Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kingdoms of Amalur Reckoning ~ Offisiell tråd ~


Er pure rogue.
  • 0
Over 40 Timers spilletid nå,har tatt litt av Main storyen,men fokuserer mer på Faction og Side questene nå,med mine favoritt våpen: Chakrams.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Prøvde meg først som Might, men det ble kjedelig så endra til Sorcery/Finesse, men så fant jeg ut at jeg ville heller bli dritgod i én av dem, så da ble det Finesse. Helt til jeg fant ut at 100% Finesse ble litt for lite variert, så nå er jeg 100% Sorcery (Mage).
  • 0
Prøvde først demoen gjennom steam på pcen, 3 min inn i spillet hadde jeg lyst å knuse noe i ren frustrasjon.. det var så mye bugs og ting hengte seg på skjermen hele tiden. Jeg ga fort opp.
senere samme dag lastet samboeren ned demoen på ps3, og selv om jeg var lite lysten på en ny runde med dette irriterende fenomenet, ga jeg det en sjangs.. og nei jeg ble faktisk ikke så skuffet, likte mye av det jeg opplevde, selv om konsoll ikke er min sterke side, så var dette faktisk morro.. blir nok ikke ett spill jeg løper ut for å kjøpe, men kankje med tiden
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Rart, har selv Amalur på Origin og har ikke opplevd problemer. Har du prøvd å validere filene på Steam?
  • 0
Siterer fantomena:
Rart, har selv Amalur på Origin og har ikke opplevd problemer. Har du prøvd å validere filene på Steam?


Nei det har jeg ikke prøvd, det kan jeg gjøre
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Holder på og laste ned "The Legend of Dead Kel" nå og prøver og finne ut når neste nedlasting "Teeth of Naros" kommer ut her i Norge,den hadde Realese dato 17.April.

Men som utgiverne av spillet skriver på facebook:
"It is never our intent to mislead our fans about release dates. We do everything we can to ensure things happen in an ideal fashion. Unfortunately, when it comes to the actual roll-out on a release day, we have little-to-no control over what time platforms make content available. If you are dissatisfied with how your platform is making it available to you, our suggestion would be to reach out to their customer support and let them know."

Så da gjenstår det vel bare og se,spillere i Australia og UK har det samme problemet,så vi er heldigvis ikke alene om det,men håper det fikses snart!

Trailer: "The Legend of Dead Kel"
http://www.youtube.com/watch?v=GnCcY0_6fBI

Trailer: "Teeth of Naros"
http://www.youtube.com/watch?v=qoW5f-5XQ4s
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
prøver og finne ut når neste nedlasting "Teeth of Naros" kommer ut her i Norge,den hadde Realese dato 17.April.


Så den på Xbox Live Marketplace igår.
Men for Pc og Ps3 vet jeg ikke.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Animorpher:

prøver og finne ut når neste nedlasting "Teeth of Naros" kommer ut her i Norge,den hadde Realese dato 17.April.


Så den på Xbox Live Marketplace igår.
Men for Pc og Ps3 vet jeg ikke.

Den var kommet idag plutselig,men måtte lete meg gjennom Playstation Store for og i det hele tatt finne den...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
GAH! Noen som har opplevd at deler av Mana-baren blir grå?
Nå har jeg Mana: 372/495 og jeg finner ikke ut av hva det er som gjør det,har sjekket både Status og med en Healer,men jeg har ingen Curse eller noe slikt.Jeg hadde det en gang før,men da klarte jeg og gjøre noe så jeg fikk tilbake all Mana,men kan selvfølgelig ikke huske hva det var.
Mistenker at det kan være en Root Golem som har skylden... ,der fikk jeg

EDIT: Ahhh,der fikk jeg fikset det.Over 70.timers spilletid nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Må si at Teeth of Naros og Legend of Dead Kel er noe av det beste jeg har sett av DLC til noe spill så langt.
Har 21 timer i spillet så langt på denne nye saven og 17 av dem ble brukt på DLC pakkene og det er fremdeles masse å gjøre, så det er definitivt innhold verdt pengene.
  • 0
Er dette spillet bra? Det koster så lite nå, at jeg vurderer å kjøpe det !
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er dette spillet bra? Det koster så lite nå, at jeg vurderer å kjøpe det !

Vil absolutt anbefale det!
Du får mange timers spilletid og kan velge om du vil hoppe rett på Main questen eller heller ta Faction og Side questene + mye ekstra innhold i DLC hvis du velger og kjøpe det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Da har jeg bestilt det!

Det virker som min type spill!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Da har jeg fått spilt det i en god del timer!

Ganske heftig hittil! Jeg er faktisk litt avhengig
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Da har jeg fått spilt det i en god del timer!

Ganske heftig hittil! Jeg er faktisk litt avhengig

Man blir fort avhengig av det,spesielt når du kommer deg opp i level og begynner og ta Faction questene,for ikke og nevne de ekstra timene med spilling du kan få fra DCL!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Lite aktivitet i denne tråden men skjønner det godt,ser ut som at etter Teeth of Naros DCLen ble utgitt så har spillet gått i stå og ingenting nytt er kommet ut.
Kjedelig,da spillet gir mange timers spilling og er absolutt verdt mer tid og DCL enn det som er kommet ut til nå.Får istedet håpe at det kanskje kommer ett nytt spill i Kingdoms of Amalur verdenen senere.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Spillet er tilgjengelig for Ps Plus medlemmer..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!