Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

mafiatrøbbel?!

nå har jeg installert mafia på laptopen min, men lydene er helt rare og grafikken flimrer litt, lydene består av pipestemmer på noen personer( litt sånn fort film lyder....)og på biler....noen som vet hva som bør gjøres, evt. hvor jeg kan laste ned lyddriver?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Huff, ja sånne problemer er noe dritt. Gå inn på http://www.google.com og søk på "Sound-driver" eller noe slikt. Da må du selfølgelig vite hva slags lydkort du har da. Eller... Det som er best er vel egentlig å gå inn på hjemmesidene til produsenten.

Hvor gammel er laptopen din? Kanskje grafikkortet begynner å bli litt out-of-date. Hvis ikke så er drivere svaret.

Lydkort informasjon finner man ved å trykke Start--> Kontrollpanel--> Lyder, tale og lydenheter--> Lyder og lydenheter.
Der står alt du burde vite om lydkortet.

Grafikkort informasjon: Høyreklikk på skrivebordet--> Egenskaper--> Innstillinger. Der står det litt om grafikkortet.

Håper dette hjelper!
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Som regel er det bare å gå inn på hjemmesiden til de som har laget bærbaren...Der ligger som regel drivere til alt som finnes på din bærbare

Hvis ikke drivere, så er det ihvertfall linker til driverne...
  • 0
Ja, det har du rett i!
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
ok...takk for all hjelp har søkt på google ogsånn da......pcen er forresten ganske ny...(er jo en skole pc da...)
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!