsjermen) da jeg slapp musetasten kom det et jæ.... skrik og et støggt fjes frem.. jeg skreik som f.... og skengte nesten hele pcen i veggen.. tastaturet ble rmelig harpa og høreapparatene forsvant ut vinduet hehe.. sykt redd da jaHail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
gnomely 2007-02-07 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte F.E.A.R en kveld og jeg gikk på et tak på starten. kom det en stygg fyr og slo meg som HEL****** i huet. da dreit jeg på meg nesten (kokiri)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Christinem 2007-02-08 11:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer PS3 Er Best:Faen, da jeg spilte zelda:oot for en del år siden da jeg var 10, og da man måtte inn i skogtempelet og der det kommer hender ned fra taket holdt jeg på å pisse på meg ass! det var skummelt det ååå ja fy søren den er fæl.. synes den er skummel enda jeg hehe. husker første gang det skjedde. vi gjorde alle andre templer før vi våga oss tilbake.. og da fikk vi (eg og torleif) ein venn av torleif te å gå akkurat der mens me stakk ut av rommet hehe.. herre min ass. kjenner skrekken bare jeg tenker på det.Hail, Elen sila lumenn' omentielvo! Like Comment Share 0Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Magga360 2007-02-08 11:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og.Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape." Like Comment Share 0ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
ninten 2007-02-08 16:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible på cs lan da det var en vs meg da jeg så hann skvatt jeg sånn bare juling LOL...Nintendo xD Pwner alle Ninten-do Like Comment Share 0Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Maggot 2007-02-08 17:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir nervøs når hu jenta kommer på F.E.A.R. Med en gang den meldingen om at noe nærmer seg kommer opp, bare skyter jeg villt rundt av meg til den lille bitchen er borte Like Comment Share 0sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
sakkosekken 2007-02-08 17:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible half life 2.... hørte lyden av de løpefolka og så meg febrilsk rundt! hadde lite skudd til hagla...han kom opp takrenna, men jeg bomma og hørte ett skrik! jeg snudde med rundt og fy faen! slow mo... fyren var 20cm unna meg og løfta opp neven og så det stygge trynet hans mens jeg plaffra som en gal! han slo meg og jeg skvatt til mens jeg blåste hue av han og fikk en følelse av ro... hørte skrik igjen og kom på han bak meg og skvatt som ett helvette når det samme sjedde Buuuuuuurn! Like Comment Share 0Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Paulie 2007-02-08 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident Evil 4: Har nettop planta et par kuler i neserota til et par svømmende bønder. Jeg aner fred og ingen fare og vandrer forsiktig vidre. Plutselig snur jeg meg (husker ikke hvorfor) og der står 10 gale bønder og gauler! Heihei Like Comment Share 0Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Master_bandit 2007-02-08 20:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR: når du klatrer ned den stigen i en av de første banene og så kommer det jævla ekkle jenta opp rett framfor deg, og så klatrer du ned og snur deg så ser du en person går rett mot deg. Like Comment Share 0zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
zipstick 2007-02-09 13:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For gamle ildsjeler er Resident Evil på PS1 den ultimate.. Første gangen en zombie kommer mot deg. Når zombien kommer ut av skapet i det lille rommet. Første gangen en Hunter kommer. Fy f.. vi var små den gangen, men det å sitte i bekmørket med datidens skrekkspill Er Uvurderlig!!!!! Håper framtiden kan toppe disse eventyrene, men har enda ikke blitt skremt av dagens spill..The Power of console gaming reinvented through my eyes! Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Spillpwnern 2007-06-05 09:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Resident evil 4 er jo ganske creepy daSignaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
fanzypanzy 2007-06-05 10:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg er vel mer eller mindre konstant redd når jeg spiller silent hill(alle sammen). ...ingen kan uttale seg om skrekkspill før de har spilt silent hill.... ...måtte bare ut lol This is great banter, it really is. Like Comment Share 0zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
zombie_timmy 2007-06-05 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har aldri blitt skremt i et spill... og jeg har spillt silent hill (ikke alle), res. evil (ikke alle), f.e.a.r og mange andre skrekk-tittler opp igjennom åra. men men det kommer vel an på øyet som ser... Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
fanzypanzy 2007-06-05 12:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eller atmosfæren man spillet det i...Uansett er det jo slik at noen blir skremt av det ene noen andre av noe helt annet og noen blir ikke skremt i det hele tatt, slik er verden lol Glemte forresten og nevne REmake. Det er skummelt...Første gang du møter på en crimson head glemmer man ikke. Resten av RE spillene derimot... RE4 er ypperlig action men omtrent like skummelt som spøkelses verdenen i mario.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Ninett 2007-06-05 13:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg blir dessverre ikke skremt av spill. Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. Like Comment Share 0fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
fanzypanzy 2007-06-05 13:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ninett:Men hvis jeg skulle valgt ett så ville jeg sagt en av "Silent Hill" spillene. Blir faktisk uvel av å spille "Silent Hill 3", men jeg tror det er på grunn av tåka og kamerastyringen. LOl. Blir kvalm av FPS spill jeg. Det som er fint med SH er at det har så mye mer en billige skremseleffekter å by på. Blir man ikke skremt, ja så er det hauger av kriker og kroker i plottet å la seg bli fasinert av, samt en uffatelig bra stemning, bra karakter og musikk.This is great banter, it really is. Like Comment Share 0Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Disharmony 2007-06-05 13:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. Den værste opplevelsen jeg har hatt, må være i Condemned. En kompis av meg hadde nettopp kjøpt dette spillet, og selvsagt måtte jeg jo se på. Spillet i seg selv er dritskummelt etter min mening, men det skumlteste var da han skulle åpne et medisinskap. Han gikk bort til skapet helt uten bekymringer. Da han åpner skapet kommer ei jævla dame ut i fra skapet og angriper han! 2. Det samme som Master_Bandit. Det er faen dritskummelt! Da jeg kaltret ned stigen og hun jenta kom fram fikk jeg så panikk at jeg trykket helt vilt på keyboardet. selvfølgelig klarte jeg og treffe "opp" knappen, så har begynte å gå opp mot henne. Da jeg kom helt opp, var hun bort. Hjertet mitt begynte og roe seg litt, så jeg begynte å klarte ned igjen. Så helt uten videre står han jævla vampyr jævelen rett foran trynet på meg! Å satan så jeg skvatt!"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." Like Comment Share 0yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
yami kim 2007-06-05 15:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Værste spill noen sinne må være silent hill 2! Alle de skumle lydene.. og de ufattelig ekle demonene Like Comment Share 0Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22
Hint-Hint 2007-06-05 15:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er ille =P Spesielt det med stigen, som flere har nevnt! Må innrømme at jeg skvatt litt da ^^ Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...22