Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

• Smæ
  • Smæ
Ikke stol på god mode i GTA IV.
  • 0
Ble tatt av undervannsstrømmer og ble spiddet mot et skjær (i spillet Tomb Raider)...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble drept av vannmonsteret + en av de som går rundt(Som Pewdiepie kaller for Bros) i Amnesia. Vannmonsteret er det verste hittil i Amnesia, jeg løp alt jeg orka, men glemte å hoppe oppå en boks
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Ble slått ut i vannet av en Tank i L4D2 så jeg druknet, rett før redningen kom
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Klarte det fantastiske mesterstykke å drepe meg selv 4 ganger i løpet av 10 minutter i GTA IV. Sånn går det når jeg hverken klarer å kjøre bil eller helikopter, og ikke klarer å sikte inn RPGen
  • 0
  • Los
  • Los
Der var en godt gjemt mekanisk George Washington på en platform, og jeg stor bare å stirret på utsikten... Damn.. Men tro meg, ved hjelp av noen skylines, en RPG og et par Vigors så fikk han godt igjen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Gikk i min egen strømfelle på Bioshock 1
*MacGyver Theme*
  • 0
Spilte split-screen Minecraft mot bruttern og klarte å hoppe i en hule som innehold 3 creepers. Så det ble en rask død.
  • 0
Ble drept under en chainsaw duell i Gears: Judgment.
  • 0
Skulderbøllet av en Big Daddy haha
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Play
  • Play
Må si at bremsene på T-rex er svært dårlige. Endte i drukning.
  • 0
Ble drept av en Ticker i Gears: Judgment.
  • 0
Skutt på San Andreas
*MacGyver Theme*
  • 0
Spiddet av hai i GTA IV.
  • 0
Glemte at jeg hadde satt en sprengladning på bilen i GTA IV Ballad of Gay Tony. Sprengte meg selv mens en gangster prøvde å dra meg ut av bilen.
  • 0
Drept av Raiden i GTA IV. Mods FTW!
  • 0
Ble slått ut av en flyvende sky i Cat Mario
*MacGyver Theme*
  • 0
Døde for første gang i Torchlight 2. Fulgte ikke med på hvor mye liv som gjenstod, og plutselig var jeg død.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg ble brent til døde i Bioshock Infinite
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble sverdet i MGR.
  • 0
Bioshock Infinite - falt ned i avgrunnen...
  • 0
prøvde å utføre åpningen av GoldenEye i Just Cause 2, men det gikk ikke så altfor bra, flyet kræsjet akkurat idet jeg hadde kommet meg inn i det
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har aldri dødd i et spill. True story...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Har aldri dødd i et spill. True story...

Morsom du er.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Morsom du er.

Takk Skulle dog gjerne hatt en death count i Trials Evolution, for der må tallet nærme seg astronomiske høyder.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!