DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Aiden 2007-12-18 23:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syntes faktisk at Project Zero II var småcreepy da jeg spilte igjennom det for første gang! Kall meg gjerne pingle, men spøkelser og den uhyggelige atmosfæren... og lyden! Men enig med endel her, skvatt til noen ganger i F.E.A.R også.. Silent Hill serien er en av mine absolutte favoritter (later som om 4'ern aldri har eksistert). Disse spillene har en fantastisk atmosfære og den følelsen jeg hadde igjennom hele spillet.. Den ene syke episoden etter den andre. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 11:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ah silent hill, the room? spillte det hos en venn en gang. var litt creepy ja ***SPOILER***************************** *************************************** ************************************ hovedpersonen i silent hill 2 er vaktmesteren i silent hill 4.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 11:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. Like Comment Share 0 gnomely 2008-01-04 12:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. når man er ashley og starter med INGENTING.. er helt forsvarsløs A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg synes egentlig ikke at det var så skummelt. kanskje litt når de rustningene kommer etter deg. men ikke ellers. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-04 11:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ah silent hill, the room? spillte det hos en venn en gang. var litt creepy ja ***SPOILER***************************** *************************************** ************************************ hovedpersonen i silent hill 2 er vaktmesteren i silent hill 4.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 11:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. Like Comment Share 0 gnomely 2008-01-04 12:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. når man er ashley og starter med INGENTING.. er helt forsvarsløs A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg synes egentlig ikke at det var så skummelt. kanskje litt når de rustningene kommer etter deg. men ikke ellers. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-04 11:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. Like Comment Share 0 gnomely 2008-01-04 12:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. når man er ashley og starter med INGENTING.. er helt forsvarsløs A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg synes egentlig ikke at det var så skummelt. kanskje litt når de rustningene kommer etter deg. men ikke ellers. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-04 12:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:de jævla hundene/ulvene i labyrinten i slottet på resident evil 4. kan ikke fordra dem. når man er ashley og starter med INGENTING.. er helt forsvarsløs A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg synes egentlig ikke at det var så skummelt. kanskje litt når de rustningene kommer etter deg. men ikke ellers. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-04 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg synes egentlig ikke at det var så skummelt. kanskje litt når de rustningene kommer etter deg. men ikke ellers. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-04 13:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible resident evil er full av situasjoner som den som er nevnt ovenfor. noen av delene i spillet som jeg liker mest er vel der når man går inn i et hus. alle har fakkeltog rundt deg og den eneste i huset er ***** og leon (ahsley har gjemt seg)A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-04 13:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. Like Comment Share 0kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
kokiri 2008-01-04 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:ja! jeg vet hvor du memer. det stedet er jævlig intenst. hele jævla huset blir jo fullt. der må leon være rask og om-møblere, hvis dere forstår hva jeg mener.jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-04 16:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Kalashnikov 2008-01-04 16:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:det starter med at alle kommer opp trappa. da er d fint å stå med granat og hagle. men når de kommer via stiger gjennom vinduer i andre etasje..... da er de overalt rundt deg Stige-pushing FTW! Hater når jeg går tom for ammo når en motorsagmann kommer flygende mot meg, det er intenst skummeltMusikk > Film > Spill Like Comment Share 0gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-04 19:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hater motorsagmennene. de tåler helsikes mye.... lurer på hvordan de er uten posen over hodet?A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-05 00:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg tror de kan beholde den posen på hodet for å si det sånn Lagt til 2008-01-05 00:14: de blinde folka er også ganske creepy. Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hakadalmann 2008-01-05 00:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Daniel Guanio 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hehemann:*Muligens en spoiler angående slutten på Portal* Syns det er sykt skummelt når man skal prøve fra testområdet, når høytalerdamen begynner å klikke litt. Tror allid at det skal hoppe noen fram selv om det ikke er noen levende mennesker der.. Helt enig, slutten av POrtal har en gjennomført creepy stemning. Siden jeg egentlig ikke har spilt så mange skrekkspill, kan jeg kun referere til BioShock. Når jeg satt på kvelden med øreklokkene på (full lyd) følte jeg konstant at noen pustet meg i nakken. Og, vel, det stemte for det meste også. BioShock er rett og slett utrolig flink på paranoia Alltid beret! sa motespeideren. Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-05 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible .Siterer Hakadalmann:Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hakadalmann 2008-01-05 00:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hl2 fan:. Citerer Hakadalmann: Jeg har ikke spilt no Silent Hill enda, men det skumleste er vel Resident Evil 4, med den greia som er etter deg mens du venter på heisen. Det var helt jævlig, og jeg spilte midt på natta. Regenerators på en bra andre plass. ja faen. regenerators hadde jeg nesten glemt. de er noe av det jævligste på hele spilletfordi de er like skumle hver gang. den andre greia du nevte er bare jævlig skummel på starten men når du først har sett den er det ikke så veldig skummelt lengre Nei, jeg mente første gangen. Da var det værste panikk ever. Regenerators er alltid skumle. Skulle ønske de gikk fortere da. Da hadde det vært mye værre.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-05 00:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible de begynner å gå fortere etter deg når du skyter mye på dem. det holder Like Comment Share 0Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hakadalmann 2008-01-05 00:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde da vært bedre hvis noen av dem løpte uten at man skyter dem i det hele tatt, eller at noen av dem kom mer overraskende. Det er helt sjukt når de begynner på sprette etter at man har skutt av dem beina.Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!! Like Comment Share 0Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
Hl2 fan 2008-01-05 00:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja. det er nesten det sykeste. Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-05 02:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ja, jeg husker når jeg gikk inn i et rom og så noe som lå på en benk. gikk og plukket opp heat sensor greia og BAMM... hører bare den trege skurrende lyden... får nakkehårene til å stige.. A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
SnikQ 2008-01-05 12:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det var faktisk Doom 3 prøvde med en kompis... E Spilte det så kom en ***** Demon bak meg steik kipte meg Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
333-half-evil 2008-01-05 15:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde : Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent. Jeg så en skygge..jeg ble litt redd ! så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte. Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet Da skvatt jeg av senga hehe"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-05 15:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible condemned kommer høyt på listenA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
333-half-evil 2008-01-05 16:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:condemned kommer høyt på listen Condemned er vanvittig Skummelt !! Det er det skumleste spill jeg har noen gang spillt...jeg var nervøs igjennom hele spilloplevelsen! Det var ikkenoe øyeblikk i spillet jeg var redd..fordi jeg var redd HELE tiden ..(haha... ..... ..... ...... ...... buhhuuu)"A man without a past, fights for a world without a future" Like Comment Share 0gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
gnomely 2008-01-05 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jeg fikk post nmr 200 xD men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...22