Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

Har prøvd det nå. Det er da fortsatt skummelt. Både grafikken og lyden er bare perfekt for et skrekkspill.

Jeg har ikke kommet lengre enn til den delen det blir mørkt etter man åpner den døra ut.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg har ikke spillt det jeg! Bare av det jeg har sett så ser det litt gammelt ut, men som sagt det er jo en klassikker.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det spørs om jeg kommer til å tørre å fullføre spillet da, siden det skumleste jeg har spilt før Silent Hill er Resident Evil 4.
  • 0
resident evil 4 leker med nervene dine.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
resident evil 4 leker med nervene dine.
finfin forklaring en mer hysterisk skrekk...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
fatal frame 2!
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Det spørs om jeg kommer til å tørre å fullføre spillet da, siden det skumleste jeg har spilt før Silent Hill er Resident Evil 4.

Jeg synes faktisk ikke at det var så skummelt sammenlignet med FEAR, men vi er jo alle forskjellige! Spillene påvirker våre nerver på forskjellige måter. Jeg fikk litt panikk da zombier kom mot meg og jeg måtte lade da, men det får jeg i flere andre spill også
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Clock tower 3!!!

jeg begynte nesten å grine av redsel da jeg spilte dette alene enstormfull høstnatt på hytta for noen år siden! Dritbra spill!!
http://www.youtube.com/watch?v=wl1xQ4a0fT4
Se for deg at den tullete musikken blir byttet ut med brilliant skrekk fra capcom, og du er helt fengslet!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
var det ikke et spill som ble avlyst da?
rose-et-eller annet
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Quake 4 og Far Cry er veldig skummelt til tider. Spesielt Quake 4
Far Cry er skummelt når monstrene kommer, hvis de hopper på deg sånn at du skvetter. Half-Life 2 er skummelt på sjette bane, ''We Don't Go To Ravenholm''. Første bane med zombier...
  • 0
Siterer kokiri:
rose-et-eller annet

jo.. noe med rose..husker det var DU som viste meg trailer elr no, ble redd
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Quake 4 og Far Cry er veldig skummelt til tider. Spesielt Quake 4
Far Cry er skummelt når monstrene kommer, hvis de hopper på deg sånn at du skvetter. Half-Life 2 er skummelt på sjette bane, ''We Don't Go To Ravenholm''. Første bane med zombier...

FarCry er sånn "skvette-skummelt". Det er litt creepy spenning et par ganger også da. Jeg skvatt noe sykt første gangen en alien hoppa mot trynet mitt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg synes faktisk Half-Life 2 ''we dont go to ravenholm'' synes den var litt skummel
  • 0
Alien Versus Predator 2 er sinnsykt skummelt hvis du spiller som Marine
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg synes faktisk Half-Life 2 ''we dont go to ravenholm'' synes den var litt skummel

Helt enig, det skrev jeg rett over
  • 0
Seconded, jeg tåler ikke sånt!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Siterer kokiri:
rose-et-eller annet

Var ikke det Rule of Rose mon tro?
  • 0
syns resident evil har skrekk med action, mens silent hill driver psykisk terror og går dypere i menneskers mørkere side

elsker resident evil å hater SH (blir dritredd)
  • 0
Siterer Aiden:
Citerer kokiri:
rose-et-eller annet

Var ikke det Rule of Rose mon tro?

JO!!.
herregud det så creepy ut.
  • 0
jepp
  • 0
noen som synes silent hill er skumelt. det har en creepy atmosfære men det er ikke direkte skummelt.
  • 0
Forbiden siren er Skummelt
får gåse hud
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Hl2 fan:
noen som synes silent hill er skumelt. det har en creepy atmosfære men det er ikke direkte skummelt.

Jeg har dessverre aldri spilt det, men jeg synes det ser skummelt ut
Jeg synes til og med at et av brettene på SWAT 4 er creepy! Du drar ned i en kjeller der en seriemorder holder til. Masse ekle ting som henger fra taket og sånn, og veldig mørkt
  • 0
Runda Silent Hill 1 akkurat nå. Dritbra spill.

Skumleste jeg har spilt hittil hvertfall.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer dark samus nemesis:
Forbiden siren er Skummelt
får gåse hud

Herre gud ja, for et j***** skummelt spill, kan ikke spille det hvis jeg ønsker og kunna ha sinnsro i noen dager
Tungur Knivur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!