DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Crazy Kraken 2017-06-18 22:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Vet ikke om de har tenkt til å vente med å lansere første del, før de er ferdig med hele suppa. Det kan jo nesten virke slik... Jeg håper de selger det som et ferdig spill. Er ikke noe fan av DLC og episoder osv."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Jeg håper de selger det som et ferdig spill. Er ikke noe fan av DLC og episoder osv. Det hadde vært drømmen, men det skjer vel neppe. Ville vel i så fall vært det første PS4-spillet med 3 disker "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-06-18 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det hadde vært drømmen, men det skjer vel neppe. Ville vel i så fall vært det første PS4-spillet med 3 disker Da kan de ikke ha gjort en veldig god jobb med å komprimere filene Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det? Tja, det er jo ikke helt umulig. Om de har tenkt å følge lengden til de originale diskene i remaken, så er jo disk 1 den lengste."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-06-19 19:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Jeg håper de selger det som et ferdig spill. Er ikke noe fan av DLC og episoder osv. Det hadde vært drømmen, men det skjer vel neppe. Ville vel i så fall vært det første PS4-spillet med 3 disker "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-06-18 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det hadde vært drømmen, men det skjer vel neppe. Ville vel i så fall vært det første PS4-spillet med 3 disker Da kan de ikke ha gjort en veldig god jobb med å komprimere filene Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det? Tja, det er jo ikke helt umulig. Om de har tenkt å følge lengden til de originale diskene i remaken, så er jo disk 1 den lengste."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-06-19 19:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-06-18 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Det hadde vært drømmen, men det skjer vel neppe. Ville vel i så fall vært det første PS4-spillet med 3 disker Da kan de ikke ha gjort en veldig god jobb med å komprimere filene Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det? Tja, det er jo ikke helt umulig. Om de har tenkt å følge lengden til de originale diskene i remaken, så er jo disk 1 den lengste."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-06-19 19:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Det ryktes at episode 1 skal koste 60 dollar, episode 2 skal koste 40 og episode 3 20 dollar. Hva tror du om det? Tja, det er jo ikke helt umulig. Om de har tenkt å følge lengden til de originale diskene i remaken, så er jo disk 1 den lengste."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-06-19 19:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-06-19 19:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Har du sett den nye traileren til FF15 DLCen, Glorf? Jeg endte visst opp med å gjøre det xP Not sure if Final Fantasy or Metal Gear Solid."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fullførte Episode Prompto i overigår. En del bedre enn Episode Gladiolus, selv om gameplayet minnet mer om en krysning av MGS og CoD, enn Final Fantasy. "Historien" var nokså grei, selv om skurken her var av det sære slaget. Ellers mer screentime på Aranea og det er jo bare kjekt."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-07-10 12:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis?"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Så bra! Jeg har hørt ganske mye positivt om Episode Prompto. Hva blir neste? Episode Ignis? Yes. Kommer i desember."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 0Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Eirik Hyldbakk Furu GR® 2017-07-10 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible http://www.gamereactor.no/nyheter/566003/Final+Fantasy+XV+far+Episode+Ignis-teaser/ Like Comment Share 1GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fytte faen, en av grunnene til at jeg har lengtet etter IX på PS4, er muligheten til å kunne samle troféer i det spillet også. Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Now serving Glorfindel with extra salt..."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 3Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Xtord 2017-09-24 22:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Så har de pokker meg gjort det forferdelige hoppetau-minigamet til et trofé.... Nå har jeg ikke kjøpt det på ps4 enda, kan hende jeg gjør det, litt som du sier bare for trofer , men også fordi en annen gjennomgang ikke ville skadet. Men, ja sjekket trofe listen å det minigamet der, kunne de ha unngått, tror jeg prøvde det to ganger eller noe å bare tenkt fuck dette. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-09-25 11:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
GlorfindelModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:FFIX må jeg nok plukke opp til PS4! Selv bryr jeg med ikke om trofeer, så null stress... Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold."But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer." Like Comment Share 1Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-09-25 12:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det er vel enda på 20% salg på PSN, så jeg får plukke det opp raskt tror jeg "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Xtord 2017-09-25 14:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Glorfindel:Nei, spillet i seg selv er fremdeles pure gold. Det er det absolutt ingen tvil om, et pure gull av et jrpg Like Comment Share 0Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2017-10-30 22:16 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må si Ignis DLCen ser ganske bra ut! Traileren var flott "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
SirGalahad 2017-11-13 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible https://www.gamereactor.no/nyheter/610743/Final+Fantasy+XV+kommer+til+Tekken+7/#1345743 Noctis fra FFXV til Tekken 7! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2018-03-02 00:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vet vi om det kommer flere DLCer til FFXV? Tenker å hoppe inn i spillet igjen etter at alle DLCene har kommet ut og jeg ser at de har sluppet en Royal edition eller noe sånt..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Finalfantasyfrelst 2018-03-02 01:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg.The D' is silent. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839
Crazy Kraken 2018-03-02 11:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Kommer 4 til i løpet av 2018 vet jeg. Oi såpass ja! Da venter jeg nok et år til... "Royal edition plus" ellerno kommer vel ut etterhvert. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...33343536373839