Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

Siterer gnomely:
er det noen her som kan si hva slags silent hill spill som er mest skummelt? har prøvd nesten alle bortsett fra sh 1.

kjøpte sh3 for 150kr. et av de skumleste spillene jeg har spillt, men spillet var veldig bra og jeg slapp ikke spillet til jeg hadde spillt gjennom det.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Jeg spillte igjennom Condemned 2 for ikke så lenge siden, en veldig god oppfølger! Condemned 2 forbedret nesten alt fra enern, booortset fra at det var mindre skummelt... Det var litt kjipt, og jeg kåper ikke det samme skjer med FEAR2.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
mindre skummelt? det er det jeg liker med condemned.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Silent hill 1 når jeg gikk rundt i tåka så snudde jeg meg så var det en zombie der da gjemte jeg meg under dyna og holdt på å pisse på meg
  • 0
Siterer gnomely:

Du liker at et skrekkspill ikke er skummelt...? ...hæ? WARNING Brain overloads in 10 seconds...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer gnomely:

Du liker at et skrekkspill ikke er skummelt...? ...hæ? WARNING Brain overloads in 10 seconds...

GET DOWN!

Såklart skrekkspill skal være skumle!
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Noen som kn gi meg noen tips til skrek spill til Ps3/Xbox 360? har condemned serien, alt i F.e.a.r serien. Alle forslag mottaes med glede
Tungur Knivur
  • 0
En gang da jeg var mindre, spilte jeg et legospill eller no sånt. så skulle jeg spise middag, jeg trykka på pause og tenkte at jeg skulle mer seinere. det gjorde jeg ikke også glemte jeg og skru av datamaskinen, skjermen ble naturligvis svart. men jeg hadde vært på en slags spøkelse bane. da jeg skulle legge meg hørte jeg sånne vindlyder og spøkelseslyder. gjett om 5 år gamle meg ble redd da
  • 0
Siterer ISAF:
Noen som kn gi meg noen tips til skrek spill til Ps3/Xbox 360? har condemned serien, alt i F.e.a.r serien. Alle forslag mottaes med glede

Doom 3 skal være ganske skummelt...
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer Crazy Kraken:

finnes Doom 3 til konsol Ja det er et kanskje creepy spill ja men ikke direkte skummelt. Men takk for tipset, kanskje det er bedre på konsol enn på pc?
Tungur Knivur
  • 0
Det er til Xbox og funker på 360 Men uansett, det kommer jo endel skumle spill snakrt da, FEAR2, Dead Space, Resident evil 5, og silent hill 5.
  • 0
SKREV FEIL!!!!!!! mindre skummelt? det var skummelheten som jeg likte med condemned. FEIL!!!! jeg skrev det litt feil, men les det på den måten: at det jeg likte med condemned var at det var skummelt.

lurer på hvordan sh 5 homecoming blir. skumleste i serien?
  • 0
Hei folkens, jeg lurer på et par ting. Jeg gleder meg veldig til Project origin (FEAR2) men det er endel ting jeg bare har hørt brudstykker av. Feks, jeg har hørt at extraction point og perseus mandate sin historie ikke teller og at det er bare FEAR og Project origin som følger den riktige tidslinjen, stemmer dette?

En annen ting er, hvis man ikke spiller The point man fra FEAR i Project origin, hvorfor har man slomotion da?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer ISAF:Noen som kn gi meg noen tips til skrek spill til Ps3/Xbox 360? har condemned serien, alt i F.e.a.r serien. Alle forslag mottaes med glede

Jeg synes ikke det er særlig skummelt egentlig. Ble litt skuffet
Synes FEAR er skumlere, men det er heller ikke veldig, VELDIG skummelt
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg husker når jeg var 8 år så prøvde jeg å kompisen min demoen av project zero.
Etter flere forsøk på å ta det første spøkelset, klarte vi det endeli men så oppdaget vi at vi måtte fortsette å lete etter spøkelser!
Vi gikk lenge gjennom gangene, og plutselig kom det et spøkelse å skremte oss til døde!
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Jeg husker når jeg var 8 år så prøvde jeg å kompisen min demoen av project zero.
Etter flere forsøk på å ta det første spøkelset, klarte vi det endeli men så oppdaget vi at vi måtte fortsette å lete etter spøkelser!
Vi gikk lenge gjennom gangene, og plutselig kom det et spøkelse å skremte oss til døde!

Project Zero har jeg aldri prøvd
Hva betyr signaturen din? Jeg... drikker... du er..... milkshake?

Jeg fikk nettopp halvveis hjerteinfarkt! Jeg spiller Penumbra Black Plague som jeg låner av jon_melon. Det er sykt skummelt! Har nettopp støtt på min første fiende. Det er ikke mulig å angripe fiendene, du kan bare gjemme deg eller løpe og håpe på det beste. Det er et genialt trekk fra utvikleren for å gjøre spillet skummelt. Jeg ble pissredd da et ekkelt vesen sa "who's there?" med en fæl stemme og lyste rundt med en lommelykt. Jeg skulle egentlig gjemme meg et sted, men fikk panikk og løp ut av rommet. Vesenet tok meg igjen og drepte meg med bare nevene
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg er skikkelig pingle når det gjelder skrekkspill...xD
Nå har jeg ikke spilt RE4 på over 3 måneder, på grun av Regenators...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Den ene gangen jeg har støkke skikkelig skikkelig godt av et spill, må være "Farhenheit" Eller "Indigo Prophecy" som det heter i USA.

Jeg husker jeg gikk rundt med hovedpersonen rundt i leiligheten hans og inn på badet. Der tok jeg opp baderomsskapet og fant noe medisiner eller noe som var meningen jeg skulle finne der. Når jeg lukka igjen skapet så stod det en blodig mann der! Det er såå klassisk, men stemningen var bare såå lite.... skummel
Men der hoppa jeg i gjennom taket, det samme gjorde han som satt å så på!
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Siterer Suppeelsker:

Jeg drikker DIN milkshake ja de varlitt poengløs så jeg skiftet den.

Ravenholm syntes jeg var scary!
Haters gon' hate
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Citerer Suppeelsker:

Jeg drikker DIN milkshake ja de varlitt poengløs så jeg skiftet den.

Har du sett, "The idiot's of Garrys mod 2" ett par ganger, eller?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Maks creepy spilldelene jeg har spillt er Ravenholm i Half-life 2 og (enda verre) kapittel 17-19 i Uncharted *grøsss*
Just kill him with your awesome
  • 0
Et par ganger i FEAR at det har vært sånn små creepy, men ellers har jeg ikke spilt så mange skrekkspill..
Har enda ikke runna FEAr, men da du skal ned den stigen ganske i starten av spillet, og mens du er midt i stigen så står hu stygge jenta der, det var fakking skummelt! (Hva het hun igjen?)
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Et par ganger i FEAR at det har vært sånn små creepy, men ellers har jeg ikke spilt så mange skrekkspill..
Har enda ikke runna FEAr, men da du skal ned den stigen ganske i starten av spillet, og mens du er midt i stigen så står hu stygge jenta der, det var fakking skummelt! (Hva het hun igjen?)

hun heter Elma tror jeg!

Bioshock har noen litt creepy situasjoner. feks helt på starten, nå du står inni den heisen, og ser på den greia som dreper en fyr, også merker den "tingen" at noe står inni heisen og ser på, også går hun mot deg, sånn sakte, det er litt ekkelt
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:

Alma. Ble jævlig skremt der ja. Hu bare står der og forsvinner. Du går ned og snur deg og der står jævel fyren selv. Creeepy...

Siterer Crazy Kraken:
Hei folkens, jeg lurer på et par ting. Jeg gleder meg veldig til Project origin (FEAR2) men det er endel ting jeg bare har hørt brudstykker av. Feks, jeg har hørt at extraction point og perseus mandate sin historie ikke teller og at det er bare FEAR og Project origin som følger den riktige tidslinjen, stemmer dette?

En annen ting er, hvis man ikke spiller The point man fra FEAR i Project origin, hvorfor har man slomotion da?

Historien i Project Origin begynner 30 minutter før eksplosjonen i F.E.A.R . Expansion packsene er bare noe andre ting. Hvorfor point man og han i Project Origin har slomotion er fordi de er begge hyper trent og kan da bevege seg fortere. Håper det hjalp.
xO
  • 0
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Sov lite når jeg spilte det. Holdte på å hoppe ut av stolen da jeg møtte min første controller. Søkke, det er et skummelt spill. Vakker og skummelt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!