Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Shadow of the Colossus


Har ått spillet å må si at starten ikke er serlig imponerene,men mot slutten tar det seg virkelig opp.Runda spillet på 8 timer,det er for kort.

Foresten så er den filmen på slutten noe irriterende,skjønte knapt nokk noe.Hva var vitsen i at han hovedpersonen ble til en liten gutt og alt det greiene med at brua rasa,og hvem var de folka?For en merkelig avsluttning den ga ingen mening. Noen som har sett slutten fler enn en gang som vet hva som skjedde?
  • 0
Gammel tråd,dessverre, men ikke SPOIL.

Kjøpte spillet idag, vakkert og moro. Kommet til boss nr 3.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Gammel tråd,dessverre, men ikke SPOIL.

Kjøpte spillet idag, vakkert og moro. Kommet til boss nr 3.


jeg kjøpte spillet i sommer jeg.

og kneipen kan spoile fordi spillet er fra 2005.
og jeg er enig med deg kneipen, forsto ingenting.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kneipen:
Har ått spillet å må si at starten ikke er serlig imponerene,men mot slutten tar det seg virkelig opp.Runda spillet på 8 timer,det er for kort.



Foresten så er den filmen på slutten noe irriterende,skjønte knapt nokk noe.Hva var vitsen i at han hovedpersonen ble til en liten gutt og alt det greiene med at brua rasa,og hvem var de folka?For en merkelig avsluttning den ga ingen mening. Noen som har sett slutten fler enn en gang som vet hva som skjedde?

Her lukter det oppfølger .
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Tror du tar rimelig feil der. Tror neppe vi får en direkte oppfølger. Kan ikke si at jeg skjønte slutten helt jeg heller men SOTC er ikke ett slik spill som kommer til å få en så direkte oppfølger...men hvem vet.
This is great banter, it really is.
  • 0
tror ikke det blir en oppfølger...jeg tror de kommer til å overasket sammtlige gamere med deres nye prosjekt...har det på følelsen
  • 0
de har sagt at de jobber med enn oppfølger.
det går rykte om enten ico 2 eller SOTC 2
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det kommer en oppfølger, men det er nok mer oppfølger som SOTC var en oppfølger til ICO enn en direkte fortsettelse på ICO heller SOTC. Blir som Final Fantasy, mye samme stil men helt forkjellige karakterer, historie osv.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer djani:Gammel tråd,dessverre, men ikke SPOIL.

Kjøpte spillet idag, vakkert og moro. Kommet til boss nr 3.

jeg kjøpte spillet i sommer jeg.

og kneipen kan spoile fordi spillet er fra 2005.
og jeg er enig med deg kneipen, forsto ingenting.


Er det en regel som sier at det er greit å spoile når spillet er gammelt? Han ba om å ikke få sin opplevelse spoilet, så da kan vi vel bare respektere det.
Synes spillet ser veldig fett ut!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
og kneipen kan spoile fordi spillet er fra 2005.
og jeg er enig med deg kneipen, forsto ingenting.


Er det en regel som sier at det er greit å spoile når spillet er gammelt? Han ba om å ikke få sin opplevelse spoilet, så da kan vi vel bare respektere det.
Synes spillet ser veldig fett ut!


ja det er en regel.Når spillet er såpass gammelt er det lov å diskutere slutten på spillet osv.
  • 0
Siterer kneipen:
ja det er en regel.Når spillet er såpass gammelt er det lov å diskutere slutten på spillet osv.


Link?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
For å klarere... Ingen offisiell trailer regnes som spoiler.
På tråder dedikerte til enkelte spill bes det taes hensyn de første 14 dagene etter realese av spill. Bruk hue og dette går utmerket

sittert av sjefen sjøl..
  • 0
EDIT: Sjefen er: Kengro altså-

busted suppeelsker HAHA.
neida tuller bare.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Runda spillet igår Nåja, tok meg ni timer, men nå er det på'n igjen. Jeg mener at man ikke kan bli lei av det

Forresten, er ikke ICO mer oppfølger SOTC? Synes det virka litt sånnxD
For hvis jeg tenkte det kunne jeg godt se for meg ICO som oppfølger til slutten, men hvis ikke? jaja.... For jeg tenkte at gutten i ICO er den gjenfødte Wander (eller hva pokker han fyren heter). Tenkte det siden babyen hadde horn og... jajaxD

Har noen av dere ICO? Hvis noen av dere har, gidder dere å sende meg PM om det? Jeg har lyst på det
Siterer kneipen:
Det er en regel.Når spillet er såpass gammelt er det lov å diskutere slutten på spillet osv.


Okey, hadde ikke sett det My mistake
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg har hatt det lenge, men slutta når jeg hadde ca. 4 kolosser igjen for da hadde jeg bestilt TV og tenkte jeg skulle vente til den kom.
Har nå avbestilt den og skal kjøpe i butikken Gleder meg til å bli ferdig med de gjenværende ^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg har hatt det lenge, men slutta når jeg hadde ca. 4 kolosser igjen for da hadde jeg bestilt TV og tenkte jeg skulle vente til den kom.
Har nå avbestilt den og skal kjøpe i butikken Gleder meg til å bli ferdig med de gjenværende ^^


de 4 siste er de 4 beste.Den siste er syk
  • 0
Ja, den siste er dritrå! Utrolig moro å komme seg oppå den

Jeg synes også at boss 13 er utrolig morsom! Jeg mener dette er et spill man virkelig ikke blir lei av, aldri.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Den siste er ikke syk,,,,den er hypokonder.

Lånte spillet av en kamerat en gang, og tok alle som en av kollossene, en ting jeg klager på med spillet er at siste kollos er ikke vanskelig, men likevell litt.
altså må man hoppe fra høyre hånd med riktig fart, oppdrift og frastøt og det er så anoying å måtte prøve å hoppe fra hånden dens 40 ganger før en hopper akkurat bra nok.
Nr 15 var lett, men en ting ødela alt, Å KOMME INN I DEN JÆVLA HÅNDA DENS!
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Nr 15 var lett, men en ting ødela alt, Å KOMME INN I DEN JÆVLA HÅNDA DENS!


Den siste er nr. 16. Jeg sleit med å få den til å flytte armen

SPOILER.
.
.
.
.
.
.
.
Hvem kunne vite at du skulle peke med sverde på såret hans(?)
  • 0
Takk for at du skreiv det Jeg har runda spillet to ganger, men jeg gjorde alltid et kjapt triks. jeg hoppet rett fra hånda og på nakken hans
Nå skal det bli enklere på timeattack!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Et spørsmål: Hvor mange greier kan man få etter at man klarer kolosser på timeattack? Jeg har fått styrkemaske, styrkekappe, bjellepil, kart over øgler og kart over frukttrær. Er det alt som er mulig å få tak i?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Ny TV i morgen så da skal kolossene falle!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Gled deg! Du kommer til å nyte det

PS: Akkurat det jeg skreiv i RE4-tråden, skal til Bosnia med bil om 4 timer, så jeg er ikke på forumet på en stund

Lykke til med kolossene!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg trenger hjelp til å ta en av kolossene. Det er den som ligner litt på en bulldog. Beskjeden jeg får, er at jeg må opp på tårnet, der den ikke kan stange meg. Jeg har sett det blå merket på ryggen, men den har ikke ragg. Hvordan tar jeg den? Håper noen kan hjelpe meg
  • 0
Kommer ikke det en 2`e og?
Play hard, go pro^^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!