Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA IV


aahhh..can't f*****g wait for the trailer om 24timer..
Hva tror dere det nye GTA handler om?

Hvilket årstall?
hvilke karakterer i spillet?
Nye funksjoner?
Størrelse?
Grafikk?
..jeg er spent..
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
*Stengt*
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
aner ikke historie men veldig bra grafikk og mange funktioner.
rane folk på gata, etc.
kansje voldta folk og?

håper ikke historien finner sted i et cyber NY f,eks
  • 0
Siterer fredrik_s:
aner ikke historie men veldig bra grafikk og mange funktioner.

rane folk på gata, etc.

kansje voldta folk og?



håper ikke historien finner sted i et cyber NY f,eks


Enig.. Håper virkelig ikke det er i år 3056 eller noe..det blir for dumt..men tviler sterkt på at det blir det..hehe
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
løpe rundt i en jævla sølv farga spandex drakt og bobble plast er ikke så gangstah liksom

kommer du og raner folk så begynner de og kaste snop etter deg liksom, fordi de tror du går halloween

vet du hvilket klokkeslett?
  • 0
Siterer fredrik_s:
løpe rundt i en jævla sølv farga spandex drakt og bobble plast er ikke så gangstah liksom



kommer du og raner folk så begynner de og kaste snop etter deg liksom, fordi de tror du går halloween



vet du hvilket klokkeslett?

14.31
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
ok gudd, etter skolen altså
skal ha dette spillet hihi
  • 0
bah! den nedtellinga går for sakte...
  • 0
GTA BLIR I NEW YORK!!!

Og så var d en innvandrer som var hovedperson
D var mye trafikk på siden da, men jeg så filmen på eurogamer et par minutter etter at den var lansert på rockstar.com/IV/
  • 0
vi får bare vente og se om det kommer flere, og bedre trailere senere
  • 0
kanskje man kan velge karakter i spillet..forskjellige historier?..får vente å se..er tidlig enda..jeg ble ikke skuffa, for VEIT det blir bra

Lagt til 2007-03-30 01:36:
Tror faktisk det er en russisk kar..sikkert innblandet i russisk mafia før i livet sitt..så drar han til NY for å forbedre livet..men så følger fortiden hans med seg eller no..virker sånn med den dialogen..men who knows
"Never shall innocent blood be shed, yet the blood of the wicked shall flow like a river. The Three shall spread their blackened wings and be the vengeful striking hammer of God"
  • 0
Jeg blei skuffa over traileren. Venta no skikklig saftig jeg da...
Men spillet blir sikkert konge
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
veeeeldig lite innhold i den traileren gitt... lite å vente så lenge på.
  • 0
WOW!
Grafikken er utrolig nice, og det er i NY!
..men de viste jo omtrent bare bygninger, og litt av hovedkarakteren

Som zombie_timmy sa, lite å vente så j*vla lenge på.

men jeg gleder meg noe fryktelig.
  • 0
Jeg elsker New York<3 Håper det har noe med Mafiaen å gjøre
Heihei
  • 0
Jeg hadde håpet på at det ble litt mere på landet og blandet som i San Andreas bare mye større...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Same shit, same fun
Buuuuuuurn!
  • 0
GTA blir i Liberty City, ikke New York

Lagt til 2007-03-30 14:04:
PS: Liberty City er en versjon av New York
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
trailern var kansje på en måte litt skuffende på mange men den viste jo sånsett de viktigste tingene, by, grafikk, character design som sånsett ser veldig bra ut, også viser de selve karakter som tydligvis er en eller annen russisk fyr med en fortid innenfor mord, menneskesmugling ol.
Rockstar liker jo somregel og holde kortene tett inntil seg og slippe små easereggs etter hvert, Som f.eks Vice City siden til han fyren når det kom som ikke hadde noen rockstar logo eller lignende bare postkort ogsånnt fra byen, når det kom.
  • 0
Siterer Magga360:
GTA blir i Liberty City, ikke New York

Lagt til 2007-03-30 14:04:
PS: Liberty City er en versjon av New York


Leste også andre steder at folk sa at det var i Liberty City. Det skjønner jeg ikke! Det første jeg tenkte var, YES New York City! Dette pga Empire State Building, Statue Of Liberty og andre kjente landemerker. Kan ikke huske at noen av disse var med i GTA3 eller GTALCS.... Hva i traileren er det som minner om Liberty City??
  • 0
Siterer Naltav:
Hva i traileren er det som minner om Liberty City??


4 plakater der det står liberty kanskje...

san andreas var jo Las Vegas, san fransisco og los Aangeles i en, så...
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Citerer Naltav:
Hva i traileren er det som minner om Liberty City??


4 plakater der det står liberty kanskje...

san andreas var jo Las Vegas, san fransisco og los Aangeles i en, så...


Hm? Sikker på at du ikke har sett en fake-trailer på Youtube?! Eneste "referansen" jeg ser er "Liberteen" på en bygning?
Mulig jeg tar feil, men tror ikke det
På hvilket tidspunkt ser du noe som refererer til Liberty City?
  • 0
Liberty City igjen? Begunner å bli lei av den forbanna kjedelige byen nå
Heihei
  • 0
Tror traileren bare var en teknisk demonstrasjon av spillet. Ville ikke kalle det en trailer på samme måte som denne: http://www.youtube.com/watch?v=YgV1XN1TD8I
Grafikken så flott ut.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer Magga360:
san andreas var jo Las Vegas, san fransisco og los Aangeles i en, så...


San Andreas er jo den jord plata som de byene ligger på så da var d bare lo
logisk at de byene skulle være med i san andreas spillet...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!