Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Steam-tråden


hemm hemm hemm hemm ....
ja jeg tengte kansje det ville være kjekt med en steam tråd der vi kunne-
skrive våre steam achounter og alle spille du har der og absolute alt om steam

Denne tråden kan brukes til alt som har med Valves tjeneste Steam å gjøre. Meninger, diskusjoner og spørsmål rundt tjenesten kan tas her. Vi har også en egen tråd der man litt mer oversiktlig kan dele sin Steam-ID:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=25987&pag
e=1


/Strategist
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Hmmm mkay, et spørsmål: Jeg var på et lan som ennå ikke hadde started skikkelig og internettt var ikke oppe. Så jeg ville spille Gmod10. hmm jaja logg inn på steam da vel, så kommer unable to connect to steam network og valg mellom en ting og offline modus. SÅ jeg velger offline modus og der får jeg nok en melding om at steam ikke greier å koble seg til steam network.

Koffor vil steam være connecta til internett når jeg starter i offline?
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
gå til www.steampowered.com har dessverre ikke mer og hjelpe med men steam networke krasjer av og til nåpr jeg kjøpte meg cs måtte jeg vente et halv år for att steam'en skulle funke igjen.
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
I know, en gammel tråd, men det kryr av steam tråder, og ingen av de andre passer til mitt spørsmål. So reviving-time!

Jeg har steam, noe mange antageligvis her på forumet har. I følge linken nedenunder kan jeg ikke legge til en venn på steam, før jeg har registrert et "steam spill". Jeg er nå foreløpig bare en "limited" user. Jeg vil kunne legge til venner, og spille med dem, hva må jeg da gjøre? Er jeg nødt til å laste ned et spill via Steam? Eller kan jeg gå i butikken å kjøpe et spill og deretter registrere det via Steam.

Har tenkt å kjøpe meg Battlefield Bad Company 2 til helga. Hvis jeg laster det ned via Steam vil jeg ikke lenger være en limited user, men hva hvis jeg kjøper det i butikken? Jeg vet det går med MW2, siden det krever Steam for å kjøre, men hva BF: BC2? Argh! xD

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3330-IAGK-
7663&l=english
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kjøp et billig spill som Chime til 30 kroner
  • 0
Tror jeg skal kjøpe Counter Strike 1,6 eller Source...

Alltid kjekt å prøve de spilla og, desutten er det en del i klassen som har det...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kjøp Team Fortress 2. Etter min mening det beste FPS-spillet på PC per dags dato
Riddle me this
  • 0
Hva ligger prisen på TF 2 på da?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du får retail-versjonen av The Orange Box for rundt en hundrelapp. Kjøper du kun TF2 på Steam, må du vel bla opp med drøye hundre kroner. Så hvis mulig, vil jeg anbefale å finne retail-versjonen, som også inneholder Half Life 2, -Episode 1 og -Episode 2, samt Portal.
Riddle me this
  • 0
Høres bra ut .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ine:
kun TF2 på Steam


Finnes det ikke TOB på Steam? Bare enkeltvis?

Lagt til 2010-09-09 19:57:
http://store.steampowered.com/sub/469/

Lagt til 2010-09-09 19:58:
180,85 kroners
Decyfered!
  • 0
Jeg hater steam, ble hacket for andre gang på 2 uker... gidder rett og slett ikke prøve å få tilbake accounten min engang...

men gjør det likevell
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har du et utrolig sugent passord? Eller bruker de keylogging eller noe sånt, hvordan klarer de å hacke deg?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har du et utrolig sugent passord? Eller bruker de keylogging eller noe sånt, hvordan klarer de å hacke deg?


Nei jeg bruker jævlig lange og unike passord med tall og bokstaver, skal være basicly umulig å cracke så jeg har absolutt ikke peiling. Nei jeg er ikke keylogget så jeg aner rett og slett ikke hva som foregår. kan være noe galt med steam for alt jeg vet. har ihvertfall fått tilbake kontoen min igjen.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg og ble hacka, og passordet mitt var helt absurd, i kategorien "potokulle", så utenkelig at noen skulle ha gjettet det eller sett meg skrive det.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
I know, en gammel tråd, men det kryr av steam tråder, og ingen av de andre passer til mitt spørsmål. So reviving-time!

Jeg har steam, noe mange antageligvis her på forumet har. I følge linken nedenunder kan jeg ikke legge til en venn på steam, før jeg har registrert et "steam spill". Jeg er nå foreløpig bare en "limited" user. Jeg vil kunne legge til venner, og spille med dem, hva må jeg da gjøre? Er jeg nødt til å laste ned et spill via Steam? Eller kan jeg gå i butikken å kjøpe et spill og deretter registrere det via Steam.

Har tenkt å kjøpe meg Battlefield Bad Company 2 til helga. Hvis jeg laster det ned via Steam vil jeg ikke lenger være en limited user, men hva hvis jeg kjøper det i butikken? Jeg vet det går med MW2, siden det krever Steam for å kjøre, men hva BF: BC2? Argh! xD

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3330-IAGK-
7663&l=english


Hvis du kjøper bfbc2 i butikken vil det ikke registreres via Steam. Hvis du kjøper det i butikken kan du launche det via Steam, men det blir ikke "registrert".
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Ja, jeg har allerede forstått det, ShinyBlade .

Ble ikke noe bfbc2 på meg... På Elkjøp sin hjemmeside sto det at prisen for Bad Company 2 på pc var 259 kr, en god pris. Men når jeg kom i butikken, fant jeg ut at prisen på nettsiden, og prisen i butikken ikke er lik. Prisen i butikken var 399. Så kjøpte heller The Orange Box og Battlefield: 2142 for 140,- kr .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Faunvik:
Citerer Ine:kun TF2 på Steam

Finnes det ikke TOB på Steam? Bare enkeltvis?

Lagt til 2010-09-09 19:57:
http://store.steampowered.com/sub/469/

Lagt til 2010-09-09 19:58:
180,85 kroners


Jeg sa da "Kjøper du kun TF2 på Steam (...)", i den betydning at hvis du bare kjøper TF2, koster det gjerne mer enn om du kjøper TOB. Retail-versjonen av TOB kan man også få mye billigere enn Steam-versjonen
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Jeg sa da "Kjøper du kun TF2 på Steam (...)", i den betydning at hvis du bare kjøper TF2, koster det gjerne mer enn om du kjøper TOB. Retail-versjonen av TOB kan man også få mye billigere enn Steam-versjonen


Jeg begynte bare å lure da du ikke nevnte TOB via Steam.
Decyfered!
  • 0
Noen som vet hva jeg skal gjøre når jeg får "invalid steam userid ticket" når jeg prøver å spille online? I dette tilfellet er det Bloody Good Time jeg prøver å få spillt online på.
  • 0
Salg på steam nå for de som ikke har fått det med seg Batman: Arkham Asylum til 10 Euro blant annet.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
De oppdaterer med nye dagstilbud klokken 19:00 hver kveld i tre dager til. Ganske flotte tilbud og kjøpte Deus Ex Collection for 40 kroner på onsdag og Audiosurf til 20 kroner i går.
  • 0
Kan Steam ta inn visa elektron (ikke nordea)?
  • 0
Så lenge kortet har sikkerhetskode og 16 siffer på forsiden funker det.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Fixed *
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!