Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

skrekkspill eller skumle situasjoner

Siterer gnomely:
jeg fikk post nmr 200 xD

men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.

DETS.
dette står for Din.Egen.Tråd.Spammer.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer gnomely:jeg fikk post nmr 200 xD

men ja.. condemned er veldig skummelt. lydene og stemningen er skummelt også.
DETS.
dette står for Din.Egen.Tråd.Spammer.
ok
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer 333-half-evil:
jeg spillte Bioshock, så var det en skummel ting som skjedde :

Jeg gikk ned et lignenes bad...bare skittent.
Jeg så en skygge..jeg ble litt redd !
så jeg gikk mot der..så ble alt mørkt! jeg hørte noen som lo og løpte.
Så når lyset kom på..var skyggen borte "hm" tenkte jeg
Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet

Da skvatt jeg av senga hehe

Nettopp! Der skvatt jeg som faen jeg også XD Greide å bomme med 2 shotgunskudd i panikken.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Skummelt og skummelt, det ga meg i allefall en liten støkk.
Nei, jeg ble faktisk litt satt ut.

Quake 2 Prøvde dette klassiske spillet for et par år tilbake, og fortsatt ett av mine favoritter.

Når en først ankommer stroggenes fangeceller/tortur kammer, og man kan se hva som har skjedd med sine medsoldater, som ble tatt til fange. De ekle skrikene "Heeelp, heeeelp" gjorde at jeg skrudde av lyden, hver gang jeg passerte slike rom. Blir ikke bedre av de gladiator stroggene, de følger etter deg, og lager ikke en lyd, før de er enten bak deg, eller rett foran deg. Og uten skikkelig ammo/våpen er man sjanseløs. De andre stroggene lager som regel, noen lyder, gryntelyder, eller hunde aktig knurring, når en er like ved fienden. Musikken/lydene og den klastrofobiske følelsen er med å gjøre Quake 2, til det spillet som har skremt meg mest.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Siterer 42:
Citerer 333-half-evil:

Jeg gikk SAKTE bort dit...så var det et lik som lå der bare! jeg tenkte det var liket som hadde rørt seg og vært skyggen..så jeg begynte og skyte det i hodet for sikkerhets skyld! så imens jeg løpte tilbake..SPRATT det fram en gal lege ut av skapet

Nettopp! Der skvatt jeg som faen jeg også XD Greide å bomme med 2 shotgunskudd i panikken.

ja Fy fader !

hjerte mitt slo fort da !

jeg bare løper åsså BAH..kommer den syke legen haha
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Citerer 42:Citerer 333-half-evil:

ja Fy fader !

hjerte mitt slo fort da !

jeg bare løper åsså BAH..kommer den syke legen haha

satt på rommet mitt for 6 dager siden. jeg hadde slått av alle lys (kunne ikke se mine egne hender) og volumet på tv'en far skrudd på fullt.
og når det skjedde med meg så drap jeg legen (selvom jeg bomma i 1 minutt) savet spillet, slo av 360'ien og prøvde å roe meg ned i stua her hjemme.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer 333-half-evil:

satt på rommet mitt for 6 dager siden. jeg hadde slått av alle lys (kunne ikke se mine egne hender) og volumet på tv'en far skrudd på fullt.
og når det skjedde med meg så drap jeg legen (selvom jeg bomma i 1 minutt) savet spillet, slo av 360'ien og prøvde å roe meg ned i stua her hjemme.

haha LOL
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
har ikke spillt bioshock jeg

selvom jeg har d.. 360'n er herpa. må få ny

så silent hill filmen....syk....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
er jericho skummelt? jeg så en demo... ser skummelt ut. (sry for dobbelpost, måtte bare spørre)
  • 0
Nææhh... Samtidig er det et ganske dårlig spill...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer gnomely:
er jericho skummelt? jeg så en demo... ser skummelt ut. (sry for dobbelpost, måtte bare spørre)

siden du ikke tørr å spille F.E.A.R
så tror jeg at jericho er ganske skummelt for deg.
  • 0
vi HAR jo ikke F.E.A.R engang!

du tørr jo ikke å spille condemned
  • 0
Jeg skal prøve Silent Hill 1 i morgen. Noen som vet hvor skummelt det er? Har bare prøvd demoen før.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer gnomely:
vi HAR jo ikke F.E.A.R engang!

du tørr jo ikke å spille condemned

er du helt dum, bare fordi jeg ikke liker å spille det, betyr det ikke at jeg ikke tørr.

FEAR er 100 ganger skumlere en condemned.

silent hill 1 er veldig skummelt.
  • 0
Silent hill 1? Til PS1? Jeg tror isåfall at noen av skrekkelementene er borte da de henger mye sammen med lyd og grafikk. Men det er vel regnet som en klassikker tror jeg...
  • 0
Jeg likte ikke Silent Hill 1, men det var mest på grunn av kontrollen. Det er feite meg umulig å treffe de flygegreiene!

Må derimot si at resten av SH serien er noen av yndlingene mine!n
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Spilte Call Of Duty 4 for en stund tilbake.

Går der fredlg og rolig, skytter litt med AK'en..

Ut av det blå kommer det en forbanna hund hoppende.. Den tok meg på senga for å si det slik..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ble du skremt? av en hund? I call of duty 4....? Woah... Du blir fort skremt!
  • 0
Ble ikke skremt akkurat.. Hadde bare ikke lagt merke til at den kom.. Plutselig var den i strupen på meg..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
eneste sh spillet jeg eier er sh2. det spillet er veldig bra, men jeg ble så redd når han derre med den balja på huet som gikk rundt med noe sverdlignende greie kom rett bak meg i en gang

jeg så at han gikk sakte så jeg gikk bare nervøst videre. så rundet jeg hjørnet og han var borte, men så hoppet han ut av veggen elr no lenger fram, så LØP han etter meg. ble så redd. er fortsatt litt nervøs pga den situasjonen der.

(
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer gnomely:er jericho skummelt? jeg så en demo... ser skummelt ut. (sry for dobbelpost, måtte bare spørre)

Jeg synes FEAR at er MYE mer skummelt enn Jericho..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer kokiri:Citerer gnomely:er jericho skummelt? jeg så en demo... ser skummelt ut. (sry for dobbelpost, måtte bare spørre)

Jeg synes FEAR at er MYE mer skummelt enn Jericho..
ok
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Silent hill 1? Til PS1? Jeg tror isåfall at noen av skrekkelementene er borte da de henger mye sammen med lyd og grafikk. Men det er vel regnet som en klassikker tror jeg...

Jeg skjønte ikke den helt. Jeg synes lyden er det viktigste av alt i et skrekkspill, så hvorfor skulle skrekken bli borte?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
enig med at lyden er viktig, det som gir stemning
  • 0
Joa, jeg vet jo det, men det som er på skjermen er jo også viktig og det skal jo helst se litt ekkelt eller skremende ut da!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!