Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

EA suger (igjen)

UNLOCK WEAPONS AND GEAR

Looking for a faster way to get some of the weapons and gear that you've seen Battlefield 3 veterans using? We're introducing shortcut kits that will help you get caught up to more experienced players. Each kit unlocks weapons and equipment for a specific class, vehicle set, or from the co-op challenges. You can also unlock more at once and save money; Grab a kit bundle and get a set of kits at a discount.

Whether you're looking to get a jump start with a class you've been neglecting or just want to get your hands on some advanced weaponry, it's the way to go.

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/kit-shortcuts
  • 0
Ødelegger for moroa med å få tak i det, så hva er vitsen med å kjøpe slikt?
  • 0
Helt meningsløst, burde bruke tiden sin på noe annet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:

Å lage nye og bedre spill, for eksempel. Er jo meningsløst å bruke tiden på slike tullete tilbud som kun en håndfull utålmodige spillere vil bruke.
  • 0
Alle har ikke tid til å spille hele dagen, og jeg syntes dette er et godt tiltak for de som ikke har tid til å spille i 30+ timer for å unlocke alt. Også tjener de penger på det, noe som også selvsagt er positivt.
  • 0
Siterer emilan1212:
Alle har ikke tid til å spille hele dagen, og jeg syntes dette er et godt tiltak for de som ikke har tid til å spille i 30+ timer for å unlocke alt. Også tjener de penger på det, noe som også selvsagt er positivt.

Vel, ja, men mesteparten av moroa for min del kommer av å unlocke våpen. Uten det ville jeg ikke giddet å spilt særlig lenge. At de tjener penger er jo selfølgelig posistivt for EA, som er utgiveren.
  • 0
Siterer Duckislate:
Vel, ja, men mesteparten av moroa for min del kommer av å unlocke våpen. Uten det ville jeg ikke giddet å spilt særlig lenge. At de tjener penger er jo selfølgelig posistivt for EA, som er utgiveren.

Men når mesteparten av moroa for andre er å spille selve spillet uten å tenke på unlocks så syntes jeg dette er et godt tiltak, og vil gjerne se det dukke opp i flere spill. Personlig syntes jeg også at det å unlocke våpen er mye av moroa i spill slik som BF3.
  • 0
Siterer emilan1212:
Men når mesteparten av moroa for andre er å spille selve spillet uten å tenke på unlocks så syntes jeg dette er et godt tiltak, og vil gjerne se det dukke opp i flere spill. Personlig syntes jeg også at det å unlocke våpen er mye av moroa i spill slik som BF3.

Ja, selve spillet er selfølgelig moro uten unlocksa også, men for meg er det veldig viktig for holdbarheten å ha noe å rette oppmerksomheten mot, slik at det er et mål med å spille. Moro er det jo også å greie å få til noen unlocks, ja.
  • 0
Siterer sonic og link:

Nå vet jeg ikke mye om koding, men jeg kan ikke tenke meg at de brukte mye tid på å lage denne "funksjonen". Sannsynligvis hadde de allerede noen lignende snarveier innebygd for å gjøre det enklere for de som skal drive å teste faenskapet, de bare gjør det tilgjenglig for andre. Hvis de betaler så klart.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!