DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
sleepy hollow 2008-03-03 07:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:husker jeg så et spill der man var en jente , d var en asiatisk jente i et spøkelseshus elr no, ta bilder av spøkelser....det så crrrreeeeeeppppyyyyyy ut Det heter Project Zero/Fatal FrameDet er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det! Like Comment Share 0kokiri 2008-03-03 18:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? faktisk et av det beste jeg har hørt. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-03-03 19:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible SWAT 4 er ikke et skrekkspill, men er det noen andre som synes at level to er skummel? Kommer ned i en ekkel kjeller med gipsavstøpninger av ansikter osv. Er veldig creepy!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 gnomely 2008-03-03 20:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ehm..satte meg ned med condemned i dag.. var nesten ferdig med første del da kokiri " løsnet" litt på ledningen mens han så meg ondskapsfullt inn i øynene mine mistet litt piffen...skal kanskje spille igjen i morgen. det er bare 5 min så er jeg der men.. som sagt "jeg mistet piffen"A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-03 21:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hæ? Løsnet en ledning? Strøm kabel? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
kokiri 2008-03-03 18:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Jeje, det er uansett ikke det un heter da! (men ja hun ligner) Hva syns dere om voice actinga til Condemned 2 da?? faktisk et av det beste jeg har hørt. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Suppeelsker 2008-03-03 19:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible SWAT 4 er ikke et skrekkspill, men er det noen andre som synes at level to er skummel? Kommer ned i en ekkel kjeller med gipsavstøpninger av ansikter osv. Er veldig creepy!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 gnomely 2008-03-03 20:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ehm..satte meg ned med condemned i dag.. var nesten ferdig med første del da kokiri " løsnet" litt på ledningen mens han så meg ondskapsfullt inn i øynene mine mistet litt piffen...skal kanskje spille igjen i morgen. det er bare 5 min så er jeg der men.. som sagt "jeg mistet piffen"A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-03 21:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hæ? Løsnet en ledning? Strøm kabel? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Suppeelsker 2008-03-03 19:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible SWAT 4 er ikke et skrekkspill, men er det noen andre som synes at level to er skummel? Kommer ned i en ekkel kjeller med gipsavstøpninger av ansikter osv. Er veldig creepy!Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0 gnomely 2008-03-03 20:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ehm..satte meg ned med condemned i dag.. var nesten ferdig med første del da kokiri " løsnet" litt på ledningen mens han så meg ondskapsfullt inn i øynene mine mistet litt piffen...skal kanskje spille igjen i morgen. det er bare 5 min så er jeg der men.. som sagt "jeg mistet piffen"A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-03 21:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hæ? Løsnet en ledning? Strøm kabel? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
gnomely 2008-03-03 20:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ehm..satte meg ned med condemned i dag.. var nesten ferdig med første del da kokiri " løsnet" litt på ledningen mens han så meg ondskapsfullt inn i øynene mine mistet litt piffen...skal kanskje spille igjen i morgen. det er bare 5 min så er jeg der men.. som sagt "jeg mistet piffen"A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-03 21:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hæ? Løsnet en ledning? Strøm kabel? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Crazy Kraken 2008-03-03 21:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hæ? Løsnet en ledning? Strøm kabel? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
gnomely 2008-03-04 19:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vi begynte å krangel fordi han syntes jeg tok meg for god tid til alt. så han "truet" med å trekke ut strømkabelen men han skulle ikke slå av, han bare trakk ut for langt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Crazy Kraken 2008-03-04 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
TommyK 2008-03-04 19:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Åja, men gi spillet en sjanse! Det er kjempebra og skummelt. eller bare ikke... Condemned er like skummelt som jeg er... d.v.s. ikke i det hele tatt. Men så er ikke jeg en skvetten person heller da Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hakadalmann 2008-03-04 22:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda)Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hl2 fan 2008-03-05 08:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hakadalmann 2008-03-05 11:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:Citerer Hakadalmann: Fullførte Silent Hill 2 søndag kveld. Det var enda skumlere enn Silent Hill 1. Er det virkelig ingen her som har prøvd dem? Målet mitt er å fullføre alle 4 før SH5 kommer, et spill jeg ser mye mer fram til enn Resident Evil 5 (som ikke engang ser skummelt ut enda) jeg synes silent hill har det samme gameplayet og alt det der i alle spillene. det kan vel bli litt kjedelig etterhvert. btw resident evil 5 vil nok bli skummelt. re4 så heller ikke så skummelt ut på starten når det var lyst men det ble mye skummlere etterhvert. Resident Evil 5 ser ut som det vil pøse på med 235838905235634756168936986123 zombier samtidig, og for meg blir ikke det noe skummelt.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hl2 fan 2008-03-05 11:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vel. resident evil 4 gjorde jo det samme. det var fortsatt skummelt. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hakadalmann 2008-03-05 11:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hl2 fan 2008-03-05 11:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible for det første så er det flere fiender i f.eks landsbyen. for det andre så er det fortsatt skummelt selv om det er mange fiender der. man skvetter ikke men man får litt mer panikk. Like Comment Share 0kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
kokiri 2008-03-05 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hakadalmann:Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hakadalmann 2008-03-05 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Hakadalmann: Det hadde vel 5-6 fiender samtidig. Det blir ikke noe skummelt med altfor mange fiender samtidig. har du i det hele tatt spilt det. Ja, men lenge siden. Jeg tar sikkert feil siden du spør.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hl2 fan 2008-03-06 09:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. Like Comment Share 0the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
the masquerade 2008-03-06 10:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ha. Jeg husker da jeg først spilte abe's, ble ikke redd, men heller weirded out. For de som ikke har spilt det. Handler det om en mudokon som bestemmer seg for å stikke av, fra en kjøttfabrikk hvor rasen hans er de som er, nettopp, kjøttet. Gjennom hele spillet så blir du jaktet på og du dør på mange spennende måter. Skutt, hakket opp, spist levende, og hindrene blir bare mer og mer sadistiske etterhvert som spillet progresserer. Jeg tror jeg var ni år. Og dette var et creepy spill. Ellers hva med condemned eller fear, i nyere tid. Silent hill har alltid hatt en edge over resident evil spør du meg. På gamecube var det et spill som het eternal darkness, det var mildt sagt en spesiell spillopplevelse Like Comment Share 0blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
blackrogue 2008-03-06 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible da jeg spilte conker på N64 mange år tilbake synes jeg zombie delen var skummel når du går rund med hagla måtte ha noen vedsiden av meg for å spille gjennom det.. den med dinosaurene var også *shiver shiver* Bygones Like Comment Share 0kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
kokiri 2008-03-06 19:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:du VET hvordan det er!!! har du spilt det husker du det. jeg hadde mer enn 5-6 folk etter meg, tror det var 20+ folk engang.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
gnomely 2008-03-06 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible f.eks....når man er stengt i den hytta og alle leker med fakler utenforA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
nygard 2008-03-09 11:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spilte et spill når jeg var mindre hvor jeg skulle ta bilder av spøkelser med et gammeldags kamera (husker ikke tittel, hjelp? ), da var jeg redd ! en nyere situasjon, hvor jeg skvatt litt, var når jeg spilte crysis og svømte utover havet. plutselig kom det en hai. fy faen og jeg skvatt "Right man in the wrong place can make all the difference in the world" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
gnomely 2008-03-09 11:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
Hehemann 2008-03-09 12:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:hvilket spill var det der man styrte en blond jente, man måtte gjemme seg osv + jeg husker jeg så et dyr der. (en hund,ulv kanskje) Det var Haunting Grounds, tror jeg "Objection!" Like Comment Share 0gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
gnomely 2008-03-11 15:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det var det ja! lol kokiri satt i går å spillte SH2, tror han ble redd... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...8910111213141516171819202122