DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Crazy Kraken 2008-08-25 22:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmmm, jeg vet ikke om det egentlig hjalp meg darth sith, men kanskje det er irrelevant? Jeg skal jo ha Project origin uansett! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Zafford 2008-08-25 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Leafs Of Four It Some More. Like Comment Share 0Caveman 2008-08-25 23:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Hvorfor point man og han i Project Origin har slomotion er fordi de er begge hyper trent og kan da bevege seg fortere. Håper det hjalp. ikke hypertrent, heller genmanipulert tenker jeg! det er refleksene som skjerpes når man går inn i slowmo.ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0 Caveman 2008-08-26 08:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nå blir det dobbelpost, men jeg syns at alle spill med litt mørk, dyster/skummel stemning blir guffent når man spiller med eadsett! skvatt av et Vita chamber i Bioshock i går liksom ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0just a guy 2008-08-26 12:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombierR`n B get the hell away from me... Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Zafford 2008-08-25 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Leafs Of Four It Some More. Like Comment Share 0Caveman 2008-08-25 23:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Hvorfor point man og han i Project Origin har slomotion er fordi de er begge hyper trent og kan da bevege seg fortere. Håper det hjalp. ikke hypertrent, heller genmanipulert tenker jeg! det er refleksene som skjerpes når man går inn i slowmo.ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0 Caveman 2008-08-26 08:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nå blir det dobbelpost, men jeg syns at alle spill med litt mørk, dyster/skummel stemning blir guffent når man spiller med eadsett! skvatt av et Vita chamber i Bioshock i går liksom ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0just a guy 2008-08-26 12:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombierR`n B get the hell away from me... Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-25 23:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer darth sith:Hvorfor point man og han i Project Origin har slomotion er fordi de er begge hyper trent og kan da bevege seg fortere. Håper det hjalp. ikke hypertrent, heller genmanipulert tenker jeg! det er refleksene som skjerpes når man går inn i slowmo.ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0 Caveman 2008-08-26 08:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nå blir det dobbelpost, men jeg syns at alle spill med litt mørk, dyster/skummel stemning blir guffent når man spiller med eadsett! skvatt av et Vita chamber i Bioshock i går liksom ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0just a guy 2008-08-26 12:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombierR`n B get the hell away from me... Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-26 08:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nå blir det dobbelpost, men jeg syns at alle spill med litt mørk, dyster/skummel stemning blir guffent når man spiller med eadsett! skvatt av et Vita chamber i Bioshock i går liksom ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0just a guy 2008-08-26 12:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombierR`n B get the hell away from me... Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
just a guy 2008-08-26 12:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombierR`n B get the hell away from me... Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Soraki 2008-08-26 14:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skjønner ikke at dere orker... Holdt på å skru av konsollen da jeg gikk inn i bunkersen i Uncharted og hadde ikke kameraten min vært der hadde jeg gjort det og (han var like redd han) Siterer Zafford:Ravenholm på half life 2 Når de jævla fast zombi driten klatrer opp takrenna så hører du det og står klar men så kommer de bakfra Agree!*grøss* Just kill him with your awesome Like Comment Share 0kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
kokiri 2008-08-26 19:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Resident evil 4 Bioshockjeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
-GaMeLOvEr- 2008-08-26 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer just a guy:jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Pepperoniman 2008-08-26 20:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Å gud jeg husker resident evil 4! Spillet var ikke så utrolig skummelt! Skyt en zombie her drep en kjempe der.... Det som skremte meg var slangen som lå i en eske som jeg knuste jeg skvatt i taket!Haters gon' hate Like Comment Share 0Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Crazy Kraken 2008-08-26 20:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer -GaMeLOvEr-:Citerer just a guy: jeg er ute etter et skrekkspill der man må passe på etter hvert hjørnet og kjenner den skumle atmosfæren i rommet, noen forslag ? helst med zombier Definitivt S.T.A.L.K.E.R. (etter min menimg i alle fall) Kåret til årets mest atmosfæriske spill mange steder (: Ja! Det som er skummelt er at du forbreder deg ikke på det som er skummelt så når det skjer noe så bli man pissredd! Jeg ble så kraftig skremt i STALKER at jeg ikke turte å spille det mer! HVA!? Jeg er da ingen pyse...?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-26 21:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sånn er det i F.E.A.R. også, man sitter hele tiden og venter på at noe skal skje, og når du tror det skjer....skjer det ikke... det kommer alltid noe skummelt når du minst forventer det!ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Soraki 2008-08-26 22:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er Bioshock er skrekkspill? Da skal jeg hvertfall IKKE ha det når det kommer til PS3... Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-27 15:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Paulie 2008-08-27 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. Heihei Like Comment Share 0Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-27 16:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Paulie:Citerer Caveman:det er vel ikke akkurat et skrekkspill, men det har en del skumle situasjoner Ja, de er det en del av i Bioshock. Noen ganger skvetter jeg av jeg vasser i vann f.eks. selv om det ikke er noe der. jeg fant et eller annet, husker ikke hva akkurat nå, men da jeg snudde meg sto det en fyr der! så på en sikkert et sekund elns før jeg skvatt ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Pepperoniman 2008-08-27 22:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg vil ha Bioshock.... Men det er sjelden spill klarer å skremme meg skikkelig...Haters gon' hate Like Comment Share 0gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
gnomely 2008-08-27 22:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible i resident evil dreit jeg meg ut når jeg hørte en motorsag.... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Pepperoniman 2008-08-28 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.)Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
kokiri 2008-08-28 01:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Motorsag-mannen i resident evil 4 er ikke så skummel i storymoden, Men når du spiller mercenaries har han blitt en halv meter høyere og har fått ad-hd! (Og en to bladet motorsag.) Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Caveman 2008-08-28 09:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. det klippet der var da ikke s skummelt? *spoiler* da det første bildet be tatt*spoiler slutt* men det er sikkert mye verre å spille enn å se på bare ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME! Like Comment Share 0Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Pepperoniman 2008-08-28 16:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=related Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser......Haters gon' hate Like Comment Share 0kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
kokiri 2008-08-29 11:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Pepperoniman:Citerer kokiri:Hvis du Spiller Silent hill 1-2 eller 3 uten å blir skikkelig redd, eller Project Zero( Også kalt Ftal Frame): http://www.youtube.com/watch?v=0ghXVmhL7bI&feature=rel ated Så fins det ikke et spill som kan skreme deg. Hei det spillet så faktisk veldig artig ut, så mange søte spøkelser...... Kanskje litt feil video. Men det er jævla skummelt, og forresten så må du spille skumle spill for å vite om det er skummelt eller ikke.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
gnomely 2008-08-31 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible og det har du spillt mye av? A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
Spillpwnern 2008-08-31 14:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den labyrinten i Re4 der de hundene kommer Holdt på å pisse på meg!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
kokiri 2008-08-31 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:og det har du spillt mye av? Ja. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1213141516171819202122