Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

LittleBigPlanet VITA ~ Offisiell tråd ~


  • Missing Avatar
  • furu
Dette er helt klart en forsmak på hva vi kan forvente oss av LBP3 til PS4. Berøringsskjermen og kameraet fungerer perfekt i skapermodusen,og de nye verktøyene lettegjør skapingen. Dette må sies å virkelig være LBP 2.5.
  • 0
Må ha dette spillet til lanseringen.. Ganske bra anmeldelse på pressfire.no også.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Må si at jeg er ganske fornøyd med spillet så langt. Tarsier Studios har skutt gullfuglen.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Er det noen som har noen egenproduserte utsøkte levler som dere vil dele med oss andre?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Er det noen som har noen egenproduserte utsøkte levler som dere vil dele med oss andre?


På saken.
Kan ta 1-2 uker.
Sier ifra på denne tråden når jeg er ferdig.
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Holder på med en selv. Veldig rotete og lite imponerende..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har ikke fått brukt så mye tid til LBP VITA , på grunn av Borderlands 2, og mangel av tid generelt... Men er mektig imponert. Har en ide til de som er flinkere enn meg. Hvis man lager noe lignende Terraria, og man skulle prøve å grave ned til verdifulle matrialer, eller noe.... Bare ide, men er ikke god nok til å lage slikt enda...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!