Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

ok
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Kjøper det til 360 da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jaaaaa
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jaaaaa

Fritt for å være Chris.

Forresten, har ikke Chris en veldig overbygd kropp nå.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har ikke tenkt over det, men resident evil spillenes handling, foregår rundt chris og claire redfield.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
jeg skvatt en gang på fear, da man går bortover en gang, så plutselig faller man bare ned, så så jeg en dør og gikk da naturligvis mot den inni det rommet så er det en slags operasjon, jeg gikk nærmere døra og plutselig spretter det bare et skjellet opp. glemte jeg og si at man vasser i blod hele tida.
  • 0
silent hill homecoming om et par dager! gleder meg sykt
  • 0
F.E.A.R 2: Project Origin

Kan være en spoiler så skriver spoiler warning:

Jeg gikk mot en dør for å sjekke hva som var der,hadde på lommelykt,går sakte mot døra,har på høy lyd,sitter i mørket. Fant ikke noe interessant ved døra,snur meg og ser ned og der står Alma, jeg skvetter så jeg hopper i stolen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
nå har jeg endelig silent hill 5 ( kaller det 5 )!

ventet til alle i huset sov (bortsett fra kokiri) og slo på silent hill ved kl 01:20

jeg ble faktisk veldig redd av starten der, syns dette spillet fortjener minst 7/10

men det virker litt annerledes, men anbefaler det.

SPOILER:

veldig skummelt med babyskrik i en liten stund der o_O og skrapingen av pyramid head som gikk rundt omkring *grøss*
  • 0
FEAR synes jeg er det skumleste spillet jeg har spillt. Fantastisk bra, gir deg panikk. Så en av de skumleste situasjonene er kanskje i det.

SPOILER

Eller kanskje i Resident evil 2, når du er i avhørsrommet med dobbelspeilet. Plutselig hopper det et sykt monster ut av det. Ble veldig skremt av det.

Siterer Jocke96:
jeg skvatt en gang på fear, da man går bortover en gang, så plutselig faller man bare ned, så så jeg en dør og gikk da naturligvis mot den inni det rommet så er det en slags operasjon, jeg gikk nærmere døra og plutselig spretter det bare et skjellet opp. glemte jeg og si at man vasser i blod hele tida.

Ja skjønner jeg godt. Jeg skvatt enormt også da. Og når det skjer noe lignende senere: Du går mot en dør og så snur du deg også kommer det et eller annet slags svart spøkelse eller noe mot deg. Da fikk jeg panikk. Eller når du går under en trapp og Alma kommer krypende i full fart.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
hva er det dere forbinder med et "perfekt" skrekkspill?
  • 0
Et perfekt skrekkspill for meg er ett spill som satser på stemningen fremfor skvettescenene. Spillet må ha en mystisk og god historie, som fremmer stemningen og skaper en slags, troverdighet. Når historien og stemningen er troverdig, så blir jeg lett skremt, og da er det utrolig bra skrekkspill!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Et perfekt skrekkspill for meg er ett spill som satser på stemningen fremfor skvettescenene. Spillet må ha en mystisk og god historie, som fremmer stemningen og skaper en slags, troverdighet. Når historien og stemningen er troverdig, så blir jeg lett skremt, og da er det utrolig bra skrekkspill!
det der er å forklare silent hill for meg. men i homecoming, er det mer skvettescener enn skummelhet og stemning...
  • 0
Synes tunneler og grotter i Fallout 3 og Oblivon: Elder Scrolls er skumle.
Zombiene/ghoulsene skrker før du møter dem, du trekker fram gunner'n/sverdet
så for å se at de er rett bak deg, det er da jeg skvetter som hælvete.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
velvel..halloween snart..noen som driver på med et skrekkspill?

har noen tips til et skrekkspill nå? -.-..på ps3 eller 360 (eller wii )
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer brutalx:hadde et spill til ps2 som het project zero. der skulle man gå rundt å ta bilder av spøkelser. spillet er kanskje ikke så skummelt nå lenger, men da jeg fikk det og prøvde det ble jeg jævli skremt hehe, måtte ringe en kompis å få han til å komme ned å spille ilamme meg

spilte det en gang jeg, sammen med en kompis, og jeg fikk mareritt i 2 uker

Spilte det med tre venner en gang, i et totalt mørkt rom m/ lerret og surround høyttalere på max.. Det var jeg som spilte da vi kom ut i den jævla hagen.. plutselig kom det en ekkel pulserende bass-lyd, så jeg flekket nervøst opp kameraet.

så kom det et spøkelse mot meg, men jeg så ikke hva det var. det svevde mot meg på en sakte, ekkel måte.. så jeg tok et bilde, men det kom ingenting på det. så så vi at det var et spøkelse som svevde opp ned og hadde brukket nakken på en helt sjuk måte, og det kom mot meg i 110 mens det hylskreik!!! trodde jeg fikk hjertestopp eller noe.. jeg ser drøssevis med skumle filmer /spill og jeg har aldri blitt redd.. men det var før Project Zero! får ofte frysinger ned ryggen selv om det ikke skjer noe i spillet.. HERLIG!

Lagt til 2010-02-07 20:21:
Siterer gnomely:
velvel..halloween snart..noen som driver på med et skrekkspill?

har noen tips til et skrekkspill nå? -.-..på ps3 eller 360 (eller wii )

Skal vi see..:

Silent Hill Shattered Memories |Wii| (Har ikke spilt det, men ser ut til å være et kjøp! En slags remake av det første Silent Hill)

Siren: Blood Course |Ps3| (Et japansk spill, men zombier som ikke kan dø, skyggemennesker, du er fanget på en øy... O_O =D)

Skal forresten kjøpe F.E.A.R. på tirsdag (360, Ps3)

Lagt til 2010-02-07 20:27:
Siterer Suppeelsker:
Citerer Ragish:det er faktisk ganske noia å stå og se i en retning, for så å snu seg og se en fiende stå rett opp i trynet, i alle fall for en som ikke er vant til slike spill

Ja! Det er fælt! Og morsomt

Enig! ^^

Lagt til 2010-02-07 20:29:
Siterer gnomely:
hva syns dere av resident evil spillene er det skumleste?

har bare RE DS.. Men det er vel mer panikk jeg får når jeg har lite helse og en bunch med zombier kommer etter meg.. "this door is locked." FAEN!!! Men det er gøy i hverfall! ^^
calling atheism a religion is like calling bald a hair colour.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!