Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~

ZombiU hadde litt ujevn vansklighetsgrad. Klarte meg helt fint til jeg ble instakilled, hadde vært fint om spillet hadde informert oss om at dette var mulig før det skjedde. Etter dette mistet jeg alt jeg hadde og en haug med zombier respawnet rett bak meg da jeg begynte å slåss mot liket til min forrige karakter. Misliker sterkt at zombier spawner igjen etter man dør, spesielt når de gjør det like bak deg i det du allerede slåss mot to stykk. Endte opp med å dø 2 ganger i forsøk på å komme meg levende fram til mitt forrige lik.

Om man ser bort i fra spøkelseszombier og at spillet ikke skalerer zombier basert på hvor utrustet du er, virker spillet derimot ganske bra.
  • 0
Niklas2912 her, ganske fornøyd med ZombiU så langt, blir nok fullført i løpet av dagen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Miiverse begynner å vokse på meg. Til å være så nytt, så er det ekstremt mye aktivitet der.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kan man bruke et SD kort? Hadde satt pris på å ikke ha en ekstern harddisk som slang rundt, og 32 gb SD kort er jo ikke alt for dyrt.

Du kan ikke lagre noe fra Wii U på SD-kortet med mindre du kjøper en usb-adapter, for da registrerer maskinen den som en usb-enhet. Du kan bare lagre ting fra Wii på SD-kortet.

Siterer Zyrocz:
Etter dette mistet jeg alt jeg hadde og en haug med zombier respawnet rett bak meg da jeg begynte å slåss mot liket til min forrige karakter.

Det er kanskje det aller vanskeligste med spillet. Hvis man ikke hele tiden er på utkikk etter zombier, dør man. Og når man har mistet all ammoen, tar det lang tid før man får opparbeidet seg nok overlevelsesutstyr. Har ikke spilt så lenge, men håper jeg snart knekker overlevelseskoden snart. Hva heter du på Miiverse?

Legger alle til her før eller siden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Du kan ikke lagre noe fra Wii U på SD-kortet med mindre du kjøper en usb-adapter, for da registrerer maskinen den som en usb-enhet. Du kan bare lagre ting fra Wii på SD-kortet.

Så en USB minnepenn vil funke altså?

Siterer remote:
Det er kanskje det aller vanskeligste med spillet. Hvis man ikke hele tiden er på utkikk etter zombier, dør man. Og når man har mistet all ammoen, tar det lang tid før man får opparbeidet seg nok overlevelsesutstyr. Har ikke spilt så lenge, men håper jeg snart knekker overlevelseskoden snart. Hva heter du på Miiverse?

Legger alle til her før eller siden.

Hørte at man kunne legge fra seg ting i en kasse slik at det ikke blir borte når man dør. Kan jo kanskje være greit å gjøre dette for å ha en backup og man må komme seg tilbake til liket sitt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Heter tapasboy i Miiverse, legg meg gjerne til.

Snart ferdig med Zombi U, starter opp BO2 når jeg er ferdig og ser hvordan det arter seg online.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så en USB minnepenn vil funke altså?

Det vil jeg tro, men du kan sjekke det litt nærmere. På eksterne harddisker må det enten være to usb-tilkoblinger eller så må den ha egen strømforsyning. En minnepinne tar ikke like mye strøm, så når en sd-til-usb-konverter fungerer, tipper jeg at at minnepinne også fungerer.

Siterer Crazy Kraken:
Hørte at man kunne legge fra seg ting i en kasse slik at det ikke blir borte når man dør. Kan jo kanskje være greit å gjøre dette for å ha en backup og man må komme seg tilbake til liket sitt?

Ja, det går an, men når man ikke har opparbeidet seg så mye å velge i, hjelper det ikke mye. Man blir hemmet av færre våpenalternativer på oppdrag. Det er ikke så hensiktsmessig å ha mer enn tre våpen med seg, så hvis man skaffer seg mer enn det, er det lurt å spare dem for sikkerhets skyld.

Siterer Maximalyd:
Heter tapasboy i Miiverse, legg meg gjerne til.

Skal legge deg til.
  • 0
Pingvintromme på Miiverse.
  • 0
Forresten. Hvis dere legger til folk via Miiverse, så vil de få vite at du har spurt om å være venn. Men hvis man legger til folk via Friend List, så vil de ikke få beskjed. Dermed må de også legge til dere.
Chill hard, man!
  • 0
Er WiiU verdt pengene?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har veldig lyst på WiiU nå, men jeg har ikke penger og jeg kan bare drømme om å få det til jul. Dessuten begynner det å bli litt mange konsoller, tv'er og pc'er i det huset her...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer albaga:
Er WiiU verdt pengene?

Miiverse, Gamepad, den beste launchlineupen noen sinne, stilig interface, lynrask nettleser, remote play, bakgrunnsnedlastninger fra en fantastisk nettbutikk og integrert video chat er absolutt verdt pengene.

Nevnte jeg at skjermen på GamePaden er den fineste touchskjermen i huset? Mamma er forresten Apple-frelst.

Siterer Martin Andresen:
Miiverse begynner å vokse på meg. Til å være så nytt, så er det ekstremt mye aktivitet der.

Miiverse er allerede blitt et kult og overraskende stort community. Penis- og bannskapsgjenkjennelsesprogramvaren de bruker er tydeligvis ganske effektiv, for jeg har framdeles til gode å møte lite hyggelige folk.

Siterer Zyrocz:

Legger deg til, om du ikke har for mye imot det.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Forresten. Hvis dere legger til folk via Miiverse, så vil de få vite at du har spurt om å være venn. Men hvis man legger til folk via Friend List, så vil de ikke få beskjed. Dermed må de også legge til dere.

Godt du sa. La til dere der istedenfor.

Siterer Zyrocz:

Det gikk ikke an å legge deg til av en eller annen grunn.

Siterer Jompapa:
Miiverse er allerede blitt et kult og overraskende stort community. Penis- og bannskapsgjenkjennelsesprogramvaren de bruker er tydeligvis ganske effektiv, for jeg har framdeles til gode å møte lite hyggelige folk.

Det får'n si. Synes Miiverse er en fin blanding av lovprising og hjelp til spillet.
  • 0
Siterer Jompapa:
Miiverse, Gamepad, den beste launchlineupen noen sinne, stilig interface, lynrask nettleser, remote play, bakgrunnsnedlastninger fra en fantastisk nettbutikk og integrert video chat er absolutt verdt pengene.

Nevnte jeg at skjermen på GamePaden er den fineste touchskjermen i huset? Mamma er forresten Apple-frelst.

Godt å høre! Takk for svar. Skal nok kjøpes en gang i fremtiden, forhåpentligvis.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer remote:
Det gikk ikke an å legge deg til av en eller annen grunn.

Wat? Må man legge til folks Mii navn da og ikke nintendu brukern?
  • 0
Nei, jeg fant deg på pingvintromme, men knappen «send friend request» var blank, dvs. at det ikke gikk an å trykke på den. Prøvde bare én gang, men får se om det fungerer nå. Det var underlig uansett.
  • 0
åæøPrøvde også å legge deg til, men jeg tror ikke du har aktivert muligheten for å utveksle venneforespørsler. Du må gå inn på friend list først, før du verken kan sende eller motta disse.
  • 0
Det er nå offisielt jeg er helt hekta på WiiU både miiverse og spillene. Har aldri vært så dilla etter en konsoll før.
You name it, i game it!
  • 0
Selv ble jeg overrasket over hvor mye jeg likte Nintenduland
  • 0
Skal nok få skaffet meg maskinen en gang. Den store deal-breakeren er egentlig om systemet er likt Wii-en sitt system. Så en video på YouTube der en fyr startet opp systeme tfor første gang, og menyen på gamepaden var skummelt mye lik Wiien sin meny. Og jeg mislikte Wiien sin meny veldig mye. Er dette et problem?
  • 0
Siterer fantomena:
Er dette et problem?

Om du liker clean menyer. WiiU menyen er lik Wii, men den er enklere å bruke pga. det blir mer som en hvilken som helst annen touch meny som andoid og apple har. Selv synes jeg det er mye enklete å bla gjennom WiiU menyen enn PS3 og spesielt 360.
  • 0
Siterer fantomena:
Skal nok få skaffet meg maskinen en gang. Den store deal-breakeren er egentlig om systemet er likt Wii-en sitt system. Så en video på YouTube der en fyr startet opp systeme tfor første gang, og menyen på gamepaden var skummelt mye lik Wiien sin meny. Og jeg mislikte Wiien sin meny veldig mye. Er dette et problem?

Den er ryddig og enkel å finne fram i. Menyene på 360 og PS3 føles begge utdaterte i forhold. Jeg har funnet fram til alle funksjoner jeg har trengt uten å måttet lete i det hele tatt. Systeminnstillinger er lett tilgjengelige og enkle å bla gjennom. Det eneste minuset er innlastningstidene (det kan ta opp mot ti sekunder å laste inn enkelte applikasjoner).
  • 0
Selv om den ser lik ut, føles den ganske annerledes. Er selv ganske lei av musikken i Wii-menyen, men på Wii U er alt annerledes. Akkurat menysystemet er ingen hindring for å ikke kjøpe konsollen.
  • 0
Menyen er lett og bruker vennlig, ikke minst morsomt med alle Miis som dukker opp Du kan bytte meny fra tv til gamepaden og omvent
You name it, i game it!
  • 0
Fikk endelig mitt første platinumtrofé i Nintendo Land, i Balloon Trip Breeze, faktisk. Donkey Kong Crash Course er også veldig kult alene, men klarer alltid å dø på det aller siste hinderet på Area 1. Vanvittig kjipt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!