DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Hakadalmann 2008-02-22 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg hater når man går inn i det rommet i Silent Hill 1 i sjukehuset hvor man hører glass som knuser.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-26 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-02-26 21:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... "Objection!" Like Comment Share 0 kokiri 2008-02-26 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:Citerer gnomely: har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... dahh *orIgins jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 16:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ser bra ut. råbra grafikk på et spill i lomma (har det ikke enda )A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-26 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-02-26 21:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... "Objection!" Like Comment Share 0 kokiri 2008-02-26 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:Citerer gnomely: har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... dahh *orIgins jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 16:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ser bra ut. råbra grafikk på et spill i lomma (har det ikke enda )A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Hehemann 2008-02-26 21:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... "Objection!" Like Comment Share 0 kokiri 2008-02-26 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:Citerer gnomely: har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... dahh *orIgins jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 16:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ser bra ut. råbra grafikk på et spill i lomma (har det ikke enda )A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
kokiri 2008-02-26 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:Citerer gnomely: har ikke spillt sh1, men skal skaffe meg sh : origins til psp. det er handlingen før sh 1? ikke sant? Ja. Derfor navnet Orgins... dahh *orIgins jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 16:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ser bra ut. råbra grafikk på et spill i lomma (har det ikke enda )A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-27 16:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ser bra ut. råbra grafikk på et spill i lomma (har det ikke enda )A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 17:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
sleepy hollow 2008-02-27 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da jeg spilte Project Zero 3: The Tormented. Jeg brukte kameraet og zooma inn på ei dukke i et skap. Dokka så plutselig opp på meg, og så datt det f*** meg et hode ned rett foran meg. Jeg skvatt så jeg holdt på å daue... siden den gangen har jeg vært redd for dukker... og store, hjemsøkte, japanske hus fulle av blod og døde kropper og spøkelserDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Fallenwarrior 2008-02-27 17:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R... no question about it... Jeg skvatt som F da jeg gikk gjennom et nybygg, det var blod overalt, men jeg spurta som en antilope bortover, og ender ved en heis, ser at teamet mitt kommer. Alt ser ut til å være greit, helt til jeg ser litt på på et gelender, og der står jenta og stirrer på meg intenst i flere sekunder, kastet en granat... jenta forsvant fortere enn du kan si, "Ja, takk" til gratis sveitsisk melkesjokkolade.All in all is all we are Like Comment Share 0gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-27 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det er veldig bra, noen kampsystemproblemer noen ganger, men stemningen er definitivt der og det teller jo mest i et skrekkspill... Jeg har det og anbefaler det på det sterkeste da det er ett av de beste spillene, kanskje på min topp 5, til PSP. topp 3(hittil på psp) 1. tales of eternia 2. final fantasy: war of the lions 3. mgs potable ops har begynt å kjøpe flere spill til pspen derav spillutvalget har blitt bedre, gleder meg sterkt til crisis core men jeg skal kjøpe meg origins, stoler på deg nå crazy kraken har sh2 spillt sh3 og 4. alle spillene hadde rett stemning.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 20:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Øy du glemte loco roco og daxter! Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
The InsaNe 2008-02-27 20:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Noen her som tror condemned 2 blir noe bra/skummelt da? Ser ut som de prøver veldig mye nytt... Tror det blir kjempe skummelt. Jeg tørr ihvertfall ikke spille det når det kommer. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg håper ihvertfall at det blir skummelt "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Master_bandit 2008-02-27 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Like Comment Share 0thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
thraxes 2008-02-27 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Blir sykt redd i Half life 2. Det er selve stedene som er skumle. Alt er stille, og når det kommer noe skummelt, som et tomt hus, så kommer musikken. Den er creepy. Men spillet er sykt bra, et av de beste FPS jeg har spilt.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 21:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:det blir skummelt, det kan jeg banne på, men de fokuserer mye på makable drepe måter nå også. slenge en mann rett i en sånn kvern greie, og presser hodet helt til det.. ja... men jeg gleder meg til det. Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" Jeg håper også at de besvarer endel ubasvarte spørsmål fra enern. som: SPOILER! Hva var egentlig den demon greia? Hvorfor hadde Malcolm Vanhorn kontroll over dem og hvorfor ville han egentlig redde fetteren (?) sin Malcom som var gal pga demonene ellerno. SPOILER slutt! Lagt til 2008-02-27 21:49: Hehe til og med hjemmesiden gjør meg spooked! http://condemnedgame.com/flash.php"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Master_bandit 2008-02-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvor er kvern videoen!!?? Må se... "glise glise!" den er på gamespot, på showet ''on the spot''. Tror det var det siste showet de viste i januar, er ikke helt sikker. Du må bare se begynelsen på videoene, der høydepunktene av showene blir vist, og ser du noe om condemned 2, da er du på rett show eller hvis jeg tenker meg om så var den i februar. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 22:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Send en link da vel... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Master_bandit 2008-02-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamespot.com/video/0/6186083/on_the_spot20080214 18.10 av videoen begynner snakket om condemned 2. enjoy Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Crazy Kraken 2008-02-27 22:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible takker "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-28 10:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke kommet langt på condemned 1 og jeg har spillet, burde jeg fortsette? er det veldig bra? ps: hvem får post nmr 300? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
dark samus nemesis 2008-02-28 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kanskje det blir Meg "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-28 12:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eller meg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
dark samus nemesis 2008-02-28 12:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vel til alvor nå gnomely Jeg har en grunn til att jeg ikke spiller Skrekk spill eller ser Skrekk filmer, det er fordi jeg ikke har serlig sterke nerver, dette er sant så ikke le av det. "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
gnomely 2008-02-28 12:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg elsker skrekk, men sliter med nerver O_O elsker å lese bak et cover til en skrekkfilm, men er redd for mørker, har klaustrofobi og en del andre fobier xD. men elsker skrekkspill osv uannsett. ps: neste post blir 300 A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
Suppeelsker 2008-02-28 12:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg liker skrekkfilm, men ikke de som er så fæle at de gir meg mareritt!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...6789101112131415161718...22