Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War ~ Offisiell tråd ~

Driver og ser litt på den ekstra DVD'en som fulgte med Special Edition av GOW II. På den dokumentaren om stemmene i spillet blir det ulike skuepillerene intervjua foran et bilde av personen de er i spillet. Michael Clarke Duncan foran Atlas etc. Harry Hamlin sitter også foran et bilde, men det er "sensurert" så vi ikke ser hva det er. Noen som vet hvorfor?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
OK... spilte Gow2 hos en kompis i natt.. kom ikke så langt da men men.. Må si at jeg er skuffet ... Det var ikke slik som jg hadde tenkt at det var.. Ok jeg spilte det bare i 4 timer eller noe sånt men de 4 timene jeg spilte var spillet en stoooor skuffelse.. Ja grafikken er bra og alt det der og historien den er jo helt sykt bra.. Men syns bare at spillet var en stor skuffelse... Blir sikkert bedere etter hvert men men jeg syns at det ikke var så veldig forskjelig .. Skal forhåpentlig vis runne det i natt når jeg kommer på hybelen.. Håper på at det skal bli bedere
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Hva var det som skuffet deg Skillmarsen?
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer Skillmarsen:
OK... spilte Gow2 hos en kompis i natt.. kom ikke så langt da men men.. Må si at jeg er skuffet ... Det var ikke slik som jg hadde tenkt at det var.. Ok jeg spilte det bare i 4 timer eller noe sånt men de 4 timene jeg spilte var spillet en stoooor skuffelse.. Ja grafikken er bra og alt det der og historien den er jo helt sykt bra.. Men syns bare at spillet var en stor skuffelse... Blir sikkert bedere etter hvert men men jeg syns at det ikke var så veldig forskjelig .. Skal forhåpentlig vis runne det i natt når jeg kommer på hybelen.. Håper på at det skal bli bedere

ikke rart du ble skuffet... du er den mest hypa opp personen jeg har sett... ikke rart det ikke nåde forventningene dine... de var jo såååååååå

åååååååååå lange! jeg derimot hadde gledet meg så lenge at når det ikke kom i februar skrudde jeg forventningen av. og når jeg kjøpte det, når det kom den 4 mai var det ikke noe spes før jeg fikk satt det i konsollen og etter 2 min omtrent eksploderte hjerte mitt

beste spill opplevelsen jeg har hatt siden mgs 3 og god of war 1... kratos livs on
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Ja jeg hadde vel kansje litt sor stor forventinger til spillet .. Men senket forventningene mine i natt og fant ut at spille ikke var en så stor skuffelse like vel
  • 0
Rundet det nettop DRITBRA!! Gleder meg som en unge til 3'eren

"The end has begun"
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
tror dere at god of war, kan bli bra på psp?
og når kommer det?
  • 0
tror at god of war kommer til å bli super bra på PSP. men skaø prøve å ikke ha så store forventninger til det spillet

Har nettop runnet God of war 2.. Jeg trekker fra meg på standen at God of war 2 var en skuffelse.. Det er super bra.. ikke fult så bra som 1ern men fortsatt bra.. Nå skal jeg spare opp til en ps3 så jeg kan spille god of war 3 når det kommer ut.. Klarer vel å skaffe 6000kr før god of war3 kommer ut
  • 0
noen som har klart titan mode på gow2? (jeg har fullført god mode ) men klarer bare ikke og drepe kolossen 2 gang du møtter han på titan

jeg mener man tåler ikke en dritt og det går ikke an og komme seg unna alle slagene til jævelen! noen som har klart det?
  • 0
GOW 2 varer mye lengre enn GOW 1 vertfall.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
GOW 2 varer mye lengre enn GOW 1 vertfall.

are you talking to me? word, it does! kulere også synes jeg! likte det bedre en 1 arn! gameplay messig.
  • 0
Gameplay messig så tar jo GOW2 helt av
  • 0
Ser ut som du likte det ganske godt likevel
  • 0
hehe ja det gjorde jeg.. Hadde litt for store forventninger til spillet så det er ikke rart at jeg syntes at det var en skuffelse.. men når skuffelsen gikk over så ble spillet bedere og bedere for vert monster jeg drepte
  • 0
hmm.. ble egentlig ganske så stille på denne tråden.

men må dra opp tråden nå.

Jeg har en følelse på at GOW3 kommer til å bli annonsert i 2007... Noen som har noe å si til denne følelsen?
  • 0
det er satt utgivelses dato i 2009! og de begynte og leke med tanken på gow3 med david jaffe i ledelsen i slutten av 2006! men han har sluttet på sony santa monica for og starte for seg selv så jeg vet ikke helt hva som skjer! tror kanskje cory barlogg skal gjøre gow alene eller så skal de finne en helt ny fyr!?

jeg som hadde håpet at david jaffe og cory barlogg skulle samarbeide på det det beste spillet som kommer på ps3 (utennom mgs 4 da så klart )
  • 0
en ting jeg vil at de skal gjøre på god of war 3 når det kommer er og gi det en sånn kamera vinkel som det er på hs.. virket mer nex-gen når du er nærme hovedpersonen (kratos) og ser alle detaljene på han og fienden...

og kanskje få til en sånn first-person vinkel når du trykker på right anolog stick som er med på prince og persia for og se på omgivelsene rundt! eller komme helt point blank når du kommer i en sånn animasjon/grapel kill i det du river av hue til en mytologisk skapning... ahhh

BTW hva kaller man det på spill når du følger anmodningene til spillet og trykker på de knappene den ber deg om og trykke for og gjøre noe spektakulert? (som som på gow og resident evil 4!)?
  • 0
Jeg tviler på at de vil gi fri kameravinkling i treern. Hele systemet deres med gjemte gjen stander avhenger av at kameraet går slik kameraet går.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg tviler på at de vil gi fri kameravinkling i treern. Hele systemet deres med gjemte gjen stander avhenger av at kameraet går slik kameraet går.

det kan de jo fikse på
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
kommer uansett ikke til og skaffe 3'ern....kommer jo til ps3 uansett
  • 0
Noen som vet når chains of olympus kommer??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
hey, jeg spiller litt god of war 1, så lurte jeg på om noen viste hva jeg skulle gjøre på den "bana" der det var en slags greker, som holdt broen og ikke ville ta den ned......så har jeg drept alle som er der men det er en slags bow jeg trenger for å drepe skytterne, hvor er den ?
  • 0
a... du vill ha zevs lyn angrep! back trak litt og gå rundt hjørne fra den stigen du brukte for og komme opp på taket! (ned i et romm med mange statuer!) gå ut av det rommet, gå ut og til venstre der skal det være en stor crossbow! (husker ikke i farten hva det egentlig heter!) dytt den inn i en korridor som skal være like i nærheten av crossbowen (rett foran hvis jeg husker riktig?)

dytt den ned der og inn dør åpningen i enden av den korte koridoren! (inni rommet du er nå er det 4 dører åpne dørene der ta alle god sakene og gå til den enne døra som har en slags symbol på baken rett foran seg! (dette er egentlig en slags vri mekanik som du kan snu crossbown med, hvis du har crossbowen rett over symbolet/mekaniken) inni rommet foran symbolet er det en spak som du kan/skal bruke til og få mekaniken til og fungere!

håper dette hjapl noe vpvmeizter!
  • 0
men da går jo den bare en vei, den går ikke mot døra
  • 0
Du må snu den mot veggen bak deg, ta den av, dra i spaken en gang og ta den oppå igjen og dra i spaka en gangt til. Da skal den peke mot døra. Bl e litt dårlig forklart men du må liksom snu den en gang ta den av og snur plate tingen uten den på også snurr igjen med den oppå
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!