Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~

Siterer Crazy Kraken:
The War of the Lions koster 82kr på PSN nå liksom. Ikke spesielt dyrt. Har ikke spilt det selv enda, men jeg har det liggende på PS Vitaen min

joda , det er ikke dyrt , men dog ,har aldri sett det på salg har vel vært 82 kr nå i 3 år. Ja,da blir nok kjøpt i løpet av året. Har bare spilt litt tactics på ps1 emualtor , altså den versjon war of the lions er basert på og tactics på gba emulator, blir nok kjøpt i år, er på den lange store backlogen. Vita er fint ved tanke på ps1 spill osv
  • 0
https://s24.postimg.org/hy9aqetid/IMG_0001.png

Dette må være den dypeste karakteren i Final Fantasy's historie...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det der Photoshop? ...eller?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det der Photoshop? ...eller?

Nei. Direkte bilde fra iPaden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei. Direkte bilde fra iPaden

Oida. Hvorfor er hun i det spillet egentlig? Skal noen andre kjendiser dukke opp også?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Oida. Hvorfor er hun i det spillet egentlig? Skal noen andre kjendiser dukke opp også?

Gudene vet. Sikkert kjøpt seg inn.
  • 0
Skal du sjekke ut FFXV DLCen som kommer snart, Glorfindel?
Siterer Crazy Kraken:
Skal du sjekke ut FFXV DLCen som kommer snart, Glorfindel?

Ja, får ta en titt. Kjøpte jo season passet, tross alt.
Siterer Glorfindel:
Ja, får ta en titt. Kjøpte jo season passet, tross alt.

Kult! Nå kommer jo snart chapter 13 patchen også, så det kan bli spennende. Lurer på hvordan spillet er om et års tid.
  • 0
Er'e noen som har sett Kingsglaive: FinalnFantasy XV filmen? Er den bra?

Og hva skjer med at både selveste Sean Bean OG Lena Headey (Cersei i GoT) har stemmeskuespill i filmen, det er awesome.
Siterer Quinzel:
Er'e noen som har sett Kingsglaive: FinalnFantasy XV filmen? Er den bra?

Filmen står dårlig alene og har endel åpenbare feil og mangler, men som en prolog til FF15 så fungerer den ganske godt.
^

What he said.
Interessant. Får vel sjekke den ut en gang. Er Noctis og gjengen med btw?

Og hva med Advent Children?
  • 0
Siterer Quinzel:
Er Noctis og gjengen med btw?

Noctis er bare med i korte tilbakeblikk.

Siterer Quinzel:
Og hva med Advent Children?

Awesomeness.
Siterer Glorfindel:
Noctis er bare med i korte tilbakeblikk.

Awesomeness.

Aww, men awesome at han er med.

Ah, så advent children er da bedre enn kingsglaive. Men hva med Crisis Core? Der er jo selveste Zack med.
Siterer Quinzel:
Men hva med Crisis Core? Der er jo selveste Zack med.

Men det er ikke noe film basert på den. Med unntak av OVA'en Last Order.
Siterer Quinzel:
Men hva med Crisis Core?

Crisis Core er et helt fantastisk bra spill, men det er dessverre bare til PSP (og det kan ikke kjøpes digitalt og man kan derfor heller ikke spille det på PS Vita). Jeg har ikke runna FF7 (god damn it...) men jeg elsker Crisis Core.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Quinzel:Men hva med Crisis Core? Der er jo selveste Zack med.

Men det er ikke noe film basert på den. Med unntak av OVA'en Last Order.

Det er kjipt. Trodde det var en film da jeg fikk opp "full film" på youtube, men var altså alle cutscenes samla som en film fant jeg ut.
Last order ser ikke så verst ut, og den var superkort.

Siterer Crazy Kraken:
Crisis Core er et helt fantastisk bra spill, men det er dessverre bare til PSP (og det kan ikke kjøpes digitalt og man kan derfor heller ikke spille det på PS Vita). Jeg har ikke runna FF7 (god damn it...) men jeg elsker Crisis Core.

Aww, kjipt det bare er til psp. FF7 sies å være en av de beste spillene, har ikke spilt det selv, men skal uten tvil ha remaken da den kommer fordi den ser glorious ut.
  • 0
Siterer Quinzel:
FF7 sies å være en av de beste spillene

Oh, but it is. It is.
Siterer Glorfindel:
Oh, but it is. It is.

Har du det til playstation 1? Let me see.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Oh, but it is. It is.

Ngh ngh!!

Siterer Quinzel:
Har du det til playstation 1?

Jeg har det til PS1!!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har det til PS1!!

Oh, oh! Send et bilde av det, do it, vil se bevis altså.
  • 0
Siterer Quinzel:
Har du det til playstation 1? Let me see.

Derp.

And how bout this?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Derp.

And how bout this?

Daaaamn. Meget imponerende det her altså, Glorf.

Crazy Kraken how can you beat this impressive platinum?
  • 0
Siterer Quinzel:
Crazy Kraken how can you beat this impressive platinum?

Det kommer jeg aldri til å klare, haha!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!