Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

• Los
  • Los
Jeg sto noen få steg fra mine kjære 80,000 sjeler i Dark Souls, tok på meg Rare Ring of Sacrifice for å kunne redde sjelene og få gått opp et par leveler før sistebossen. Det første steget jeg tok fikk meg til å skli utfor en kant å dø..... Rare Ring of Sacrifice bortkastet på 4000 sjeler, 80,000 sjeler vekk og et styk rasende Los. Det var nok for i dag.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Døde nettopp noen 10tals om ikke 100tals ganger i Super Meat Boy. Føler meg virkelig flink på de banene jeg ikke dør mer en 5-10 ganger
  • 0
Battlefield 3 - ble sprengt i fillebiter...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Monaco, sikkerhetsvaktene fant meg.
  • 0
Eg dør ikkje, eg kræsjer.

Dere veit vel hvilke spillsjanger eg spiller.
  • 0
Jeg vil anta at det er store sjanser for at du døde i krasjen da, særlig når det går så fort som det gjerne gjør i bilspill og andre slike spill. /kverulant

Døde sist i Ni No kuni...prøvde forgjeves å få de "super hjelpsomme digitale data-vennene" mine til og gjør litt nytte for seg. Helt håpløst, så neste gang lot jeg dem bare dø, og tok saken helt i egne hender.
This is great banter, it really is.
  • 0
Nei, speler most wanted og da er du udødelig.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Nei, speler most wanted og da er du udødelig.

Først påpeker du at du dør, og så sier du at du er udødelig. What?
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:Nei, speler most wanted og da er du udødelig.

Først påpeker du at du dør, og så sier du at du er udødelig. What?

Igjen med ein slik kommentar. Annoying. Eg dør fordi eg spiller eventyr, action, FPS sjanger og eg er udødelig når eg spiller bilspill.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Igjen med ein slik kommentar. Annoying. Eg dør fordi eg spiller eventyr, action, FPS sjanger og eg er udødelig når eg spiller bilspill.

No more to say.

Klarte nettopp å bomme totalt med et hopp på GTA IV. Skulle brife med skillsa mine mot bruttern og satt full fart mot et hopp. Så klart bruker jeg en motorsykkel for å bevise det enda bedre, men denne gangen faila jeg. Hopper rett i en bjelke som slår meg rett av sykkelen. Jeg faller et langt stykke og treffer asfalten. Utrolig nok fortsatt i livet til sykkelen min faller oppå meg. Jeg ble rett og slett forrådd!
  • 0
Alt jeg prøvde å fly i Kerbal Space Program sprengte.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Alt jeg prøvde å fly i Kerbal Space Program sprengte.

Jeg klarer såvidt å få sendt raketten opp.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg klarer såvidt å få sendt raketten opp.

Jeg har også prøvd meg litt på de ferdiglagde rakettene. Det endte like dårlig.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Klarer å sette en eksplosiv ladning på bilen min og kjøre rett i en vegg i GTA IV Ballad Of Gay Tony. Det sprengte meg rett til helvete!
  • 0
Jeg ble sverdet i MGR igjen.
  • 0
Blei drept av ein hær med tankser i Rise Of Nations.
  • 0
Drept av en ork i Of Orcs And Men.
  • 0
Ble sprengt av to RPG skytere i Bioshock Infinte.
  • 0
Ble spist i Of Orcs And men.
  • 0
>Just Cause 2 Multiplayer
>Er på den største flyplassen
>Skikkelig badass jagerfly-pilot
>Sprayer missiler
>Skal snu og ta en ny runde med spray
>Lolnope helikopter i veien
>EvilFoo will be taped together IN HELL

Og det er historien om hvordan jeg har dødd de siste seksten gangene
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Den godeste Jebediah Kerman distraherte meg så mitt eksperimentelle romfly bra 1 millard små biter når jeg skulle inn i atmosfæren igjen....
u mad bro?
  • 0
Diablo 3.

Velgte å AFK mens jeg sprang på do to do my duty.

Så ja, kommer tilbake og er dø
  • 0
Blei drept av Nightmare i Soul Calibur V i går. Han er sykt irriterende.
  • 0
Ble noobtubet av en med RPG! Så jeg knuste PCen, skjermen, tastaturet, musen, lommelykten, grandisen og pulten.
Siden da har jeg godt på sinnaterapi, uten tillatelse til å spille dataspill.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ble oppdaget i Monaco.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!