DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Matscoolio 2008-05-23 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hmm. Har to problem som disablerer muligheten for at jeg kan jkøpe det: 1: Jeg er blakk som ei kjerkrotte 2: Det er attenårsaldersgrense (dvs at sjangsen for at jeg faktisk får kjøpt det er ganske liten). Men hvis jeg kunne, så har jeg kjøpt det.Daylight come and we wanna go home. Like Comment Share 0gamer757 2008-05-24 00:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt noen skumle spill -.-Age of Conan Collector's Edition FTW. Like Comment Share 0Paulie 2008-05-24 00:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)Heihei Like Comment Share 0 darth sith 2008-05-24 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.xO Like Comment Share 0Warwigan1 2008-05-24 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det. Man MÅ ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.Les en bok, pok en snok! Like Comment Share 0k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
gamer757 2008-05-24 00:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke spilt noen skumle spill -.-Age of Conan Collector's Edition FTW. Like Comment Share 0Paulie 2008-05-24 00:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)Heihei Like Comment Share 0 darth sith 2008-05-24 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.xO Like Comment Share 0Warwigan1 2008-05-24 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det. Man MÅ ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.Les en bok, pok en snok! Like Comment Share 0k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Paulie 2008-05-24 00:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da)Heihei Like Comment Share 0 darth sith 2008-05-24 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.xO Like Comment Share 0Warwigan1 2008-05-24 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det. Man MÅ ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.Les en bok, pok en snok! Like Comment Share 0k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
darth sith 2008-05-24 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det.xO Like Comment Share 0Warwigan1 2008-05-24 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det. Man MÅ ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.Les en bok, pok en snok! Like Comment Share 0k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Warwigan1 2008-05-24 21:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Citerer Paulie:Jeg tør ikke runde F.E.A.R. for det er så skummelt. Det er jo så bra, men jeg får jo mareritt av det. (Kasnkje ikke så ille da) Bare tenk at nå skal du kicke den jævla tulling Paxton Fettel sin ræv. Husker at jeg hadde problemer med det spillet men så tenkte jeg: kom an Filip du har da bein i nesa så da fyrte jeg opp konsollen og spilte gjennom det. Man MÅ ha bein i nesen får å spille igjennom skumle spill Eller sliter man.Les en bok, pok en snok! Like Comment Share 0k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
k1llsw1tch 2008-05-25 18:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR er defintivt et av de skumleste spillene jeg har spilt. Men ordentlig skummelt blir det ikke før på slutten da når man er inni vaultet. Det er da det tar av! <3Rosenborg BK<3 Like Comment Share 0verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
verbatim 2008-05-26 23:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fy faen, spilte FEAR en gang og så tilfeldigvis bak meg og ut i det mørke rommet mitt. (Er ikke til å unngå å kikke litt bak seg i noen pauser o.l. en gang i blant når man spiller FEAR altså ). Men uansett så hadde da broren min sneket seg lydløst inn på rommet mitt og stilt seg rett bak meg mens jeg spilte. Som om det ikke var nok hadde han på den tiden ganske langt lyst hår og sto rett opp og ned (10 år gammel). Fy faen og jeg skvatt! Var nesten som om alma sto like oppi meg med en gang Så forøvrig ei jente på tusenfryd med omtrent like langt svart hår og samme onde blikket som sto å stirret på super splashen i sommer. Ventet bare på at vogna skulle sprenge eller noe, hun var seriøst skummel, nesten helt lik alma http://awesomeomtaler.blogspot.com/ Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
gnomely 2008-06-22 16:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvordan er condemned 2:bloodshot?? skummelt? skal spille condemned 1 senere A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
hack shack 2008-06-22 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker jeg spilte Resident Evil 2 i 6.klasse, skvatt som faen når jeg gikk forbi et vindu som var spikret igjen av planker, når jeg gikk forbi så kom det zombie hender inn og hver gang jeg gikk forbi det stedet skrudde jeg av lyden. "get poor die tryin" Like Comment Share 0ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
ISAF 2008-06-22 17:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av de tre F.E.A.R spillene synes jeg at det første var skummlest, siden det forgikk inne i den skyskraperen, samy nede i vaulte. Har antagelig pådratt meg hjerte problemer ved og spille dette spillet!Tungur Knivur Like Comment Share 0HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
HHH 2008-06-22 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Jeg har ikke dessverre ikke spilt F.E.A.R. enda, håper at det er skumlere.Hå och hej med Farbror Frej! Like Comment Share 0Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Los 2008-06-22 17:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer HHH:Synes egentlig ikke at Condemned er så skummelt. Samtlige skrekk-elementer i spillet baserer seg på en psykopat som gjemmer seg bak en søyle elns, spretter frem og begynner å slå løs på deg. Det er skummelt i starten, men utover i spillet ser man disse galningene lenge før de ser deg, dermed klarer man å forebygge frykten ganske godt. Det er akkuratt slik jeg syntes F.E.A.R er. Det mister litt skummelheten utover. Doom 3 også er slik.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
gnomely 2008-06-22 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible husker da jeg spillte resident evil code: veronica X og når jeg skulle gå gjennom en gang, så jeg mange zombier utenfor. så låste gangen seg og jeg hørte vinduer ble knust. ble skremt da gitt.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Gå å brenn 2008-06-24 18:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Ellers må det vel bli demoen av Doom 3, eller Resident evil 4 Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
ISAF 2008-06-24 18:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt!Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Gå å brenn 2008-06-24 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ISAF:Citerer Gå å brenn: Den skummleste hendelsen EVER er klart Harry Potter 1 på PC, da det spøkelse(husker ikke hva det heter) jakter på deg i en labyrint Wtf? Skummelt....... Clive Barkers Undying som kom ut i 2001 var skummelt! Det var ment som en slags spøk... Jeg var livredd for det når jeg var 6-7 år eller noe Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
ISAF 2008-06-24 19:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og du er hva? 12 år? Uansett då er den type spill bare skremmende med tanke på hvor ræva de er! Men jeg skjønner hva du mener.Tungur Knivur Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Gå å brenn 2008-06-24 20:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
magnus3510 2008-06-24 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Går kanskje litt på måten du skriver på, antall skrivefeil, navnet ditt og det faktum at du har klart å skrive det feil.. Typiske tegn på at folk er forholdsvis unge.Fudge Yeah! Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Gå å brenn 2008-06-24 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Gå å brenn:Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Lagt til 2008-06-24 20:04: Hvorfor skulle jeg vært 12 år? Ja jeg vet at navnet mitt er skrevet feil. Kom på det først etter jeg lagde brukeren... hvordan jeg skriver har vel ingen ting å si Har vel ikke så veldig mange skrivefeil heller? Like Comment Share 0magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
magnus3510 2008-06-24 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder.Fudge Yeah! Like Comment Share 0ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
ISAF 2008-06-24 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Som jeg skulle sagt det selv.Tungur Knivur Like Comment Share 0Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Music og Gameiac 2008-06-24 23:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible F.E.A.R er helt klart det spillet jg har blitt skremt mest av. Husker når jeg runda dt først gang, skvatt så jg hoppa mange ganger Må jo nesten ha på litt høy lyd og da når jg først har en 32 " HD TV å spille på You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D Like Comment Share 0Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
Gå å brenn 2008-06-25 10:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer magnus3510:Nei. Du har faktisk ikke det, men sånn generelt så er det typiske tegn på at folk er unge. Nå skal det sies at jeg nesten ikke har lest noe av det du har skrevet, så jeg er vel kanskje ikke den rette til å uttale meg om din alder. Det er så mange forumer hvor folk godt over 20 oppfører seg som 4-åringer ;) Like Comment Share 0gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
gnomely 2008-06-25 15:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...10111213141516171819202122