Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?


For ente gang har jeg klart å ta livet av meg selv.

Vil bare surre rundt i GTA IV Ballad of Gay Tony for bare å lage faenskap, så bestemmer meg for å skape en gigantisk kjedereaksjon av eksploderende biler. Setter et titalls biler i en mølje og kaster en håndfull med Satchel Charges. Løper unna og trykker knappen som detonerer alt. Snur meg så rundt og følger med på fyrverkeriet jeg har startet, men noe er feil! En bil som har blitt kastet opp i lufta suser ned mot lille meg. Jeg ser det brennende vraket nærme seg meg uten å kunne gjøre noe med det....... Og vips ble jeg most under noen 100 kilo med brennende metall.
  • 0
Motorsagmannen i "Killing Floor". Gad... Mareritt. Slike spill er ikke ment for meg!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
3 ganger nå i Tomb Raider,klemt til døde av steiner fordi jeg klarte og surre med kontrollene.Veldig ekte dødsscener i spillet,det skal de ha...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Det var ikkje lenge siden eg blei drept av ein drage på Skyrim :/ Det skjedde slik at eg skulle drepe ein drage, ein "Elder Dragon" og det gikk ikkje som planlagt. Eg blei grillet av ilden til dragen. Btw, det var to drager som var imot meg.. Urettferdig.
  • 0
Diverse tabber i Tomb Raider: Legend og greide å løpe rett på veggen i Temple Run 2 i stad
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Hoppet feil pga. kamera vinkelen i Dante's Inferno.
  • 0
  • Los
  • Los
Jævla fuckings Titanite Demon på en trang bro i Lost Izalith... Har drept meg såå mange ganger! Siste nå var at han dyttet meg av broen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Plutselig dukket det opp en banditt i en Cut Scene i Tomb Raider og begynte og kvele meg bakfra og da jeg skulle riste meg løs så trykket jeg på feil knapp og han slengte meg ned fjellet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Sist gang eg døde var da eg blei drept av ein plante i Zelda: Ocarina Of Time
  • 0
snek meg bak en kompis i minecraft(x360) som ikke var klar over at det var mulig å joine, utkledd i creeper skin. dere kan vel gjette hva som skjedde
  • 0
Vel første bane i Super Mario World.
Ganske flaut... veldig flaut.
Ble truffet av en stooor bullet bill.
  • 0
Spilte bitte litt GTA IV på PCen nå samtidig som jeg fulgte med på Xboxen for å se forskjellen. Og mens jeg gjorde dette klarte jeg selvfølgelig å midt i veien der en bil desperado kjørte. Jeg smalt i panseret og ble kastet over bilen. Landet på bakken med litt liv igjen.

Siden jeg er imot kode bruk mens jeg spiller gjennom historien beveger jeg meg forsiktig frem til en pølsebod for å fylle opp livet. På vei tid finner jeg plutselig ut at jeg skal dra frem pistolen og skyte litt random bare for å skape litt panikk. Tenker overhode ikke på at jeg er på vei mot pølseboden og den propantanken som henger på sida. Jeg treffer med et skudd og det var alt som skulle til. En eksplosjon og jeg ble sendt dau gjennom lufta. Lenge leve dårlig planlegging
  • 0
Skutt i magen i Hitman Absolution
  • 0
Altfor raskt inn en dør i Hotline Miami! Ble skudd ned av en mann med hagle :p Sånn går det når en angriper raskere enn man burde.
  • 0
Jeg ble slått ned av en boss i Killing Floor
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Falt i avgrunnen i Tomb Raider etter å ha løpt på taket til en bygningen som eksploderer. Faktisk har jeg falt i avgrunnen noen ganger, så i kveld håper jeg på å kunne klare det uten å falle ned...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble overlumpet av fiender i Metal Gear Rising: Revengeance. Spiller på Very Hard, så fiendene er veldig agresive.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det skjedde i need for speed: Carbon, då eg blei tatt av purken. Eg tar det som at eg "døde" i eit spill (game over). Blei og drept av ein Dremora i TESIV: Oblivion
  • 0
Hoppa opp et sted som tydeligvis ikke skal gå ann i Tomb Raider, så døde når jeg traff bakken sjøl om det bare var en meter ned..
  • 0
Jeg hoppa på feil sted i Tomb Raider! =O
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Ble teamkilled i L4D2. Han mente tydeligvis at det er bedre å gå solo enn å ha med seg en team mate. Gud så irritert jeg er
  • 0
Bioshock infinite
Spoiler:I slutten, av Elizabeth'ene
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ble drept av en medium stor gruppe av soldater i AC3, enda jeg prøvde to forskjellige metoder for å ta de -.- Greide det tredje gangen da
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Aldri, aldri, ALDRI stol på verken bruttern eller søskenbarn når du gamer Minecraft.
Fant ut at jeg skulle game sammen med de to på en server og hadde det gøy. Helt til de begynte å rotte seg samme mot meg. Sier at de har funnet diamanter og at jeg må komme og hente min del. Med en gang jeg kommer til dem tråkker jeg på en bryter som åpner bakken under meg og jeg forsvinner ned i et hull og dør. The revenge will be mine!
  • 0
Døde av en en cowboy med sans for rifle på Call of Jaurez, ikke den mest stiligste måten å dø på med andre ord.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!