Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~

Siterer M:
Samtidig kan man mene det, dersom man får et bedre inntrykk av FFX på de første to diskene enn av FF8. Da er FFX bedre siden det har bedre evne til å fenge spilleren tidligere enn åttern
Akkurat slik er det for meg, men som jeg sa så er jeg helt sikker på at jeg kommer til å ha en god følelse etter å ha rundet 8 også, er bare det at 7 og 10 var artigere med en gang.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
  • RDB
  • RDB
Noen som vet om det skal komme en ny versjon av VII eller om det skal komme nytt kapittel i den serien? (så traileren til ps3. der cloud hopper av et tog)

Når eg for det første skriver her lurer jeg også på om FF12 kommer først etter jul til Norge?
  • 0
Synts å ha lest en plass at FFVII skal komme til NDS.
PS3 tech traileren fra FFVII, var bare en liten show-off film hvor bra Squeenix kunne få ting til å blipå PS3. Jeg tror nok at de kommer til å lage en remake. De har alle modellene og det er MANGE som hadde gledet seg over det.

Driver å spiller FFVII: DoC for tiden, ikke så galt, meget irriterende til tider av en eller anne grunn.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Takker så mye.
Håper det kommer ny versjon av det. har aldri fått spillt igjennom FF7. lånte det av en kompis da jeg var liten, men cd2 funka ikke så jeg fikk bare spillt halvveis igjennom. eiger alle spillene siden det.
  • 0
Siterer RDB:
Noen som vet om det skal komme en ny versjon av VII eller om det skal komme nytt kapittel i den serien? (så traileren til ps3. der cloud hopper av et tog)

Når eg for det første skriver her lurer jeg også på om FF12 kommer først etter jul til Norge?

Vet ikke om det kommer til europa, men Det skal komme Et spill som heter FF7: Crisis core Til PSP.( Så da må jeg vel kjøpe PSP å da )
Som skal handle om fortiden til Zack.

+ at det har kommet 1 Novelle, Final Fantasy: Dirge of Cereberus Til PS2 og FF7: advent children og et mobilspill som heter FF7: Before Crisis

Men Square sier at De ikke skal lage noen remake til PS3, Så ikke få for høye forhåpninger.

hvis noen vil lese novella så gå på http://www.adventchildren.net/ff7ac/extra/prologue.php

PS: Noen som vet om det er noen fler noveller
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Det at det kommer en remake er bare rykter, men det er nok en ørliten sjans for en remake, men da kommer ikke det før en goooood stund....
SquareEnix=busy people De er nok travelt opptatt med Final Fantasy XIII spillene...

Jeg håper Crisis Core kommer hit, hvis ikke tar jeg å besøker SquareEnix litt Trailern så noenlunde grei ut, sa ikke så mye om spillet men men

Before Crisis så også bra ut til å være et mobilspill, men så har jeg bare sett det som trailer... Hvor kan man få tak i spillet, noen som vet?

Siterer RDB:

FFXII kommer nok etter jul ja...
Nærmere bestemt Januar/Februar tror jeg
Noen som vet om Collector's Edition kommer til Norge???
Hvem bad deg lese dette?:P
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Narache:
Vet ikke om det kommer til europa, men Det skal komme Et spill som heter FF7: Crisis core Til PSP.( Så da må jeg vel kjøpe PSP å da )
Som skal handle om fortiden til Zack.

+ at det har kommet 1 Novelle, Final Fantasy: Dirge of Cereberus Til PS2 og FF7: advent children og et mobilspill som heter FF7: Before Crisis

Men Square sier at De ikke skal lage noen remake til PS3, Så ikke få for høye forhåpninger.

hvis noen vil lese novella så gå på http://www.adventchildren.net/ff7ac/extra/prologue.php

PS: Noen som vet om det er noen fler noveller

Har runda av DoC, sett advent children og skal kjøpe psp spillet. men det med novellen var nytt for meg. får vel lese det. takker for link.
  • 0
har bare FFX jeg... men spilte FFX-2 ei stund også...
FFX er det beste i serien... men siste boss er for enkel.... og det er så kjett at man må skru av maskina etter å ha tatt han
Thug 4 Life
  • 0
  • RDB
  • RDB
FFX er ganske tøft, ja. men jeg tror FFXII matcher det. det er det eneste "skikkelige" Final fantasy spillet siden FFX. FFX-2 var bare "rart". mmo-spillet har jeg ikke helt sansen for og DoC var jo ikke rollespill.
  • 0
FF VII duger. Resten suger.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
tror ikke så mange leser alt jeg har skriver nedenfor her, så jeg nevner det først : Noen som vet om FFXII Collector's edition kommer til Norge?

Siterer Kiluminati:
FFX er det beste i serien...

Hvordan kan du si at FFX er best i serien når du ikke har spilt de andre spillene...

Siterer RDB:
FFX er ganske tøft, ja. men jeg tror FFXII matcher det. det er det eneste "skikkelige" Final fantasy spillet siden FFX. FFX-2 var bare "rart". mmo-spillet har jeg ikke helt sansen for og DoC var jo ikke rollespill.

Jepp, det sies at FFXII er et av de beste FF spillene som lagd. Har fått topp karakter i flere blader... Ja, hvordan er DoC? Har lyst å spille det, men har på følelsen av at det ikke blir helt det samme... Du spiller Vincent og går rundt med gunner (høres litt mer som action enn rpg...)
  • 0
tenker på og kjøpe meg ps2 og masse ff spill
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
jeg kan si slik, det meste av final fantasy serien er søtt,, jeg er litt skuffet over de til ps2. litt ea slash kumelk etter min mening men er jo flotte spill.. og crystall cronicles var jeg litt skuffet over.. men det var jo morsomt, men litt tomt.. lengre ut i spillet-- og desluten klarte jeg aldri å runde det =P
Bygones
  • 0
Siterer blackrogue:
jeg kan si slik, det meste av final fantasy serien er søtt,, jeg er litt skuffet over de til ps2. litt ea slash kumelk etter min mening men er jo flotte spill.. og crystall cronicles var jeg litt skuffet over.. men det var jo morsomt, men litt tomt.. lengre ut i spillet-- og desluten klarte jeg aldri å runde det =P

Antar at du ikke har lest anmeldelsene til XII?
Bare ta deg en titt rundt på nettet så kan jeg si deg at det er et spill som ikke kommer til å skuffe
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Siterer Night_blade:
tror ikke så mange leser alt jeg har skriver nedenfor her, så jeg nevner det først : Noen som vet om FFXII Collector's edition kommer til Norge?

Citerer Kiluminati:
FFX er det beste i serien...

Hvordan kan du si at FFX er best i serien når du ikke har spilt de andre spillene...

Citerer RDB:

Jepp, det sies at FFXII er et av de beste FF spillene som lagd. Har fått topp karakter i flere blader... Ja, hvordan er DoC? Har lyst å spille det, men har på følelsen av at det ikke blir helt det samme... Du spiller Vincent og går rundt med gunner (høres litt mer som action enn rpg...)

hehe.. nei si det..
er det ikke det som er mest kjent av alle spillene i serien da??
er no ihvertfall det som flest har hørt litt om tror jeg
Thug 4 Life
  • 0
Siterer Kiluminati:
hehe.. nei si det..

Tja, FFX er kanskje den mest kjente når gjelder den nye generasjonen (både når det gjelder konsoll og mennesker )...Hehe. Høres nesten ut som om jeg er sååå gammel, men jeg er ikke det, selv om jeg nok er en litt eldre en en del av folka på forumet... Bare fjortiser her joo (no offense:roll
Jaja over til saken: FFVII er nok en av de mest kjente spillene i FF serien. (det var på den lille grå boksen, hvis noen husker den )
  • 0
FF VII er kansje et av dem beste spilet jeg har prøvd!!
Har en utrulig bra historie som men lever seg rett inn i
selv om spillet er gammelt så er de synsykt bra!!
elsker bare det!!
spiller det enda på Pcen

ps: Ble ekstra glad når filmen kom ut! som er en fortsettelse på spille

FFVII <3<3
"how about i give you the finger and you give me my phonecall"-Neo
  • 0
FF VII eier så kraftig
"how about i give you the finger and you give me my phonecall"-Neo
  • 0
That's FFVII!

Noen som gidder å svare i det hele tatt?: FFXII Collecter's edition kommer det til Norge??
  • 0
Siterer Night_blade:
Citerer Kiluminati:
hehe.. nei si det..

Tja, FFX er kanskje den mest kjente når gjelder den nye generasjonen (både når det gjelder konsoll og mennesker )...Hehe. Høres nesten ut som om jeg er sååå gammel, men jeg er ikke det, selv om jeg nok er en litt eldre en en del av folka på forumet... Bare fjortiser her joo (no offense:roll
Jaja over til saken: FFVII er nok en av de mest kjente spillene i FF serien. (det var på den lille grå boksen, hvis noen husker den )

den lille grå boksen?? som i PSONE?? den var jo fet da husker tekken på den.. mye bedre enn de som er kommet til PS2

men men... er det vanskelig å få kjøpt det spillet nå?? hvis dere sier det er bra er det vel verdt å prøve

p.s. jeg er ikke fjortis før 31 desember
Thug 4 Life
  • 0
Tja vanskelig å si... Men tror du kan finne den på nettet (FFVII altså)
Siterer Kiluminati:
den lille grå boksen?? som i PSONE?? den var jo fet da husker tekken på den.. mye bedre enn de som er kommet til PS2

Tja... Tekken 3 var bra. Men Tekken 5 ruler da!
  • 0
Siterer Night_blade:
Tja vanskelig å si... Men tror du kan finne den på nettet (FFVII altså)

Citerer Kiluminati:

Tja... Tekken 3 var bra. Men Tekken 5 ruler da!

tekken 5 nei... er jo nesten dårligere enn 4'ern... det ekstra spiller ''devil within'' var helt unødvendig....

men vet du om noen sider hvor man kan bestille gamle FF spill??
Thug 4 Life
  • 0
Er det noen som har noen informasjon om FF:VII CC til psp??
Når det kommer ut, historien osv??
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Er det noen som har noen informasjon om FF:VII CC til psp??
Når det kommer ut, historien osv??

vet at du spiller som Zack før han døde i FF7. det er desverre alt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!