Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360 og VGA kabel

Jeg har en Samsung 27" tv som visstnok skal være HD-ready. Hvis jeg kjøper en VGA kabel, å kobler den i x-boxen og tv'en, får jeg HD-bilde da?

Hva annet kan jeg bruke kabelen til? Kan den brukes til å koble data til tv'en også?

En ting til, som ikke har noe med spill å gjøre. Må jeg stille inn et eller annet for at TVen faktisk kjøre i HD kvalitet? Eller skal det være greit fra starten.

Takk for alle tilbakemeldinger
  • 0
Du trenger bare den kabelen som følger med Xbox 360 for at det skal bli HD-kvalitet på bildet om du har en HDTV som du tydeligvis har. Trenger ikke å kjøpe noe utenom.

Det eneste du må gjøre er å sette den "bryteren" på ledningen fra vanlig TV til HDTV, den er lett å se, der hvor du setter den i bak xboxen.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Ja leste på internett at alle Samsung LCD tv'er over 22" er HD-klare. Samsung sin eneste side. Men det jeg lurte på, "funker" på vanlig TV sending? For jeg syns bildet ser ganske vanlig ut jeg... Har vært inn på menu knappen, men det står ingenting om HD eller lignende.

Hva er da poenget med VGA?
  • 0
poenget med vga kabelen er blandt annet at du kan bruke en pcskjerm til å kjøre xbox360en på. i hd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!