Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Relanserings-Tråden(HD Collections)


Siterer Crazy Kraken:
Citerer albaga:
Pga, disse helligdagene har har jeg enda ikke fått GoW Collection som jeg bestilte...


Jeg hadde tid i ferien til å spille God of War Vol 1 (fordi jeg var hjemme), men valgte å spille Final Fantasy X isteden og Ocarina of Time 3DS. For har det ikke vært noe snakk om at FFX skal få en HD relansering? Håper ikke de gjør for mye det. Bare HD hadde vært fint, men det er bare tull å tukle med grafikken til et så godt spill. Eller som i Silent Hill HD Collection der de valgte å bytte ut stemmeskuespillerne isteden. Tragisk...


Hahaha, I see. Hva synes du om Ocarina Of Time og FFX da? Har selv planer om å få spilt en del i helga.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Vel, nå har jeg ikke spilt så mye Ocarina of Time før jeg fikk det til 3DS, så jeg har jo ikke noe nostalgi eller noe slikt til det spillet, men det var helt klart bra. For meg virket det som de var ganske tro mot den originale grafikkstilen mens det fremdeles ser mye bedre ut. Jeg vet at mange er glad i dette spillet, men jeg følte noen ganger at jeg datt litt ut av opplevelsen da historien ikke fenget meg så mye. Selv syns jeg at templene er det kuleste med oppgaver og bosser. Men det er helt klart et godt spill du burde spille.

FFX derimot likte jeg veldig godt! En bra story, flotte karakterer, råbra grafikk til å være fra 2001 (eller noe sånt) og et taktisk og spennende kampsystem. Det kan i starten virke litt stivt og gammeldags (det er jo gammelt nå), men om man gir det en sjanse så vil man kunne se hvor bra dette spillet er.

Det fortjener helt klart en HD remake, men da må de være veldig tro mot det originale materialet. Det er ikke mye de kan endre før ting blir veldig feil.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Syns det er kult at Insomniac inkluderer online multiplayerer-delen i Ratchet & Clank 3 i HD-remaken. Spilte den veldig mye med kompiser på PS2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har ikke spilt noe HD collection relanseringer enda. Fikk Shadow of the Colossus og ICO hd collection. Men har ikke hatt tid til å spille dette enda. Selvom det er mitt absolutt favoritt spill noensinne, så er det utrolig mye bra som har kommet ut i det siste som jeg må spille ferdig først.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Tviler på at det skjer, men jeg hadde gitt gull for å få noen HD utgaver av Diablo + Hellfire expansion, Diablo 2 + Lord of Destruction expansion og Starcraft + Brood of War expansion. De spilla er ikke akkurat egna for moderne PCer.

Ellers hadde det hvert tøft med Majora's Mask remake til 3DS og Halo 2 til 360.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Siterer Vaskebjørn:
Tviler på at det skjer, men jeg hadde gitt gull for å få noen HD utgaver av Diablo + Hellfire expansion, Diablo 2 + Lord of Destruction expansion og Starcraft + Brood of War expansion. De spilla er ikke akkurat egna for moderne PCer.

Ellers hadde det hvert tøft med Majora's Mask remake til 3DS og Halo 2 til 360.


Skulle gjerne sett Diablo 1 og 2 selv. Og Halo 2 er det jo store muligheter for. 1'ern kom jo ut.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Vart litt mange av di gamle spilla som kom ut i HD ja, men fint at det er litt for alle liksom.

Sjølv landa eg på å finne nokre få spill som gjev passe nostalgi samt at eg vil spille di. Til slutt satt eg att med 3 HD-spill som eg vil anbefale:

- The Tomb Raider Trilogy
3 greie spill som forsatt står seg godt. Fin oppladning til nye Tomb Raider.


- Ico & Shadow of the Colossus Collection
Eit must i ei lita HD-samling.


- Metal Gear Solid HD
Mange timer spillopplevelse i denne pakken. Flott å runde før man tar til på Metal Gear Solid 4-Guns Of The Patriots.

Har fått tak i 2 av desse og venter på MSG.
  • 0
Også ryktes det at Ratchet & Clank HD er utsatt. Igjen. Faen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Også ryktes det at Ratchet & Clank HD er utsatt.


Og der ble det så og si bekrefta, mtp jeg fikk en mail fra Gamezone som kom med ny leveringsdato. Virker som det kommer i slutten av juli.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer Grallen:
Også ryktes det at Ratchet & Clank HD er utsatt.


Og der ble det så og så bekrefta, mtp jeg fikk en mail fra Gamezone som kom med ny leveringsdato. Virker som det kommer i slutten av juli.


Den kommer i alle fall.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Den kommer i alle fall.


Det er jo sant, men det er jo irriterende at ett spill man venter på blir utsatt gang på gang. Må dessuten rette meg selv over her, mente juni, og ikke juli.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skulle ønske Legend of Kay kunne blitt relansert i HD.
Fantastisk spill.
Hei.
  • 0
I Silent Hill HD collection er tåken i spillet kjempedårlig!
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Hitman 2, 3 og blood money HD Remake snart tydeligvis
  • 0
Remake av blood money?
men er ikke det allerede i HD da
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Skal kjøpe Ratchet&Clank Trilogy i morgen. Gleder meg noe vilt!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Good news: Okami blir HD-remaket til ps3 og slippes på PSN store rundt høsten engang:

http://www.youtube.com/watch?v=evRYEFzAY8w&feature=player_e
mbedded


Ellers så går det jo rykte om at FF7 skal bli sluppet på Steam (Dette er ikke en HD-Remake...):

http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-21-final-fantasy-7-com
ing-to-steam-leak-suggests
  • 0
Så traileren til Okami HD. Virker som et fantastisk spill. Atmosfæren og musikken var nydelig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!