Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

Ble skutt ut av framsete av en Turismo og sølte litt rød på en politibil cirka 70 meter unna (GTA IV).
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
To fiender spawnet rett ved siden av meg i SWTOR. Det er rimelig irriterende, og skjer litt for ofte.
  • 0
Døde utallige ganger når jeg spilte Super Meat Boy istad.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I Far Cry 3:

Jeg deaktiverte fallskjermen min, og landet på noen vrakrester i havet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg forstod ikke helt hvor jeg skulle løpe i en del av Bulletstorm, og døde fordi ejg ikke kom ut av en hule innen tidsfristen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ble drept av mafiaen i SC2 (Custom game: Mafia). Var selv Doktor.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ble fortært av lyset i The Darkness II.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
En bombe rigget til en dør i Hotline Miami
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ble spist av skags (borderlands 2)
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg døde sist av at en sort panter gikk amok i Far Cry 3.
  • 0
Maltraktert av en tiger i Far Cry 3 hjemme hos en kompis. Var heller brutalt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ett monster drepte meg i Carmite Cave i Rune Factory da jeg overvurderte hvor mye HP jeg hadde igjen og jeg hadde selvfølgelig ikke savet på en stund...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skutt av en vakt i kjelleren på Terminus Hotel.

Hitman Absolution.
The gavel corrupts
  • 0
Feil vurdering av bruken av Blink i Dishonored. Endte med et altfor langt fall som tok knekken på meg.
  • 0
Mafia modden i SC2 og ble drept av mafiaen når jeg var citizen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Aldri gå inn i en skuddveksling kunn bevæpna med en skrutrekker. Instant dead på Purist mode i Hitman Absolution.
  • 0
Satte fyr på meg selv i Far Cry 3 igjen....
''eh'' - Link
  • 0
En enorm rustningkledd ridder drepte meg med det enorme sverder sitt. En penetrering var nok for å ende livet mitt i Demom's Souls
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg siktet feil med en eksplosiv pil i Far Cry 3.
Ikke så ille i seg selv, men jeg sto tilfeldigvis bak et par røde tønner.
  • 0
Jeg ble skutt av en hagle under ett oppdrag i GTA 3.
  • 0
Aldri armer en landmine i et rom fylt med sprenstoff og forvent at du overlever ved å klatre ut vinduet og klatre på kanten. Det funker utrolig dårlig i Hitman Absolution
  • 0
En Drage Boss drepte meg i Atelier Meruru så må level up mer før jeg kan ta han igjen.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg ble drept av en tiger i FC3.
  • 0
Feil kaster en C4 ladning i FC3. Sprengte meg, de to som fulgte etter meg og satte fyr på masse skog.
  • 0
Sist gang jeg døde ble jeg pisset på av en Draugr Overlord eller noe i den duren. La meg utdype:

Det har seg slik at jeg benytter meg av hurtigreissystemet i Skyrim ganske... vel... SVÆRT mye, så jeg har løpt relativt lite mellom byer. Det har ført til at kartet mitt er ganske nakent, for foruten de ulike stedene man ofte besøker gjennom historien og sideoppdrag har jeg utforsket svært lite. Jeg bestemte meg så for å gjøre noe med det, og ba min smekre kompanjong, swing-partner og nestleder Lydia om å slå følge. Etter en heller romantisk ferd i Whiterun og omegn, hvor vi blant annet drepte flere banditter, giganter og lignende, endte vi til slutt opp ved en hule.

Etter nærmere konsultasjon ble vi enige om å prøve oss på denne hulen, og vi undervurderte vår motstand etter å ha slaktet store mengder med Draugr og Restless Draugr uten noen komplikasjoner overhodet. Så kom vi inn til et nytt rom, og en draugr vi antok var en vanlig draugr reiste seg, hånet oss med håndgestikulasjon og dro frem bue. Raseriet over å ha blitt hånet av en vandød gjorde meg blind, og jeg løp inn for å hevne meg. Min fagre elsker skulle aldri få se Jack Dragedreper bli hånet uten å kutte av tunge, og gjerne hodet på mobberen. Dum som jeg var løp jeg rett mot en pil, og denne dødsherrens pil tømte meg nesten for liv. Før jeg rakk å samle meg fyrte ham enda en pil på meg, og jeg måtte se meg beseiret.

Slik døde jeg altså sist. Ville bare utdype, det er så kjedelig å bare skrive "ble drept av en død dude".
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!