Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

Dette er en ganske enkel tråd. Her forteller du kort og greit om den siste gangen (eller de siste gangene) du døde i et spill.

Kanskje var det en spesielt frustrerende opplevelse eller en morsom måte å dø på, eller kanskje det bare var et helt typisk dødsfall i en brå sving i et bilspill eller lignende. Fortell!

Post det her hver gang du dør om du vil!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg ramla ned fra et utkikkstre i AC3, igjen... Frustrerende.
@chubbyviking
  • 0
Ble slukt av jorda i AC3, for femte gang i løpet av gjennomspillingen min. Omtrent som dette.
http://www.youtube.com/watch?v=01yd_48nA2s

Morsom tråd, btw. Jeg liker konseptet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg fikk en crossbow bolt i hælen, i Black Ops II.

Skal man dø, så kan man jo gjøre det som en kjent figur mener jeg
  • 0
Jeg og hesten min stupte ned i avgrunnen i Red Dead Redemption.
  • 0
Ble rundpult av en stor redcoat i Assassin's Creed III.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ble skutt av en tanks i Planetside 2.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ble overlumpet av en haug med fiender på Darksiders II.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Falt ned fra taket på Assassins Creed 3...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hoppet i døden fra et kirketårn i Assassin's Creed III.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ble beskutt av 30 redcoats i AC3.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Falt utfor en klippe i Orcs must Die 2 for tiende gang. Jeg var altfor trøtt da jeg skulle spille det for første gang, med co-op. Måtte gi meg når det begynte å bli for flaut.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skutt av en kanon mens jeg prøvde å klatre opp en båt i AC3. Dette skjedde gjentatte ganger.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hoppet utenfor en kant i Ratchet & Clank 3, altså suicide skulle avslutte uansett.
Happy hour incoming!
  • 0
Ble kvelt til døde av en slags..... ting i Left 4 Dead uten at noen av CPU-vennene mine hjalp meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Døde av at romskipet mitt eksploderte i Kerbal Space Program, etter ein feilkonstruksjon.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Var på en jævla god scorestreak i Black Ops 2, så sitter det faen meg en jævel i ett hjørne og venter på meg rett etter uav'en var borte. Rage quita. 6 timer er nok i strekk.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ble vell skutt ned et par ganger i går når jeg spilte Ace Combat.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fikk tanngarden trøkt inn av en slosskjempe i Boston
  • 0
Ble på brutalt vis drept av noen forbanna irriterende, giftige vesener i Blighttown i Dark Souls.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Sprengt til helvete av en halv milliard sticky grenades. Fucking Covenants... (Halo 4)
Kept you waiting, huh?
  • 0
ble skutt av en sniper i black ops 2
  • 0
Ble drept tusen ganger i "Gun Game " Black Ops 2. Irriterer meg at banene er så store og dumme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ble knust av min hyggelige venn Artorias i dark souls
What is dead may never die
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Sist gang jeg døde var vel i Mortal Kombat, men jeg husker ikke av hvem og hvordan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!