Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

hmm.

Har to problem som disablerer muligheten for at jeg kan jkøpe det:

1: Jeg er blakk som ei kjerkrotte
2: Det er attenårsaldersgrense (dvs at sjangsen for at jeg faktisk får kjøpt det er ganske liten).

Men hvis jeg kunne, så har jeg kjøpt det.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har ikke spilt noen skumle spill -.-
Age of Conan Collector's Edition FTW.
  • 0
Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)

Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.
xO
  • 0
Siterer darth sith:
Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)

Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.

Man ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt.
Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet.
Det er da det tar av!
<3Rosenborg BK<3
  • 0
Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ).

Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang

Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden.
"get poor die tryin"
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!
Tungur Knivur
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt.

Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer HHH:
Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt.

Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer Gå å brenn:
Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint

Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!
Tungur Knivur
  • 0
Siterer ISAF:
Citerer Gå å brenn:
Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint

Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!

Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er!

Men jeg skjønner hva du mener.
Tungur Knivur
  • 0
Hvorfor skulle jeg vært 12 år?

Lagt til 2008-06-24 20:04:
  • 0
Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer Gå å brenn:

Lagt til 2008-06-24 20:04:

Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller?
  • 0
Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.
Fudge Yeah!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer magnus3510:
Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.

Som jeg skulle sagt det selv.
Tungur Knivur
  • 0
F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer magnus3510:

Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;)
  • 0
er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!