Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?


Konstant drept av en fackings sniper i BF3. Men klarte å drepe han til slutt. Og da døde jeg ikke lenger den runden.
  • 0
Et hopp i Need For Speed: Most Wanted gikk skeis, så jeg endte i en vegg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ble slått ned, knivstukket og skutt flere ganger i Hotline Miami.
  • 0
"Killed by admin" i Bf3.
  • 0
Ble spist av to rosa tigere/pumaer i Hotline Miami
  • 0
  • Los
  • Los
Var ikke jeg som døde da.. Men min "Heavy" ved navnet Del Toro ble skutt av et romvesen i Xcom Vi vil alltid huske de...ææ...to oppdragene du var med på, før dårlige ordre fikk deg drept.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ble sprengt av en C4 ladning som en feiging hadde lagt ned i BF3. Det positive var at jeg klarte å renske rommet for fiender før jeg døde.
  • 0
Gikk tom for hp i Pokêmon
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Bilen jeg satt på i ble sprengt av et helikopter i BF3.
  • 0
Gikk tom for luft på overflaten i Metro: Last Light.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg gikk på en darkness gate. Ble tatt til en tilfeldig etasje og møtte level 1000 monstre. Døde raskt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Los
  • Los
Nok en gang, ikke jeg som døde, men denne gangen var det mer dramatisk. Min kjære Jarle 'Berserk' Andersen ble skutt og drept i Australia av en Sectoid under et oppdrag i XCOM. Han ble drept til tross for at jeg prøvde å ofre en rookie i hans plass, men Sectoiden gikk for ham like vel.

Damn.. Også han som var nordmann og min favoritt (har kanskje noe med at han var nordmann å gjøre) i troppen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ble brutalt knivstukket bakfra i BF3. Jeg hørte ikke at han kom.
  • 0
Last man standing i L4D2, rakk ikke ta adrenalin før en hel horde av zombier kom og klaska meg i bakken
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Drept av en hacker i Black Ops. Så jævlig irriterende!
  • 0
  • Play
  • Play
1 vs 4 i Chivalry. Du blir visst alltid et fristende bytte når du løper rundt som Archer.
  • 0
Siterer Play:
1 vs 4 i Chivalry. Du blir visst alltid et fristende bytte når du løper rundt som Archer.


Been there done that.

Bilen min ble sprengt i GTA IV akkurat når jeg hoppet ut. Det førte til at jeg ble skudd mange hundre meter bort og krasjet med en lyktestolpe. Som naturligvis førte til døden.
  • 0
Skutt i hodet i Skyrim av en landsmann..
  • 0
Bombadert av Greenford Fort i Pirates of the Caribbean på PC. Men tok hevn etter det.
  • 0
Knerta av en Splicer (i Bioshock), fordi jeg er litt klønete med kontrollerne..Haha
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
En typisk lego-spill død. Falt utafor en klippe på Helms Djup.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ble ganske så overmannet av FN-folk i ørkenen på et brett i Hitman 2: Silent Assassin da jeg gikk fullstendig berserk.
  • 0
Mistet en av mine tapre soldater i XCOM Enemy Unknown. Et overraskelses angrep ende opp i at en granat tok knekken på min stolte Japaner.
  • 0
Hadde lite liv på eit oppdrag på CoD 4: Modern Warfare og akkurat når eg skulle dukke opp for å skyte den siste fienden så blei eg skutt av hagle.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Tywin Lannister kom løpende ut av en skog med sine 600+ mann og slaktet meg med mine 119 i Clash of Kings-modden til Mount & Blade Warband.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!