Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Final Fantasy ~ Offisiell tråd ~

Siterer Crazy Kraken:
Jepp! På PS2 er jeg heeelt stuck. Har sikkert ikke levlet opp nok og valgt noen idiotiske builds.

Yes. Det tar litt tid å mestre Gambit-systemet, samt at fjerningen av tilfeldige kamper gjør enkelte bosser utilgivelige om du er underlevlet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå har jeg spilt litt over en time av FFX på PS2, og jeg har bestemt meg for å ikke fortsette på PS4 utgaven. Det er rett og slett ikke verdt det. Bare frustrerende. Jeg klarer ikke ignorere det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ser dere hare snakket litt om final fantasy x. Nå spilte jeg det bare på ps2 emualtor før jeg kjøpte hd versjonen på ps3. Har over 220 timer på hd versjonen av ps3, jeg syns det er meget bra. Men, det kan jo for all del være pga jeg ikke spilte det på emualtor før et år før hd versjonen kom ut å dermed ikke tenkte noe over animasjoene var stive eller at dialgoen er høy i forhold til musikken. Men, kanskje det er bare ps4 versjonen?
  • 0
Dissida FF NT kommer til PS4 neste år.

Fett med Dissida på konsoll! Kjøøøøøøørrr.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Xtord:
Men, kanskje det er bare ps4 versjonen?

Nei, PS4 og PS3 utgavene skal være så godt som identiske. Men men, ikke stort man får gjort med det nå. Og som sagt så virker det som de ikke gjør den feilen igjen med FFXII for der ser karakterene helt like ut som de var i PS2 utgaven.

Siterer Glorfindel:
Fett med Dissida på konsoll! Kjøøøøøøørrr.

Har aldri spilt et Dissidia spill, faktisk. Hva er greia?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og som sagt så virker det som de ikke gjør den feilen igjen med FFXII for der ser karakterene helt like ut som de var i PS2 utgaven.

Med unntak av at de har normalisert Vaan's helt horrible magemuskler

Siterer Crazy Kraken:
Har aldri spilt et Dissidia spill, faktisk. Hva er greia?

Sjekk traileren i linken så skjønner du
  • 0
Siterer Glorfindel:
Med unntak av at de har normalisert Vaan's helt horrible magemuskler

Ja, men det var vel også noe fansen ba om? Haha

Siterer Glorfindel:
Sjekk traileren i linken så skjønner du

Fighting spill? Men er det en kul story osv i slike spill? Men gameplayet ser ihvertfall litt artig ut.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, men det var vel også noe fansen ba om? Haha

Det er nok ikke umulig. Det så jo ikke bra ut.

Siterer Crazy Kraken:
Fighting spill? Men er det en kul story osv i slike spill? Men gameplayet ser ihvertfall litt artig ut.

Tja, de ulike karakterene er delt inn i to "grupper": Cosmos og Chaos, som selvfølgelig er uvenner. Det er for så vidt kult å se diverse karakterer fra serien møte hverandre gjennom cutscenes, men kvalitetsmessig vil jeg vel si at historien vipper mer mot middelmådig enn god.

Gameplaymessig var i hvert fall PSP-spillene ganske artige. Litt ensformige i lengden, men det blir vel de fleste slåssespill.
  • 0
Siterer Glorfindel:
kvalitetsmessig vil jeg vel si at historien vipper mer mot middelmådig enn god

Hehe, i see!

Men nå som SE lager remakes og HD remasters av alle spillene sine, kan vi forvente at Crisis Core får samme behandling?
Siterer Crazy Kraken:
Men nå som SE lager remakes og HD remasters av alle spillene sine, kan vi forvente at Crisis Core får samme behandling?

Det hadde vært noe. Jeg vet ikke om eller hvor mye mer arbeid det er å pusse opp et PSP-spill
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det hadde vært noe. Jeg vet ikke om eller hvor mye mer arbeid det er å pusse opp et PSP-spill

Gjorde de ikke det med Type-0??
Siterer Crazy Kraken:
Gjorde de ikke det med Type-0??

Jo, det gjorde de jo for så vidt
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jo, det gjorde de jo for så vidt

Husker ikke om jeg har spurt deg om det før, men har du spilt det?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Husker ikke om jeg har spurt deg om det før, men har du spilt det?

Muligheten er jo tilstede xP

Men joda, jeg har det.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men joda, jeg har det.

Og hva syns herren om spillet?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og hva syns herren om spillet?

Siden VII er et av spillene jeg setter høyest i serien, så var det jo interessant med en forløper. Synes også kampsystemet er et av de artigste i serien, selv om Modulating Phase'n kan bli i overkant slitsom til tider.
  • 0
Åja, lurte egentlig på om du hadde spilt type-0 og hva du syns, haha
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Åja, lurte egentlig på om du hadde spilt type-0 og hva du syns, haha

Ah, det var det du mente. Nei, Type-0 har jeg fremdeles til gode å spille.
Nå har jeg startet på FF6!
Siterer Crazy Kraken:
Nå har jeg startet på FF6!

https://www.youtube.com/watch?v=nCA2TCcD7yA
  • 0
Haha, ja han virker ikke helt god i hodet han der!
Siterer Crazy Kraken:
Haha, ja han virker ikke helt god i hodet han der!

Nei, det er han vitterlig ikke heller xP
  • 0
Ingen tegn til VII-remaken på E3 i år heller. Da er det vel lov å se for seg at det muligens dukker opp noe på PSX. Hvis ikke så kommer nok neppe spillet til neste år.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hvis ikke så kommer nok neppe spillet til neste år.

Del 1, mener du? Eller skal det ikke komme som episoder lenger?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Del 1, mener du? Eller skal det ikke komme som episoder lenger?

Del 1 ja. Jeg omtaler det visst fremdeles som ett spill

Vet ikke om de har tenkt til å vente med å lansere første del, før de er ferdig med hele suppa. Det kan jo nesten virke slik...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!