Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

Siterer Crazy Kraken:
?? Hva mente du med det??

jeg er storebroren hans (med 12 minutter margin) så jeg veit at han ikke har spilt FEAR, han så at jeg spilte det et par ganger bare.

men jeg har spilt gjennom det, så jeg vet hvor skummelt det er.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Åja... Tvilling altså?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det skumleste spillet ever er Project Zero 3: The Tormented. Jeg sto og knipsa bilder av en spøkelsesunge, så plutslig ble jeg angripi av en jævel i kappe. Han hadde kjøttøks for faen!
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
metroid prime 1 (ingen skrekk sensasjon men skremende)
når du blir jaget av metroider og døren ikke åpner! og når de kommer ut av glass burene i pirat labben.

har sett på når en kamerat spilte HL-2 løpe/hoppe zombiene....creeepy!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Half-life 2 skummelt?? Spill Doom 3 eller FEAR du...
  • 0
takk men nei takk Crazy Kraken
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Half-life 2 skummelt?? Spill Doom 3 eller FEAR du...

Ravenholm kan da være ganski skummelt da

og fear er ikke skummelt synes jeg (man skvetter mye der tho!)
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
SPOILER

Half-Life 2... du kjører med airboaten og spiller på hard og du går inn it et forlatt hus der du møter 2 zombier som du sløser bort den siste smg ammoen på og du har bare pistol, du går over tak bjelken og pluttselig faller en headcrab ned og skremmer vettet av deg og du har bare pistol. Det skvetter man av.. jeg har spilt fear og doom men skvatt bare like mye av doom
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer mr-47:
og fear er ikke skummelt synes jeg (man skvetter mye der tho!)

Jeg synes litt omvendt jeg Jeg skvetter ikke så mye, men det er en creepy stemning der..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
condemned 2 gleder jeg meg til.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg og kameraten min spilte half life 2. Da vi gikk inn i et mørkt området og skrudde på lys så vi 4 zompier komme mot oss. jeg hadde ikke mer bateri på lyset så jeg skrudde det av og begynt å rygge. Dag jeg skrudde på lyset igjen så hoppet en av kjappefolka mot oss. Skulle likt å se mitt eget tryne da Kameraten min falt av stolen og slo hodet o sofaen bak meg Det var heftigt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Jeg og kameraten min spilte half life 2. Da vi gikk inn i et mørkt området og skrudde på lys så vi 4 zompier komme mot oss. jeg hadde ikke mer bateri på lyset så jeg skrudde det av og begynt å rygge. Dag jeg skrudde på lyset igjen så hoppet en av kjappefolka mot oss. Skulle likt å se mitt eget tryne da Kameraten min falt av stolen og slo hodet o sofaen bak meg Det var heftigt

Hahaha, tviler ikke på at det var veldig heftig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Samtidig elsker jeg ravenholm. Det er litt gøy å bli skremt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg har allerede lagt ut den videoen!
  • 0
  • Los
  • Los
Doom var skumelt i ca 1 time, så ble det så mye skyting at det skummle falt ut. FEAR er ikke skummelt. Første oppdraget er det, men resten er jo en skyteorgi uten stopp, og det er ikke skummelt. Så når denne "skummle" jenta gjør sin entre er det ikke skummelt.. Også har jeg Condemd, og det er litt skummelt igjennom hele. Det har situvasjoner som holdt meg nervøs en gang i blandt, men så var det så mye slossing igjen at jeg glemte halt hvor skummelt det var på gikk inn i "kamp-modus"

Kjedelig..

Jeg håper derfor at Alan Wake kan gjøre noe med det, å bli det første spillet som skremmer meg skikkelig
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Condemd var jo ikke skummelt i det hele tatt da! elendig kampsystem også...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Condemd var jo ikke skummelt i det hele tatt da! elendig kampsystem også...

jeg ville sagt "alt for enkelt kampsystem"

jeg syns det var skummelt, men så lever jeg meg virkelig inn i spillet.
  • 0
Spider Man 2.
Når vi skal sloss mot Mysterio..
Han får 2 sån lifebars..
Etter ett slag så er han bekjempet
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Spider Man 2.
Når vi skal sloss mot Mysterio..
Han får 2 sån lifebars..
Etter ett slag så er han bekjempet

og da ble du redd ?
  • 0
Vel, nesten..
Når det virket som om jeg skulle kjempe mot en så og si uovervinnelig fiskebolle fyr så blir man litt smånervøs..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
condemned ble jeg redd av. Holdt på å pisse på meg når en av de (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare de) jente psychoene hoppet ut av mørket når jeg gikk inn i et tog.

også etter en scene der jeg har sett hva psykopaten driver med kommer jeg plutselig til der han har vært..

jeg skal faktisk runne det nå.. kom til 4-5 del .
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Pøh! FEAR er skumlere!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Pøh! FEAR er skumlere!

"mye" skumlere.
faktisk, FEAR er et på et elt annet nivå enn condemned, når det gjelder "skummelt spill"
  • 0
Å?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!