DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
kokiri 2007-12-13 17:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Å? jepp. jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 17:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR= paranormal skrekk condemned= psykisk terror.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 17:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Greit greit! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 Los 2007-12-13 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0kokiri 2007-12-13 18:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-13 17:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FEAR= paranormal skrekk condemned= psykisk terror.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 17:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Greit greit! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 Los 2007-12-13 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0kokiri 2007-12-13 18:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-13 17:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Greit greit! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 Los 2007-12-13 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0kokiri 2007-12-13 18:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Los 2007-12-13 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0kokiri 2007-12-13 18:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
kokiri 2007-12-13 18:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-13 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... det er da din mening du sier det hele tiden. selvom du ikke syns det er skummelt så betyr det ikke at det ikke er skummelt for andre. som du sa* hans mening*. noen spill er skummelt for andre. det varierer fra person til person. du fikk hjerteinfarkt når du spillte FEAR *kokiri*.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-13 18:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men folkens, kan noen hjelpe meg litt med storyen til FEAR?? Jeg skjønte ikke alt sammen... SPOILER! Hven var egentlig Alma?? (gammel og ung?) Jeg skjønte at man var den ene vellykkede frå klone frosjektet, men hvorfor har man marerit om et sykehus? Hva slags forhold har Pakston Fetel til deg? Håper dere kan hjelpe, og ikke send de videoene av Alma på det senteret, for det skjønte jeg heller ingen ting av... Dere vil kanskje også mene at jeg ikke har skjønt noe av storyen, og det kan så være men jeg syns alikvel det var et kult spill og vil gjerne skjønne spillets story. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-13 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg har ikke spillt FEAR xD men jeg så på kokiri. det var veldig skummelt. minnet meg om the ring.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-13 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ok, nå har jeg funnet litt info om FEAR, men: SPOILER: Hvem er supersoldatene du sloss mot kloninger av? Er det hovedpersonen, eller Paxton Fettel?? Lagt til 2007-12-13 22:15: eller kanskje ingen av dem?? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-14 14:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible vet ikke mye om FEAR. eneste er at jeg har sett samara overalt (the ring tror jeg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Suppeelsker 2007-12-14 17:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Los:Men FEAR er ikke skummelt det heller da... Jo, det er det. Jeg forstår ingen ting av historien i FEAR ennå, jeg er på tredje level eller noe..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-14 17:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-14 17:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible men rett og slett så finnes det forskjellige typer skrekk hehe. jeg blir ikke redd av resident evil (zero ser skummelt ut) det er veldig underholdnende spill. silent hill går mest på den mennesklige psyken.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Suppeelsker 2007-12-15 10:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Hvis deter mange løse tråder etter at du har rundet spillet Suppe, så sjekk Wikipedia. Der er det mye bra info. Er lenge til jeg runder det, men Wikipedia har alltid god info ja Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
braxboy 2007-12-15 11:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Magga360:Jeg spilt demoen til fear på 360. Jeg holdt på å gå ned en stige da hun Alma-jenta stod der og lo. Når jeg var nede traff jeg et spøkelse eller no sånt. Skvatt godt noen ganger før og. Haha! AKKURAT det som skjedde med meg, også på demoen :- ) Spilte med surround- anlegg på en stor TV.. Holdt på å dø Spesielt det med stigen!core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower Like Comment Share 0Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Maggot 2007-12-15 12:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Stigen er alltid like jævlig Første gangen skvatt jeg og kompisen min noe helt inni helvette. Like Comment Share 0gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-15 12:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg satt å så på kokiri når han spillte. han skulle klatre ned en stige og når han snudde seg, så jeg at hun stod der.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-15 12:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns demoen er skumlere like etterpå jeg da, da man går in i den korridoren. Alle lysen beveger plutselig på seg, og så går døren foran deg igjen med et smell! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Suppeelsker 2007-12-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *MULIG SPOILER* Spilte FEAR akkurat nå! Et sted der jeg skvatt noe sykt. først kommer jenta da jeg skal gå ned en stige og så kommer en zombiemann akkurat når jeg har klatra ned. Helt sykt! En bane der jeg skvatt mer enn de andre banene til sammen! Er på femte eller sjette. Noe sånt..Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr! Like Comment Share 0gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
gnomely 2007-12-17 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater å se at noen går forbi rommet foran deg, så forsvinner *det*A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
thraxes 2007-12-17 13:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
kokiri 2007-12-17 13:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer thraxes:Det verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
thraxes 2007-12-17 14:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer kokiri:Citerer thraxes et verste med skumle spill er når det er helt stille så pluttselig hopper det noe foran deg. Det er skummelt. det jeg hater mest, er når det er mange forskjellige korridorer og rom å gå i. og at du ser folk rett foran deg, men du får aldri tak i dem, de forsvinner bare. Jeg husker jeg ble litt redd da jeg spilte Hitman: Concret klokka 22. Var litt skummelt å gå rundt i huset og bl hunta av politifolk som bare pluttselig dukker opp.Største Supreme Commander Fan på forumet! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Crazy Kraken 2007-12-17 14:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja da har jeg spillt FEAR XP. Det var faktisk litt skuffende... Gameplayet er nok et hakk bedre og lengde på tillegspakken var god, men storyen ødela alt for meg. Den fortalte liksom ikke noe... Du bare rømmer hele tiden og til slutt failer du missionet (det er meningen) Spillet gir heller ingen konkrete eller nye svar på ukjente ting fra det første spillet. Men gameplay bassig var det bra, og jeg ble skremt endel ganger. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
Hehemann 2007-12-17 14:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible *Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.."Objection!" Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...22