Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

hva var det igjen? husker å ha sett et skummelt cover...... orientalske elementer?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
det er noe med en slags tåke eller noe som legger seg på en plass*
også er alle levende døde.

er ikke helt sikker
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Resident Evil 4! Idet du hører den hivende pusten til en Regenerator eller "Iron Maiden" (en Regenerator med LOADS of SPIKES!)
Og når en jævel løp ut av et skap sånn plutselig mens han brant
Det er derfor jeg ELSKER RE4! Jeg elsker ting som skremmer meg
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Resident Evil 4! Idet du hører den hivende pusten til en Regenerator eller "Iron Maiden" (en Regenerator med LOADS of SPIKES!)
Og når en jævel løp ut av et skap sånn plutselig mens han brant
Det er derfor jeg ELSKER RE4! Jeg elsker ting som skremmer meg

jeg syns at regenerator var så skummelt at jeg likte nesten ikke å spille.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det første Halo spillet, da jeg så flood for første gang noen sinne! Jeg husker at jeg spillte meg igjennom de levlene med Flood monstrene med forakt! xD
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
På en måte AVP2, turte ikke spille en bane fordi jeg var så redd, men kom over det.
Så i nyere tis synes jeg at slutten på Uncharted er mye verre enn AVP, doom, eller noe annet.
Men kom glatt gjennom det og som om jeg ikke brydde meg og bare stengte inne følelsene mine, mange mener jeg er litt sånn innesluttet sånn.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer djani:
"Iron Maiden" (en Regenerator med LOADS of SPIKES!)

Iron maiden var forbanna plagsomt. Møtte på en i en blindgang med en låst dør, og mens jeg prøvde å åpne døren hører jeg pusten bak meg... "Faen", tenker jeg og snur meg og ser den piggete monstrositeten komme slentrende saakte bortover. "Jeg er fucked, jeg er fucked!" tenker jeg og plafrer febrilsk kule etter kule i han, og bruker en av granatene mine. Så pisket jeg frem mine-launcheren og gjør så mye skade jeg kan. Nå er han helt intill meg, så han spidder meg, og selv om jeg hadde fullt liv og skuddsikekr vest, så mister jeg alt og har bare en pitteliten rød del igjen. Da bare spurtet jeg forbi og begynte å plafre på med incidenaries fra andre enden, da til slutt ekploderte den.

Og ja, det var før jeg fant thermal-scope.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer djani:
"Iron Maiden" (en Regenerator med LOADS of SPIKES!)

Iron maiden var forbanna plagsomt. Møtte på en i en blindgang med en låst dør, og mens jeg prøvde å åpne døren hører jeg pusten bak meg... "Faen", tenker jeg og snur meg og ser den piggete monstrositeten komme slentrende saakte bortover. "Jeg er fucked, jeg er fucked!" tenker jeg og plafrer febrilsk kule etter kule i han, og bruker en av granatene mine. Så pisket jeg frem mine-launcheren og gjør så mye skade jeg kan. Nå er han helt intill meg, så han spidder meg, og selv om jeg hadde fullt liv og skuddsikekr vest, så mister jeg alt og har bare en pitteliten rød del igjen. Da bare spurtet jeg forbi og begynte å plafre på med incidenaries fra andre enden, da til slutt ekploderte den.

Og ja, det var før jeg fant thermal-scope.

Samme situasjon som jeg var i...

Bare at jeg trodde han var en vanlig fiende og jeg prøvde å stabbe han...

BAD Idea!
Musikk > Film > Spill
  • 0
ble så nervøs engang, at jeg brukte alle skuddene mine på magnumen (16 skudd)

for å drepe 1 iron maiden
  • 0
nervene tar overhånd i nærheten av regenerators, første gangen..brrrrrrr...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg skvetter en del på King Kong når dinosaurer angriper meg og jeg er tom for ammo. Nervepirrende! Jeg skrek høyt den ene gangen dinoen beina etter meg og spydet mitt var brukket!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg skvetter en del på King Kong når dinosaurer angriper meg og jeg er tom for ammo. Nervepirrende! Jeg skrek høyt den ene gangen dinoen beina etter meg og spydet mitt var brukket!

hehe, hater de dinosaurene når de løper mot meg uten at jeg rekker å reagere
  • 0
  • Missing Avatar
  • drim
på wow a det plutselig spawner en stygg mob bak meg... eller en gang da jeg snakka med en fyr på wow(voice and sound) han hadde ikke snakke på en stund og da han plutselig snakket igjen trudde jeg det var magan min først men så varte det så lenge... fy faen som jeg var redd
to be or not to be, thats the spirit
  • 0
Siterer drim:
på wow a det plutselig spawner en stygg mob bak meg... eller en gang da jeg snakka med en fyr på wow(voice and sound) han hadde ikke snakke på en stund og da han plutselig snakket igjen trudde jeg det var magan min først men så varte det så lenge... fy faen som jeg var redd

hehe.
  • 0
har du sett klippet på youtube av en gutt som får kjeft av foreldrene over ventrilo

søk etter wow player scold/ed ventrilo. elr no lignenge
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
condemed
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Verste for meg må være i Half-Life 2, jeg tar opp brekkjernet og begynner og krype inn i en grop for å knuse en kasse, og gjett hva som hopper rett på meg bak kassen? en Mother******* Zombie hehe! hadde Headsetet på full volum og alt Headsettet ble faktisk ødelagt og, for jeg hoppet opp, så den ledning greien ble bøyd Det var scary! OG seff noen syke skvettinger fra CS;)

Lagt til 2008-02-14 21:14:
Siterer gnomely:
har du sett klippet på youtube av en gutt som får kjeft av foreldrene over ventrilo

søk etter wow player scold/ed ventrilo. elr no lignenge

Drit morsomt ja;)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
jepp.

og forresten..ikke nevn half life....blir så 3d syk av d pc skjermen gikk rundt når jeg begynte å lese
  • 0
Jepp jeg har nå fulført Condemned! Jeg har nå blitt paranoid, pissa på meg tre ganger og sitter å skjelver hvis jeg hører rare lyder!

Condemned, etter min mening, er enda skumlere enn F.E.A.R.! Jeg gleder, og gruer meg til 2ern, som kan bli enda bedre enn det første spillet. Noen andre her som syns at Condemned er dritskummelt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Condemned, etter min mening, er enda skumlere enn F.E.A.R.! Jeg gleder, og gruer meg til 2ern, som kan bli enda bedre enn det første spillet. Noen andre her som syns at Condemned er dritskummelt?

Jon_melon synes omvendt
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

no doubt! FEAR er babymat i forhold til condemned.
Skal også sies at condemned 2 blir enda skummlere
  • 0
Har noen sett noen ordentlig gode inngame videoer fra Condemned 2?
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Crazy Kraken:Condemned, etter min mening, er enda skumlere enn F.E.A.R.! Jeg gleder, og gruer meg til 2ern, som kan bli enda bedre enn det første spillet. Noen andre her som syns at Condemned er dritskummelt?

no doubt! FEAR er babymat i forhold til condemned.
Skal også sies at condemned 2 blir enda skummlere

Jeg har hørt annerledes, men har ikke prøvd selv. De spillene virker jo forskjellig på forskjellige personer.
  • 0
slutten på condemnded, når du er innestengt i det huset.
  • 0
Før eller etter at man gnir seg inn med blod?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!