DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
gnomely 2008-02-28 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk mareritt av freddy vs jason, men ikke fredag den 13ende elr elm street A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nasum 2008-02-28 13:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg forstår ikke hvorfor folk synes F.E.A.R er så skummelt. Må innrømme at jeg ble skremt ett par ganger, men ikke noe store greier nei. Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Like Comment Share 0 gnomely 2008-02-28 14:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm. condemned går rett inntill margen A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg SKAL klare det! Hehe Lagt til 2008-02-28 14:48: Siterer Master_bandit:Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Igjen: Jon_melon har sagt til meg at FEAR er verre en Condemned, så det varierer fra person til person!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
nasum 2008-02-28 13:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg forstår ikke hvorfor folk synes F.E.A.R er så skummelt. Må innrømme at jeg ble skremt ett par ganger, men ikke noe store greier nei. Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Like Comment Share 0 gnomely 2008-02-28 14:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm. condemned går rett inntill margen A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg SKAL klare det! Hehe Lagt til 2008-02-28 14:48: Siterer Master_bandit:Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Igjen: Jon_melon har sagt til meg at FEAR er verre en Condemned, så det varierer fra person til person!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Master_bandit 2008-02-28 14:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg forstår ikke hvorfor folk synes F.E.A.R er så skummelt. Må innrømme at jeg ble skremt ett par ganger, men ikke noe store greier nei. Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Like Comment Share 0 gnomely 2008-02-28 14:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm. condemned går rett inntill margen A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg SKAL klare det! Hehe Lagt til 2008-02-28 14:48: Siterer Master_bandit:Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Igjen: Jon_melon har sagt til meg at FEAR er verre en Condemned, så det varierer fra person til person!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
gnomely 2008-02-28 14:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible mhm. condemned går rett inntill margen A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg SKAL klare det! Hehe Lagt til 2008-02-28 14:48: Siterer Master_bandit:Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Igjen: Jon_melon har sagt til meg at FEAR er verre en Condemned, så det varierer fra person til person!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Suppeelsker 2008-02-28 14:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Jeg SKAL klare det! Hehe Lagt til 2008-02-28 14:48: Siterer Master_bandit:Putt in condemned så får dere vite hva ordet ''skummelt'' er. Igjen: Jon_melon har sagt til meg at FEAR er verre en Condemned, så det varierer fra person til person!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
jon_melon 2008-02-28 14:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes faktisk F.e.a.r. er værre enn Condemned. Jeg lider av samme problem som Nasum, fullførte aldri demoen en gang jeg Men Penumbra spillene, det er gode skrekkspill det! Jeg elsker dem. Husker jeg løp fra en hund og inn en dør, jeg lukte døra og skulle sette noe foran, men det rakk jeg ikke før driten hoppa igjenom. DET var scary det!"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Suppeelsker 2008-02-28 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Penumbra er ikke så skummelt som FEAR, men fysikken gjør dem dritråe! Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
gnomely 2008-02-28 16:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy utA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Crazy Kraken 2008-02-28 16:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg syns Condemned er mye verre enn FEAR... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Master_bandit 2008-02-28 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Er ikke noe skummelt med det i det hele tatt. Føles som et helt vanlig FPS spill da. Men historien er skummel, men som sakt, spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Condmened: Spillet er hele tiden mørkt, personene går ikke de samme plassene hele tiden og de kan kom rett bak deg, du hører bare puste lyder, og plutselig et ekkelt hyl og det blir blod på kjermen som indikerer at du blir truffet av en gal jævel. Selve historien er skummel første gang og andre gang blir jo det ikke så skummelt mer. Noen som har prøvd nest siste banen på spillet? hater den banen. Uansett om jeg gjør det samme hele tiden så blir jeg alikevell skremt pga at folkene går ikke de samme plassene hele tiden. men alt dette varierer fra person til person. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Crazy Kraken 2008-02-28 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Joda FEAR er helt klart skummelt (syns nå jeg ihvertfall) det er bare det at jeg syns condemned er skumlere. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
gnomely 2008-02-28 21:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible liker condemned bedre enn fearA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Suppeelsker 2008-02-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:F.E.A.R: Spill det gjennom en gang og du vet nøyaktig hva som skjer neste gang. Selve spillingen går du rundt å dreper helt vanlige militær folk (som er vell gale? ) Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Det er synd hvis alt er scripta da. I SWAT 4 er ofre og gjerningsmenn plassert tilfeldig hver gang, og det er kjempekult Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Master_bandit 2008-02-28 21:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Suppeelsker:Det er kloner.. Har du i det hele tatt spilt det? Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
drim 2008-02-28 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som skal se "the ring" i helja eller på tvnorge. for de som har sett den er den scary og bra? to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Aleksander_M 2008-02-28 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis det er eneren så ja, toeren, NEI!Blå... Like Comment Share 0drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
drim 2008-02-28 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er enern to be or not to be, thats the spirit Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Suppeelsker 2008-02-28 22:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Master_bandit:Har det på xbox 360 og PC og har runda det ut 2 ganger på PC'n og 1 gang på Xbox 360. Huska ikke helt med de der folkene.. uansett, hva har det med saken å gjøre suppeelsker? Jeg misliker at du skal kritisere meg hele tiden hvis jeg sier noe feil eller hvis jeg ikke husket helt.. Derfor puttet jeg det i parantes med et spørsmåls tegn ( Wut? Kritiserer jeg deg HELE tiden? Siter meg! Siter meg! Jeg kan faktisk ikke huske å ha kritisert deg før dette, men jeg kan godt ta feil! Hvis du har runda FEAR tre ganger, så synes jeg at det er rart at du ikke husker noe jeg vet selv om jeg har bare spilt de første brettene! Jeg har ikke lest noe om storyen utenom heller.Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Caveman 2008-02-29 08:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R. er det skumleste spillet jeg har spilt! musikken som bygger seg opp så du tror det skjer noe, så slutter musikken brått og ingenting skjer... eller stigen som mange har nevnt... så godt som alle situasjoner med hu jenta! ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Crazy Kraken 2008-02-29 09:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen i FEAR, eller FEAR extraction point?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
gnomely 2008-02-29 09:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld "A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Crazy Kraken 2008-03-01 12:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Fallenwarrior 2008-03-01 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer nasum:F.e.a.r. . Det er vel per dags dato det eneste spillet jeg virkelig ikke har klart å spille igjennom. Begynte såvidt på andre brett og så måtte jeg rett og slett gi meg. Gjør alt mye lys med mer gamma, da er det ikke like ille =]All in all is all we are Like Comment Share 0kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
kokiri 2008-03-01 12:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnomely: har ikke spillt så mye fear når kokiri skulle ned en stige, og der var SAMARA XD. pissa nesten på meg, men i kveld skal jeg starte på condemned, "i kveld " Hun heter ikke samara, det er hun i the ring. Hun i FEAR heter Alma. OMG! Voice actinga i Condemned 2 er sykt bra jo! http://www.gametrailers.com/player/31381.html han kaller henne det fordi hun ligner veldig.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
Crazy Kraken 2008-03-01 13:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...22