LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Xbox 360-spørsmål!


      Siterer hansibanzi:
      http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/719734/Official-Xbox-360
      -Wired-Controller/Product.html


      Det blir akkurat 167,22 NOK. Ikke dårlig, kanskje jeg skulle bestilt en selv?

      http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/14397655/Datel-Wildfire-
      Wired-Controller-Black/Product.html


      Synes denne var fetere
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Noen andre som fikk nytt dashbord i dag?
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Siterer Taxta:
      Noen andre som fikk nytt dashbord i dag?


      Japp, men jeg skulle ønske jeg ikke gjorde det. Noengang!
      Blah...
      Eneste kule, var Zune oppdateringen. Lettere å se forhåndsvisninger og slikt.
      • 0
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Japp, men jeg skulle ønske jeg ikke gjorde det. Noengang!


      Henger ikke så mye på dashbordet. Men synes det ble mye lettere. Fargene gjorde det mer organisert. Idontknow...
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Siterer Taxta:
      Henger ikke så mye på dashbordet. Men synes det ble mye lettere. Fargene gjorde det mer organisert. Idontknow...


      Min 360 står på hele dagen, selvom jeg ikke spiller.
      Hører mer på musikk enn jeg spiller liksom,
      så jeg ser den jævla hvite greia hele tiden

      Edit:
      Slang på en helt svart bakgrunn.
      Da ble det litt bedre å se på, men jeg liker det fremdeles ikke.
      • 0
      Er det dashboardet for Beta-testere, eller er selve oppdateringen ute?
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Dashoboeadet er kun for folk som er betatestere. Selve oppdateringer tror jeg kommer den 4. November.
      • 0
      Er det noen nye kule funksjoner i det nye dashboardet, eller er det bare looks det dreier seg om? Gadd ikke melde meg på selv fordi jeg synes det gamle ser bedre ut, derfor vil jeg ha det lengst mulig.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Er det noen nye kule funksjoner i det nye dashboardet, eller er det bare looks det dreier seg om? Gadd ikke melde meg på selv fordi jeg synes det gamle ser bedre ut, derfor vil jeg ha det lengst mulig.


      FÅR IKKE LOV TIL Å SI NOE MARTIN!!!! (Ifølge MS)

      (deterikkenoenyttidetheletatt,manmåværeifraUSAforåfåytbytteavde
      tnyedashbordet.SidendeterNetflixogESPN)
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      -Et mer oversiktlig dashbord for bruk av Kinect.
      -Kinect funksjoner
      -Og kinect funksjoner
      -Og igjen... Kinect funksjoner
      • 0
      Jeg har seriøse problemer etter at jeg lastet ned det nye dashbordet. Jeg kan ikke høre de andre i party-chatten. Og liven virker helt fucka.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Siterer Taxta:
      Jeg har seriøse problemer etter at jeg lastet ned det nye dashbordet. Jeg kan ikke høre de andre i party-chatten. Og liven virker helt fucka.


      Party chat funker ikke med betaen. Og hva mener du med at liven virker fucka? treg? Det er en beta så regn med mye tull.
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      Party chat funker ikke med betaen.



      Så jeg må gå i 1 mnd uten party-chat?
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Det stod i det skjemaet du fylte ut for å bli med på beaten, Taxta. Leste det selv, og da gadd jeg ikke...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Har kanskje tenkt til å investere i en Xbox 360 Slim. Noen som vet hvordan jeg overfører harddisken fra den gamle Xboxen over til den nye?
      Love will tear us apart.
      • 0
      Siterer Crazy Sock Knocker:
      Har kanskje tenkt til å investere i en Xbox 360 Slim. Noen som vet hvordan jeg overfører harddisken fra den gamle Xboxen over til den nye?


      Med en slik: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/783/783873/x
      box-360-hard-drive-transfer-20070426021943688-000.jpg


      Den store enden kobler du til til den gamle harddisken. USB-en på andre siden kobler du til en av de 5 USB portene på slimen. Så når du starter opp konsollen så kommer det opp automatisk at du kan overføre fra eller til harddisken. Hvis ikke så går du til system og harddisk og velger det selv. Veldig basic egentli.
      • 0
      Åh. Tusen takk!

      Lagt til 2010-10-05 15:44:
      Får jeg kjøpt en overføringskabel i spillbutikker?
      Love will tear us apart.
      • 0
      Tusen takk! Tror jeg går for CDON.
      Love will tear us apart.
      • 0
      Wow, nye dashboardet ble helt fucked idag.
      Skulle laste ned no greier fra marketplace, men det dukket opp en errormelding (som jeg forøvrig har sett før)
      men plutselig flyttet hele dashboardet seg opp og til høyre,
      så jeg kunne bare se 1/4 av bildet

      Var heldigvis bare å restarte 360'n igjen da.
      • 0
      Typisk beta det der. Husker du forresten hvilken feilmelding det var?
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      Husker du forresten hvilken feilmelding det var?


      Husker ikke eksakt hva det sto...
      Det var den som vanligvis kommer når man prøver å kjøpe ting som akkurat har dukket opp og tydeligvis ikke er klart for nedlasting enda
      (hvis du noengang har fått den da)

      Ikke noe big deal med andre ord.

      Lagt til:
      God Dammit! nå skjedde det igjen. Og denne gangen helt uten videre.
      Skulle bare gå inn på musikkspilleren... pow! halve dashboardet forsvinner opp og ut av syne -.-
      • 0
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      God Dammit! nå skjedde det igjen. Og denne gangen helt uten videre.
      Skulle bare gå inn på musikkspilleren... pow! halve dashboardet forsvinner opp og ut av syne -.-


      Flimrer skjermen når det skjer? Eller bare poffer den opp dit? Kan være noe feil med betaen og samarbeidet mellom den og din TV? Hvis det er en feil så anbefaler jeg deg å rapportere det over til Microsoft.
      • 0
      Er bare sånn *knips* så er 50% av dashboardet borte.
      Første gang det skjer idag.

      Hvis det skjer igjen skal jeg snakke med dem.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!