Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

DEAD RISING!


haha spellet klikka igår... adam nekta å dø... brukte opp mega blasteren og 3 balltre... mista ikke liv i det hele tatt han jævlen
  • 0
Jeg lurte på om jeg skulle ta de tre siste achievements jeg har igjen på Dead Rising men det virker som det nesten umulig og ta dem, det med å overleve 5 Day Survivor og 7 Day Survivor virker veldig vanskelig ut.
  • 0
*mulig spoiler*


hvis du vet om alle stedene hvor det er mat så burde det gå greit...
(livet går jo gradvis nedover) så du må spise hele tia...
  • 0
hei alle sammen, nå har jeg kjøpt spillet kjempefornøyd men to ting jeg ikke forstår, hvordan funker Live? er det bare ranking som er Live? og når du skal redde folk hvor skal du levere dem? har to hengende på slep som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av!
  • 0
lever dem til det rommet som du kom til på starten.
gjennom ventilen altså på taket.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
<quote author="Lord Chucky">hei alle sammen, nå har jeg kjøpt spillet kjempefornøyd men to ting jeg ikke forstår, hvordan funker Live? er det bare ranking som er Live? quote>

bare ranking på live ja
  • 0
søren å, kommer det no Live greier eller er det bare Single player spill? og hvordan saver man, spilt 2 timer også dør jg og må starte på nytt
  • 0
Siterer Lord Chucky:
søren å, kommer det no Live greier eller er det bare Single player spill? og hvordan saver man, spilt 2 timer også dør jg og må starte på nytt


Ang. Live delen, er det snakk om at en nedlastbar Co-Op del vil bli tilgjengelig etterhvert. Foreløpig er det bare scoreboards.

Save gjør du ved å enkelt og greit slå lens, late vannet, eller gå på do om du vil Evt. så har du sofaen oppe i mainteneance rommet du starter i. Men pass på! Du har kun 1 save slot gjennom spillets gang, så sørg for at det ikke kræsjer med tidsplanen (f.eks. ved å save rett før en "story" sak går ut på tid....), da er du butfu**ked for å si det på den måten.
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
når du skal levere de overlevende på security room, finnes det noe enkel vei å komme dit? har mange mission nå med folk jeg skal redde og det security room er på andre siden av parken, finnes det enklere måte å komme dit?
  • 0
du åpner opp shortcut's etterhvert...
men, hvis du ikke har gjort det ennå må du ta dem over parken.
  • 0
hehe, er noob men jeg finner ikke toaletter å save på! har spilt i mange timer uten å save så dør jeg på grunn av klikke-klovnen! hvor kan jeg finne toalett og hvordan banker man klovnen! takk for hjelpen folkens
  • 0
hvis du går rundt i 1 etasje i wonderland plaza finner du et toalett...
(der er det også en shortcut, som du får etter å ha tatt adam).

Adam blokkerer veeeldig ofte angrepene dine...
jeg tok han første gangen med 2 shotgun's og 4 balltre
hvis du skal slå'n har du kjangsen når han har tatt det snurre-klikke-med-motorsag-angrepet... hvis du skal skyte'n kan du gjøre det mens han blåser opp de gass ballongene (ikke stå for nær).
Greit å være litt opp i level...
ta med vin til healing

jeg syns adam var den vanskeligste av "bossene".

det var til jeg fikk mega blasteren selvfølgelig
  • 0
adam var ikke vanskeligst
Han med shotgunnen på gunshoppen var jo bare drit vanskelig.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
nei han er jævla enkel...

bare flip-kicka en av de tinga du kan stå bak, over disken så han ble stengt inne i den minste delen. Og bare sto ved sia den å skøytn med hans egne våpen

ps noen som har opplevd hakking (virker som frank går i slow-mo) i overtime?
  • 0
hey ligger på 33 plass av 1266 i norge i dead rising gamerscore

så siden jeg ikke kan slå CeroX i gears har jeg ihvertfall overtaket her.
  • 0
Jeg ligger på 5 plass.

Hvis det er noen som trenger råd/hjelp hvordan man tar achievements på Dead Rising så er det bare å si fra til meg.
  • 0
har du saint achievmenten? isåfall... er den jævla vanskelig?
  • 0
Hakket ikke for meg på overtime.
men er det noen som vet hvordan leaderbordsene funker på spillet?
Jeg har 10 mil i PP, men på leaderboarden står det at jeg bare har 2, 5 mil PP eller noe.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
trur det er pp fra beste gjennomføring som gjelder...
  • 0
det kan det ikke være. han som ligger på første plass har 60 eller 600 PP (er ikke sikker) går ikke ann å få det på et game.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Morn, kjøpte spillet igår, spilte 6 timer igår, slo den på idag kom rar lyd, tok den ut maskinripe så skal til elkjøp i dag å forlange ny eller at de skal reppe boksen min
  • 0
Siterer Lord Chucky:
Morn, kjøpte spillet igår, spilte 6 timer igår, slo den på idag kom rar lyd, tok den ut maskinripe så skal til elkjøp i dag å forlange ny eller at de skal reppe boksen min



da har jeg dritt ut hele coveret til dead rising osså så har jeg lagt det på disken og forlangt et nytt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
da har jeg dritt ut hele coveret til dead rising osså så har jeg lagt det på disken og forlangt et nytt.


forsto ikke en dritt hva du mente med det men gir ikke de meg et nytt spill så forlanger jg at de repper xboxen min for har 2års garanti, de må gjøre noe uansett!
  • 0
Siterer zombie_timmy:
har du saint achievmenten? isåfall... er den jævla vanskelig?


Veldig vanskelig, jeg måtte starte 4 ganger på nytt hver gang jeg gjorde noe feil og måtte bruke flere timer på å komme til seg til det stedet jeg gjorde feil i.

Hvis du vil vite om hvordan man tar så kan jeg sende deg PM så får du vite hvordan man tar det, jeg kan ikke legge det ut her elles så vil det blir for mye spoiler.
  • 0
har en saint guide... bare lurte på om det var vanskelig...
meste jeg har klart er 28 survivors
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!