Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvordan døde du sist i et spill?

Kamp med George Washington.
  • 0
Døde og døde, faila på en vanskelig solo på Guitar Hero: Metallica.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ble pulverisert av den missil-greia man skal snike seg forbi når man ankommer New York i Crysis 3.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ble sprengt av en Suicider i Dead Island Riptide. Så han virkelig ikke før det smalt
  • 0
"Pøh, jeg kan ta han bossen i Black Talon alene." Nei, det kan jeg visst ikke...

(BT: dungeon i Star Wars: Old Republic.)
  • 0
Skutt i hodet i Dishonored
  • 0
Politiet hadde tydeligvis noe i mot meg på GTA IV. Akkurat gått ut av bilen da en politibil kommer flyvende gjennom lufta (aner ikke hvordan) og treffer meg med et dunk. Og det var slutten på det livet.
  • 0
Ble bitt av en Clicker i The Last of Us
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skutt ihjel av en politimann i DARK.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Jeg døde sist av at tanken jeg satt på i ble sprengt i Battlefield 3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Klarte å feilberegne et hopp med motorsykkel i GTA San Andreas totalt. Endte opp med et langt fall og så påkjørt av en bil.
  • 0
Ble skutt i The Last of Us!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har en heftig stunt konkurranse mot søskenbarnet mitt og bruttern i GTA IV: Ballad Og Gay Tony. Og på det avgjørende hoppet klarer jeg å faile så sykt. Jeg faller av motorsykkelen og daler flere hundre meter ned og treffer pakken med et dunk.
  • 0
Sist jeg døde så var det i Battlefield 3 på PC, sikkert av en sniper
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Sist jeg døde så var det i Battlefield 3 på PC, sikkert av en sniper

Hater snipere i Battlefield. Heldigvis pleier jeg å hevne meg på de ved å oppsøke de close and personal (ingame), og da har de liten sjanse mot meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg dør inni meg hver eneste gang jeg prøver meg på fifa online. På cup-spill. Er altfor mye bullshit.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gnafset på skulderen av en nastyass clicker.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ble brutalt sprengt mens jeg kjørte et Jagerfly i BF3. Faen da den jævla fjelltoppen som ikke ville flytte seg.
  • 0
Ble sprengt i stykker av en håndgranat i Call of Duty.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ble brutalt sprengt mens jeg kjørte et Jagerfly i BF3. Faen da den jævla fjelltoppen som ikke ville flytte seg.

Fail. Det er jo lett å ikke krasje.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fail. Det er jo lett å ikke krasje.

Jeg har aldri vært flink med jagerfly, men ja, det var fail!
  • 0
Døde av en jævla bloater fra TLOU. Vurderer å drite i å runde det. Faen asså.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Overkjørt av en tank i BF3. Har de ikke lært at en ikke skal kjøre over folk?
  • 0
PCen min døde nå nettopp. Har helt streika. Ser ikke ut som at jeg får liv i den dritten igjen.
  • 0
Jeg ble drept av en fyr med hagle i Killzone 3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!