Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Battlefield 2 tråden


Siterer pederlind:
hjelp! jeg kommer ikke innpå noen server. det står your cd-key is vailed.
pliis hjelp meg !


Jeg har akkuratt samme problemet! "Your CD-key is not valied"! Det er veldig iriterende!
Jeg har instalert spillet flere ganger og har ikke lånt det ut til noen. Og en annen ting som er litt rart er at multiplayer funka før. I ca. 1 og et halv år, men så fikk jeg problemet!
Det ville vært fint om noen kunne forklart! (enda mer en det som står over)

PS: Det er en glede å endelig få delta på BF2 tråden! Jeg er en BF fan og digger spillene Dice gir oss! <

Lagt til 2008-03-13 22:19:
Siterer kneipen:
instaler spillet på nytt,eller lag en ny account.


Ingen av de funker! Jeg har testa! Og hvorfor skulle det hjelpe å lage en ny bruker egentlig?
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Får ikke til å spille ranked matcher på spillet. Vil gjerne oppnå nye våpen og liknende.
  • 0
Demoen er hefitg! Total (nesten) ødeleggelse!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Mente på battlefield 2(PC)
  • 0
Siterer gamer-19:
Får ikke til å spille ranked matcher på spillet. Vil gjerne oppnå nye våpen og liknende.


prøv å lage en ny acount..
  • 0
Har gjort det og ble med på en ranked match. Men går jeg inn BFHQ etterpå står det fortsatt ikke noe informasjon om det jeg har spilt
  • 0
hadde et lignende problem..Du burde melde deg inn på et battlefield forum(eks. Battle.no). Så kan du spørre der. Eneste jeg gjorde var at jeg fikk ny account og lastet ned de nyeste patchene.Har du gjort det btw?
  • 0
Siterer kneipen:
lastet ned de nyeste patchene.Har du gjort det btw?


Nei, hvor gjør man det?
Er ganske noob når det gjelder pc spill, spiller egentlig mest 360
  • 0
Hva heter du på battle.no, kneipen?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
kneipen er ikke aktiv på forumet der.
  • 0
Okay, husker jeg var en del der før, når jeg var med i en 2142 klan. Husker noen av nicka, så kanskje du var en av de.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Gleder meg til BF3 tho. Håper det blir som Bf2, bare bedre hotboxes.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
ny rank. 2nd leutenant

Funka det gamer-19?

Rart at bf2 fortsatt er mye mer poppulært enn 2142 (egentlig ikke rart etter min mening men).

noen som har en server de spiller mye på?
  • 0
<quote author="kneipen">ny rank. 2nd leutenant

Funka det gamer-19?quote>

Har vært opptatt i dag, men skal prøve og ordne det senere en dag
  • 0
tok akkurat knekken på en admin litt for mange ganger. I tillegg til at jeg pumpa han full av skudd etter han var død. Jeg skulle vel kanskje ikke ha teabagga han heller blei sikert banna.
  • 0
Hehe!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Det er ufattelig mye moro på bare demoen...klarer meg godt uten fullversjoen
ALF GEIR?!!
  • 0
Har lastet ned patchen så nå fungere ranking og alt sånn. Men har et annet problem, får ikke logget meg på servere på grunn av punkbuster
  • 0
Da kan det hjelpe å reinstalere det.. Må gjøre det noen ganger selv : /
  • 0
Siterer Golden Renegade XL:
Det er ufattelig mye moro på bare demoen...klarer meg godt uten fullversjoen


Jeg er nesten enig, men man blir litt lei av den ene banen; både ofline og online! Det er nok en mulighet for at jeg går til annskaffning!

Lagt til 2008-06-16 19:29:
Men hvilke baner spiller dere mest på? I BF2!? Jeg må nokk si at jeg spiller/spilte mest på Strike at Karkand! Likte den banen, men det var også den banen flest servere hadde!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Mest geniale moden til BF2 er Project reality.

www.realitymod.com
legger til litt visuell nytelse videor og bilde linker.
http://youtube.com/watch?v=y9l0pdHvxyY&fmt=18
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-dev-journal/40733-map-
korengal-valley-northern-afghanistan-wip.html
(featured brett)

Og selvsagt promoen for 0.5 som er et år gammel men like bra. (project reality er nå på version .75 med .08 forhåpentligvis ute om få måneder.
http://youtube.com/watch?v=zJXg9jgCFnU&fmt=18

Enjoy.
  • 0
hei... har fått ny pc og har nettopp installert bf2.. men når jeg spiller online blir jeg bare kicka av punkbuster. spiller på battlefield.no og tv2 kan noen hjelpe meg ??
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!