Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid: Peace Walker

Siterer SirGalahad:
Da spiller jeg heller spillet.

Kult! Men da håper jeg du har en PSP eller en Vita tilgjengelig.

Lagt til 2015-06-22 20:52:
Men kom igjen folkens. Det bilde her viser hvor episk Portable ops egentlig er. http://img0.mxstatic.com/wallpapers/aab9f237bf9ecca4fd1e9b8eeb
014d3d_large.jpeg

Jeg håper enda på en remake.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er kanskje ikke Peace Walker heller, men det har hvertfall enkelte ting (og karakterer) som kan bli trukket opp i Phantom Pain.

Det setter også premisset for Ground Zeroes.

Siterer Crazy Kraken:
Hvis Portable ops er canon i storyen, som mange fans mener den er så skal den være etter MGS3 men før Peace Walker.

Yeah, iknow. Slurvet i den setningen. Det jeg mente var hvor viktig storyen var, ikke hvor.

Siterer Crazy Kraken:
Hva pokkern skjer i act 4 som er så spesielt?

Spoiler:Jeg syns bare scenen mellom Peace Walker 2 og Peace Walker 3-oppdragene er veldig, veldig spennede.

Siterer Crazy Kraken:
Poenget mitt er bare det at storyen i Portable Ops var bedre, og at MGS spill ofte drives av storyen, ikke bare gameplayet.

Skjønner. Det blir da somsagt noe vanskelig å si noe på, ettersom jeg ikke har spilt det. Har bare lest meg opp på de grøvste delene.

Siterer Crazy Kraken:
Vil anbefale å se denne:

https://www.youtube.com/watch?v=5ljUp_4Crf0

Vil heller spille spillet jeg også. Sitter egentlig bare og venter på et kjempebra tilbud på Playstation TV eller hva den nå heter.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Vil heller spille spillet jeg også. Sitter egentlig bare og venter på et kjempebra tilbud på Playstation TV eller hva den nå heter.

Den er på tilbud på cdon. Du får 58% av prisen.
http://cdon.no/spill/playstation_tv-25083799
  • 0
Siterer SirGalahad:
Den er på tilbud på cdon. Du får 58% av prisen.
http://cdon.no/spill/playstation_tv-25083799

Jøss, ikke dumt! Men hva er det egentlig PS TV er til? Kan den bare spille PSP og Vita spill? Er den avhengig av en PS3 eller PS4 for å fungere? Eller har den en egen harddisk og slikt?

Lagt til 2015-06-23 09:36:
Ser ut som det er mange "problemer" med PS TV. http://www.trustedreviews.com/opinions/what-is-ps-tv-10-things-to
-know-about-playstation-tv

Ingen MGS og ingen Valkyria Chronicles 2? Da tror jeg ps vita er en bedre deal.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ingen MGS og ingen Valkyria Chronicles 2? Da tror jeg ps vita er en bedre deal.

Om de har fjernet støtten for Portable Ops så har interessen for denne synket betraktelig, ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Crazy Kraken:Ingen MGS og ingen Valkyria Chronicles 2? Da tror jeg ps vita er en bedre deal.

Om de har fjernet støtten for Portable Ops så har interessen for denne synket betraktelig, ja.

Da er nok en Vita den beste løsningen, og jeg hadde nok kjøpt Vita på flekken om FF Crisis Core lå på psn, men det gjør det ikke.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jøss, ikke dumt! Men hva er det egentlig PS TV er til? Kan den bare spille PSP og Vita spill? Er den avhengig av en PS3 eller PS4 for å fungere? Eller har den en egen harddisk og slikt?

Den lar deg spille Vita spillene dine på TVn istedenfor selve Vitaen. Man bruker da en Dualshock 3 eller 4. Så det er som en stasjonær vitakonsoll nesten.
  • 0
begynnelsen på oppdrag 20. suger helt forferdelig, for en skuffelse
  • 0
Siterer SirGalahad:

Hvilket oppdrag er det igjen?
  • 0
Siterer SirGalahad:

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilket oppdrag er det igjen?

Spoiler:Torture Chamber Escape. Er en sånn heselig QTE i begynnelsen. Der Big Boss blir torturert, og man må smashe trekant knappen. Helt forferdelig. Jeg klarte det nesten i sted tho. Skal nok få det til, men er bare så irriterende.
  • 0
Åja, stemmer det. Skikkelig drittmission.

Nei jeg ser ikke hva som er så spennende med Peace Walker. Det er en dum versjon av MGS3. Hele plottet om kald krig og nukes har allerede blitt tatt opp og hele greia virker litt tam, syns jeg. Usj!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Åja, stemmer det. Skikkelig drittmission.

Yeah. I hvert fall irriterende som f.

Siterer Crazy Kraken:
Nei jeg ser ikke hva som er så spennende med Peace Walker. Det er en dum versjon av MGS3. Hele plottet om kald krig og nukes har allerede blitt tatt opp og hele greia virker litt tam, syns jeg. Usj!

Jeg liker det faktisk meget godt. Artig med base bygging og sånn. Bossene kunne vært bedre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!