Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | World of Warcraft: Dragonflight
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Wii U-tråden ~ Offisiell tråd ~

Syns at Wii U mistet Rayman Legends som eksklusiv, var min #! for å kjøpe maskinen.
      • 0
      Syns Bayonetta 2 og Wonderfull 101 ser kult ut jeg. Det og Xenoblade 2 gjør at jeg har lyst på en Wii U. (Samt Wind Waker HD osv...)
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Vente spelet er min favoritt!
      Eg er alright.
      • 0
      Noen som skal skaffe seg MH3 Ultimate?
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Krysser fignrene for at Nintendo kommer med et eksklusivt spill som forblir eksklusivt, ikke som Rayman legends) på E3 som får meg til å hoppe av stolen og sende en bestilling på Gamezone eller CDON.
      • 0
      Siterer remote:

Kommer nok til å skaffe det, men gleder meg mer til MH4.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Har hørt mange snakke om hvordan Wii U ofte fryser og hakker, apper krasjer og lange ventetider på loading screens og nedlastinger. Noen her som kan bekrefte/avkrefte dette?
      Kept you waiting, huh?
      • 0
      Siterer remote:

Skal skaffes, samt Monster Hunter 4 til 3DS.

Siterer Dump Truck:
      Har hørt mange snakke om hvordan Wii U ofte fryser og hakker, apper krasjer og lange ventetider på loading screens og nedlastinger. Noen her som kan bekrefte/avkrefte dette?

Ikke hatt noen problemer med WiiU til dags dato.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Siterer Dump Truck:

Ved spesielle anledninger har f.eks. maskinen fryst i COD, men det er CODs feil. Ellers har jeg ikke vært plaget av det i noe særlig grad.

Siterer Kakashi sensei:
      Skal skaffes, samt Monster Hunter 4 til 3DS.

Det er slik at MH4 kun kommer til 3DS? Skaffer i så fall Ultimate på Wii U. Lastet ned demoen og prøvde den. Deilig å se det i HD. Slet litt med kontrolleren siden jeg er vant til å spille med Wiimoten, men det tok ikke så lang tid å bli vant til paden. Flere som har sjekket ut demoen?
      • 0
      Vis jeg skal ha WiiU er det på grunn av to spill. Scribblenauts: Unlimited og Zelda.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      MH4 kommer til 3DS, og muligens PSVita, mener jeg å huske. Har ikke prøvd MH3U demoen, ettersom WiiU ikke er på hybelen, men har jo spilt MH3 med classic controll pro, så tviler på at spillet overrasker på noe særlig vis.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      I demoen kan man prøve alle de nye og gamle våpnene på to nye bosser. Noen av dem er veldig kuriøse. Det stemmer at MH4 kommer til Vita, og det er grunnen til at spillet er forsinket.
      • 0
      Er MH3U demoen til Wii U også eller bare 3DS? Prøvde det på 3DS og var litt gira fordi jeg har hørt så mye bra om serien, men dette var et spill jeg ikke forstod meg på i det heletatt. Er det et spill som er kjipt alene men bra sammen med folk?
      • 0
      Noen som vet hvor mange nye monstre og våpen det er i Ultimate?

EDIT: MH3U er til både 3DS og WIIU, anbefaler WIIU utgaven, mener å huske at den er bedre gjennomført. Går an å spille spillene alene, men er mye gøyere med andre.
      • 0
      Det var nok det jeg tenkte meg. Føltes bare ikke helt riktig å dælje løs på noen dyr alene. Men kanskje jeg ikke forstod konseptet.
      • 0
      MH er et spill hvor man må farme, og det er enklere i énspiller. Det har sin sjarm å spille alene også, men det er best med flere.

Siterer sonic og link:
      Noen som vet hvor mange nye monstre og våpen det er i Ultimate?

Det skal være ganske mange nye monstre og en del nye våpen. De gamle våpnene er fortsatt best av de jeg har prøvd, men de er likevel interessante.
      • 0
      Får vel spille det litt i Påskeferien, så får jeg se om jeg blir imponert eller ikke.
      • 0
      Hvordan fungerer det å spille Wii spill på WiiU? Bare til å sette inn discen? Eller er det slik at Wii sitt OS ligger inni WiiU?
      • 0
      Siterer remote:
      I demoen kan man prøve alle de nye og gamle våpnene på to nye bosser. Noen av dem er veldig kuriøse. Det stemmer at MH4 kommer til Vita, og det er grunnen til at spillet er forsinket.

Viste faktisk ikke at det lå en demo ut. Får se om jeg har tid til å prøve den i uken som kommer.
      • 0
      Siterer sonic og link:
      Bare til å sette inn discen? Eller er det slik at Wii sitt OS ligger inni WiiU?

Det er en egen Wii-kanal man må gå innpå. Har aldri prøvd, men det er slik det fungerer.

Siterer Kakashi sensei:
      Viste faktisk ikke at det lå en demo ut. Får se om jeg har tid til å prøve den i uken som kommer.

Har prøvd det på 3DS også. Fungerer like godt der. Og 3D-en ser ekstremt bra ut.
      • 0
      Siterer remote:
      Det er en egen Wii-kanal man må gå innpå. Har aldri prøvd, men det er slik det fungerer.

Interessant, vil det for eksempel si at man kan få Wii sin shop til å fungere på WiiU?
      • 0
      Siterer remote:
      Har prøvd det på 3DS også. Fungerer like godt der. Og 3D-en ser ekstremt bra ut.

Grafisk var det veldig imponerende, og 3Den fungerte godt! Men Det nye Castlevania hadde utrolig nok enda bedre 3D!
      • 0
      Siterer albaga:
      Vis jeg skal ha WiiU er det på grunn av to spill. Scribblenauts: Unlimited og Zelda.

Finnes på PC også, så det er ikke eksklusivt.
      • 0
      Siterer remote:
      Citerer Kakashi sensei:Viste faktisk ikke at det lå en demo ut. Får se om jeg har tid til å prøve den i uken som kommer.

Gleder meg!
      • 0
      Siterer sonic og link:
      Citerer remote et er en egen Wii-kanal man må gå innpå. Har aldri prøvd, men det er slik det fungerer.

Interessant, vil det for eksempel si at man kan få Wii sin shop til å fungere på WiiU?

Niks, dessverre. Du kan jo overføre spillene du allerede har kjøpt, da.

Siterer Crazy Kraken:
      Grafisk var det veldig imponerende, og 3Den fungerte godt! Men Det nye Castlevania hadde utrolig nok enda bedre 3D!

Av alle spillene jeg har spilt på 3DS, vil jeg si at Mario Land har den beste 3D-en. Det kan man velge om bildene «stikker ut» istedenfor at man bare ser innover i skjermen.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!