Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~

Siterer Jompapa:
(...)

Jeg vurderer om jeg skal kjøpe ACIII eller B:AC. Hvilke av spillene varer lengst? ACIII har jo online, og det hadde jeg likt å prøve på konsollen, men Batman går for mange for å være bedre, men spørs om det ikke fungerer litt dårligere på Wii U enn ACIII?

Siterer Kakashi sensei:
For å være ærlig er jeg ikke så intressert i multiplatform titler til WiiU.

Eksklusivene er den desiderte styrken til Nintendos konsoller, men det er også viktig at man har valget om de store tredjepartsspillene. Det er der Wii Us suksess står og faller på for min del.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Får jeg Conduit 3 på WiiU, så blir jeg fornøyd.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har fått meg litt penger i julegave og tenker å kanskje skaffe meg WiiU. Jeg har jo mest lyst på Premium-utgava men må kanskje ta til takke med Basic hvis jeg ikke vil vente til utpå nyåret for å få meg. Den største forskjellen som betyr noe for meg er lagringsplassen. Om jeg ender opp med Basic og bare 8 Gb lagringsplass, er det mulig å utvide denne på et senere tidspunkt hvis jeg får behovet?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Du kan koble til en ekstern harddisk, så tror ikke det skal bli noe problem.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer heljar:
Om jeg ender opp med Basic og bare 8 Gb lagringsplass, er det mulig å utvide denne på et senere tidspunkt hvis jeg får behovet?

Den eksterne harddisken må være koblet til med to usb-porter (y-kabel) dersom den ikke har en egen strømforsyning. Ellers fungerer den ikke. Den må altså ha en egen stikkontakt i veggen, eller være koblet til med to usb-porter.

Basic vs. premium går på om du vil ha 20 GB mer i lagringsplass og Nintendoland. Du får mer valuta for pengene, men hvis du ikke har penger nå, går det fint med basic.

Noen som har erfaringer med eksterne harddisker til Wii U, forresten? Tenker å kjøpe meg en snart.
  • 0
Det stod ikke på pengene, var bare usikker på om det var tilgjengelig i butikkene. Men nå har jeg fått tak i Premium og 32Gb lagringsplass så jeg skal vel greie meg en stund.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Til de av dere med Sonic Kart og som ikke vet hvordan å få spillet ned på GamePaden (det står nemlig ikke i manualen), så er det bare å sveipe fingeren nedover på touchskjermen mens du spiller.

Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne hatt det som et loadingskjermtips eller noe. Takk Iwata for Miiverse.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Noen flere som har Black Ops 2? Er det noen som har noen triks og tips der?
  • 0
Siterer Jompapa:
Til de av dere med Sonic Kart og som ikke vet hvordan å få spillet ned på GamePaden (det står nemlig ikke i manualen), så er det bare å sveipe fingeren nedover på touchskjermen mens du spiller.

Tuller du?
Hvor lat kan man være når man velger å innføre nye funskjoner i en port, men ikke fortelle noen at det er i porten.
  • 0
Dere bør forresten spille gjennom noen gamle Wii-spill igjen, for de ser utrolige ut på Wii U. De blir upscala til HD, så selv om teksturene og polygontallet fortsatt er utdatert,så er det likevel upåklagelig høydefinisjon.
  • 0
Siterer Jompapa:
Dere bør forresten spille gjennom noen gamle Wii-spill igjen, for de ser utrolige ut på Wii U. De blir upscala til HD, så selv om teksturene og polygontallet fortsatt er utdatert,så er det likevel upåklagelig høydefinisjon.

Får kanskje prøve meg på noen spill da. Spesielt Monster Hunter 3 er noe jeg tror hadde vært kult å ta opp igjen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det jeg elsker med nye Nintendo-konsoller er at de føles nye så lenge etter at de er pakka ut. Jeg lærer fortsatt nye triks jeg kan gjøre i menyene og på Miiverse på U'en.
  • 0
Hvilke av nyannonseringene ser dere mest frem til?
  • 0
Ser mest fram til et nytt RPG av Monolith Software. Etter Xenoblade er jeg virkelig spent på hva de kan klare med en ny konsoll. På en sterk andreplass kommer Wind Waker HD remake. Elsker det mer enn noe annet Zelda spill og har alltid ventet på et nytt Wind Waker til konsoll. Det er kanskje bare en remake, men er bedre enn ingenting.
  • 0
Monoliths forsøk på å overgå Xenoblade Chronicles skal bli spennende, for å si det mildt.
  • 0
Siterer Jompapa:

Å? jeg har hørt litt begge deler, noen opplever enkelte forbedringer, andre ikke.

Teknisk sett kjører heller ikke Wii spill i noe mer høydefinisjon på WiiU, enn de gjør på Wii. Forskjellen er at der hvor det før var TV-en som oppskalerte bildet, er det nå selve konsollen som står for denne oppgaven, noe som kan utgjøre en forskjell, det kommer an på hvor god TV-en din er til å oppskalere. I tillegg kjører WiiU igjennom HDMi, noe som gjerne vil se bedre ut enn component-kablene som var det beste signalet Wii støttet.

Såklart, har du alltid kjørt Wii igjennom composite-kabler( og ikke component) vil forskjellen være stor opp mot HDMi som WiiU bruker.
This is great banter, it really is.
  • 0
På grunn av Zelda og alle de andre eksklusivene til Nintendo skal jeg skaffe meg WiiU, men det blir til sommeren.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer remote:

Øverst på lista står Shin Megami Tensei x Fire Emblem,hvis jeg ikke har skaffet meg en Wii U før dette spillet kommer så skal det kjøpes en konsoll kun for at jeg kan få spilt dette på lanseringsdato!
Ellers så ser jeg frem til Wind Waker HD remake og alt av nye og eksklusive RPG spill som annonseres til Wii U følges nøye opp for og se om de skal kjøpes senere.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer remote:

Zelda: Wind Waker HD! Har ikke prøvd det spillet i serien, så nå har jeg den perfekte mulighet! Det er ikke akkurat en nytt spill, men den ble jo annonsert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen som skal ha Monster Hunter 3 Ultimate til Wii U?Det kommer ut nå i slutten av Mars og jeg vurderer om jeg skal legge det til ønskelista over Wii U spill eller om jeg skal droppe det siden jeg allerede har det til Wii.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg har planer om å kjøpe en Wii U seinere i år, er det ikke sånn at man kan få kjøpt N64 spill og f.eks Wii spill fra nettbutikken på konsollen?
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Animorpher:
Noen som skal ha Monster Hunter 3 Ultimate til Wii U?Det kommer ut nå i slutten av Mars og jeg vurderer om jeg skal legge det til ønskelista over Wii U spill eller om jeg skal droppe det siden jeg allerede har det til Wii.

Skal definitivt ha det! Monster Hunter Tri til Wii har gitt meg timevis med underholdning og jeg tviler ikke på at Monster Hunter Tri Ultimate til WiiU kommer til å gjøre det samme.
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Jeg har planer om å kjøpe en Wii U seinere i år, er det ikke sånn at man kan få kjøpt N64 spill og f.eks Wii spill fra nettbutikken på konsollen?

Tror ikke man kan laste ned Wii spill (Konsollen støtter dem da), men N64, GC, NES og SNES skal bli en del av virtual console.
  • 0
Gamecube også? I så fall kan Tales of Symphonia være noe å laste ned. Eller Pokemon XD Gale of Darkness for nostalgiens skyld.
  • 0
Siterer sonic og link:
Citerer Music og Gameiac:Jeg har planer om å kjøpe en Wii U seinere i år, er det ikke sånn at man kan få kjøpt N64 spill og f.eks Wii spill fra nettbutikken på konsollen?

Tror ikke man kan laste ned Wii spill (Konsollen støtter dem da), men N64, GC, NES og SNES skal bli en del av virtual console.

Nice Det liker jeg Fysiske kopier av Wii spill er vel sikkert ikke så vanskelig å finne i noen nettbutikker eller noen vanlige spill butikker
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!