Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

Lemmene mine ble sprengt i filler av en gærning i Fallout 3.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Slik døde jeg altså sist. Ville bare utdype, det er så kjedelig å bare skrive "ble drept av en død dude"

Jeg er for lat til å skrive så mye.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Sist gang jeg døde ble jeg pisset på av en Draugr Overlord eller noe i den duren. La meg utdype:

Det har seg slik at jeg benytter meg av hurtigreissystemet i Skyrim ganske... vel... SVÆRT mye, så jeg har løpt relatit lite mellom byer. Det har ført til at kartet mitt er ganske nakent, for foruten de ulike stedene man ofte besøker gjennom historien og sideoppdrag har jeg utforsket svært lite. Jeg bestemte meg så for å gjøre noe med det, og ba min smekre kompanjong, swing-partner og nestleder Lydia om å slå følge. Etter en heller romantisk ferd i Whiterun og omegn, hvor vi blant annet drepte flere banditter, giganter og lignende, endte vi til slutt opp ved en hule.

Etter nærmere konsultasjon ble vi enige om å prøve oss på denne hulen, og vi undervurderte vår motstand etter å ha slaktet store mengder med Draugr og Restless Draugr uten noen komplikasjoner overhodet. Så kom vi inn til et nytt rom, og en draugr vi antok var en vanlig draugr reiste seg, hånet oss med håndgestikulasjon og dro frem bue. Raseriet over å ha blitt hånet av en vandød gjorde meg blind, og jeg løp inn for å hevne meg. Min fagre elsker skulle aldri få se Jack Dragedreper bli hånet uten å kutte av tunge, og gjerne hodet på mobberen. Dum som jeg var løp jeg rett mot en pil, og denne dødsherrens pil tømte meg nesten for liv. Før jeg rakk å samle meg fyrte ham enda en pil på meg, og jeg måtte se meg beseiret.

Slik døde jeg altså sist. Ville bare utdype, det er så kjedelig å bare skrive "ble drept av en død dude".

This made my night. Beste dødshistorien jeg har lest på lenge.
  • 0
Reapers tok meg mens jeg scannet noen planeter.
  • 0
En blanding av miner, sverd og spikertak i Happy Wheels. En veldig dødelig kombinasjon.
  • 0
Jeg ble sprengt i lufta av en airstrike i MW2.
  • 0
Sto under en drage i Skyrim og havnet under bakken.
Døde idet jeg falt ned i ingenting.
  • 0
Hvis en faktisk dør i Trials Evolution, så ble et voldsomt kræsj med en mine og en gasstank som endte i et stor BANG! Tror i alle fall at han døde.
  • 0
Jeg skulle prøve og være en jagerpilot på garrysmod så krasjet jeg i en bygning og liket mitt fløy til andre siden av bana
mah boi
  • 0
Brakk nakken på skyrim når jeg skulle gå opp en liten fjelltopp, var en glitch eller noe falt brått uten og gjøre noe
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Ble lurt av bror min i Minecraft. Han fikk meg med opp på et fjell fordi han trengte hjelp. Så dytta han meg ned og jeg daua... Så nå skal jeg få min hevn!
  • 0
Ble sprengt i fillebiter av et V1 strike mens jeg spillte mot en venn på Semios i Company Of Heros Tales Of Valour.
For og utdype litt, jeg spillte med U.S og hadde valgt armor som doctrinet mitt. hadde god map kontrol og tre hellcats + fire riflesquads med BARs i felten. hadde akkurat vunnet en større trefning, da min venn brukte en sniper til å scoute for V1 sin. Etterpå hadde jeg kun en ES og en halvdød rifle squad
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Ganske mange dødsfall i Chivalry Medieval Warfare. Alt fra headshota av pil til avhogde lemmer takket være sverd eller øks.
  • 0
Ble slått av nerder i Bully. Jippi.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg klarte å ramle ned fra et radiotårn i Farcry3.
Hater de tårna. Har heldigvis bare et tårn igjen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Vel som Jack the Lack of Crack gjorde litt utforskning, vel mer litt "Bounty Hunting". Jeg skulle drepe en kjempe nær Whiterun. Akkurat da jeg skulle til å hoppe inn i kamp med han, kom det to drager rett bak meg. TO DRAGER! så jeg prøvde å snike meg bort i en annen vinkel å dra fram buen min. Jeg er vanligvis en mer "Rambo"/tyv karakter, men det hender jeg bruker buen min nå og da. når jeg tar den fram bruker jeg Ebony piler. Jeg fikk inn to fulltreffere men så bestemte kjempen å spille golf med huet mitt. Sist jeg så det lå det i Windhelms Hall of the Dead
u mad bro?
  • 0
Ble trampet i hjel av de giga robot greiene i Metal Gear Rising demoen. Sykt irriterende å bli drept over og over igjen av akuratt de greiene.
  • 0
Spiller minecraft atm, og jeg døde av at en skeleton først skjøt pil på meg, så jeg falt i vannet.. Dette vannet gikk så bratt ned i hula at jeg endte opp i lava, skulle gjerne gått opp i vannet igjen, om ikke broren min blokkerte.
The D' is silent.
  • 0
Druknet, fordi jeg var uoppmerksom et øyeblikk i Wind Waker.
  • 0
Enda en historie. For å forstå hvorfor jeg døde, blir jeg pent nødt til å komme med litt fakta først.

Jeg spiller Skyrim til PS3, og det har sine ulemper. Én av ulempene er det latterlige lagringssystemet. Hvis man har én lagringsfil vil autolagring lagre en ny fil over den eksisterende. Jeg hadde tre. To tøysefiler hvor jeg hadde artige brukere som jeg prøvde forskjellige ting med, og en fil hvor jeg hadde karakteren jeg brukte til mer seriøse formål. Med sistnevnte bruker spilte jeg gjennom hovedhistorien, var en høyt respektert soldat for Legionen, jeg hadde skaffet meg et rykte som supertyv gjennom tyvlauget og var rene drapsmaskinen for the Dark Brotherhood. Så skjedde det utenkelige. Av ren spontanitet valgte jeg å lage en ny bruker for å prøve en ny spillestil, en ny tøysefil. Spillet autolagret, og gjett hvilken fil den valgte å overskrive. Så jeg ble nødt til å starte på nytt, og denne gangen orker jeg ikke å være så nøye. Jeg vil bare pløye gjennom hovedhistorien for å bli ferdig med den, jeg vil vite hvordan det ender, og så kan jeg heller fortsette på en av tøysekarakterene mine for å bli med i Companions og lignende.

Det betyr at jeg driter i alt av sideoppdrag og lignende, jeg kjører ballz blazin gjennom historien. Dette innebærer at jeg er i relativt lavt nivå - jeg har fått Lydia om igjen, men hun står stuet i en pub et sted. Jeg har ikke behov for hennes ekstra bærekapasitet, for jeg gidder ikke løpe rundt i huler for å finne ting jeg ikke har bruk for. Og jeg vil helst drepe folk og drager alene, for jeg trenger de nivåene jeg kan få. Derfor så jeg muligheten til å trene litt blokkering da jeg møtte en fyr med en stor krigshammer som gikk løs på meg som en gal unge med ADHD eller verre. Da helsemåleren min begynte å bli relativt tom tenkte jeg at jeg kunne gi ham det avsluttende slaget - han hadde så vidt liv igjen selv, så jeg trodde jeg kunne kontrollere det. Da jeg senket skjoldet for å kunne slå ham ble en liten filmsekvens utløst - han kløyvet skallen min med hammeren sin. Så døde jeg, og ble nødt til å spille gjennom det oppdraget ENDA EN GANG!! Slik døde jeg sist gang.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Og igjen er du flink til å lage historier om hvordan du døde Jack!

Selv ble det et møte med en drage som jeg aldri har møtt før. Det ende langt fra bra, når jeg samtidig bommer med et slag og får hele befolkningen etter meg. Blir både brent, bitt, kuttet, slått til og kastet magi på i samme slengen, og selv om jeg er i lvl 75 så klarer jeg ikke å overleve så mye dritt på en gang. Endte med å bli plukket opp av dragen og kastet lengere enn langt. Så mye for å være Dragonborn.
  • 0
Max payne 3

Ble skutt i hodet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Overveldet av diverse stygginger i Gears of War 3.
Runde 32 i horde mode...
  • 0
Døde noen titalls ganger igjen i Chivalry Medieval Warfare. Alt fra et spyd gjennom skallen, til et sverd gjennom brystet. Var virkelig ikke noe god i det spillet.
  • 0
Fire Emblem: Path of Radiance. Flere av karakterene mine bestemte seg for og bli drept av fiendene i spillet som er litt for intelligente for sitt eget beste...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Leker komplett idiot på Skyrim og velger å bruke Whirlwind Sprint rett utfor et stup. Den eneste fienden jeg ikke klarer å beskytte meg mot, er meg selv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!